Flashback bygger pepparkakshus!
2009-12-24, 09:53
Medlem
Funkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chromacor
- Favorite food?
- Milk steak.

IASIP är utan tvekan den skönaste komediserien som går just nu!

-What is your dislikes?
-Other peoples needs.

Kom på för ett tag sedan att det verkligen inte har hänt ett skit av betydelse i serien på 5 säsonger. Helt underbart
Citera
2009-12-24, 12:32
Medlem
Frontschweins avatar
Nightman Cometh, Roadtripp-avsnittet och julavsnittet.

Mina tre favoriter.

Julavsnittet dagen innan julafton var bara för perfekt

"Santa, did you fuck my mom?"
Citera
2009-12-24, 12:43
Medlem
KlausDaimlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funke
-What is your dislikes?
-Other peoples needs.

Kom på för ett tag sedan att det verkligen inte har hänt ett skit av betydelse i serien på 5 säsonger. Helt underbart
Other peoples knees är det väl?
Citera
2009-12-24, 12:53
Medlem
Funkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlausDaimler
Other peoples knees är det väl?

Ja du har rätt Fan det var ju mycket mindre roligt med knees
Citera
2009-12-24, 12:57
Medlem
Falcãos avatar
Hörde också fel där första gången och det var utan tvekan roligare när man trodde att Charlie sade "other peoples needs".
Citera
2009-12-24, 16:43
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Fast å andra sidan känns "other peoples knees" mer Charlie. Bara helt random och korkat.

"Other peoples needs" känns mer som Dennis eller Frank
Citera
2009-12-25, 13:56
Medlem
chromacors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainInsane-o
Fast å andra sidan känns "other peoples knees" mer Charlie. Bara helt random och korkat.

"Other peoples needs" känns mer som Dennis eller Frank
Håller helt med, det är ju klockrent Charlie!

Charlies intresse för lagtexter i denna säsong har ju för övrigt varit hysteriskt kul, speciellt i första avsnittet när han försöker förklara att man inte får ha kollibrier som husdjur med "you really can’t and I’m not saying I agree with it, its just that bird law in this country is not governed by reason" eller när han ska övertyga advokaten om sitt djupa kunnande om lagtexter med "I know a lot about the law and various other lawyerings. I'm well educated".

När jag tänker efter så måste jag nog lägga till det senare citatet i min signatur

Sjukt kul!
Citera
2009-12-25, 15:17
Medlem
weiskorvs avatar
Jag vill ha en DickTowel.
Citera
2009-12-25, 18:05
Medlem
Supranoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frontschwein
Nightman Cometh, Roadtripp-avsnittet och julavsnittet.

Mina tre favoriter.

Julavsnittet dagen innan julafton var bara för perfekt

"Santa, did you fuck my mom?"

"Nightman Cometh" är lätt det bästa avsnittet, efter det kommer julavsnittet. Fy fan vad jag älskar denna serie, synd att det är uppehåll
Citera
2009-12-26, 11:38
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supranoo
"Nightman Cometh" är lätt det bästa avsnittet, efter det kommer julavsnittet. Fy fan vad jag älskar denna serie, synd att det är uppehåll

Verkar vara många som riktigt älskar julavsnittet och jag tycker det är briljant också liksom i princip alla andra avsnitt men jag skulle inte ens vara i närheten av att sätta den på en tio-i-topp-lista
Citera
2009-12-26, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chromacor
Håller helt med, det är ju klockrent Charlie!

Charlies intresse för lagtexter i denna säsong har ju för övrigt varit hysteriskt kul, speciellt i första avsnittet när han försöker förklara att man inte får ha kollibrier som husdjur med "you really can’t and I’m not saying I agree with it, its just that bird law in this country is not governed by reason" eller när han ska övertyga advokaten om sitt djupa kunnande om lagtexter med "I know a lot about the law and various other lawyerings. I'm well educated".

När jag tänker efter så måste jag nog lägga till det senare citatet i min signatur

Sjukt kul!

Jösses, du har samma visningsbild som jag, är reggad samtidigt som jag (sommar -06) och har nästan lika många inlägg. LÄSKIGT är bara förnamnet!

edit: okej, ett år fel var det. Dock läskigt. Angående serien i fråga, MYCKET bra serie
Senast redigerad av Trashsack 2009-12-26 kl. 13:36.
Citera
2009-12-30, 15:53
Medlem
Quentans avatar
Har nyss sett klart säsong 5, fy fan det är den roligaste hittills.
Älskar denna serien
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in