Flashback bygger pepparkakshus!
2011-10-16, 15:47
Medlem
dazed-and-confuseds avatar
Tyckte fan Shadynasty var ganska het
Citera
2011-10-16, 22:28
Medlem
dannywtfs avatar
Såg nyss ett avsnittnifrån säsong 4 där de gör en musikal. Det var faktiskt ett bra avsnitt.
Citera
2011-10-16, 22:59
Medlem
cudders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerpajen
Har inte alls varit lika bra säsong 7, i alla fall hittills. Tyckte säsong 5 och 6 var väldigt bra. Mac and Dennis break up och The gang gives Frank an intervention var sjukt bra. Hahaha när Dennis blir rädd för han svalt äppelkärnor. Klassiker
haha
franks ansiktsuttryck när han får veta att dennis har svalt äppelkärnor är ju underbart
Citera
2011-10-16, 23:39
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cudder
haha
franks ansiktsuttryck när han får veta att dennis har svalt äppelkärnor är ju underbart
Should I make myself throw up?!!
Citera
2011-10-17, 04:08
Medlem
Ledarens avatar
Som någon skrev, alla fyller en roll som gör serien till vad den är. Själv är jag ett stort fan av Dennis ansiktsuttryck.
Citera
2011-10-17, 06:21
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dazed-and-confused
Tyckte fan Shadynasty var ganska het

Den unga eller gamla versionen?
Citera
2011-10-17, 18:20
Medlem
Kallemedkulans avatar
Fruktansvärt rolig och välgjord serie. Men jag hittar inte säsong 6 eller 7 någonstans, vart ser ni dem? Vill så jävla gärna se dem nya avsnitten men det verkar ju omöjligt.
Citera
2011-10-17, 20:12
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallemedkulan
Fruktansvärt rolig och välgjord serie. Men jag hittar inte säsong 6 eller 7 någonstans, vart ser ni dem? Vill så jävla gärna se dem nya avsnitten men det verkar ju omöjligt.

No offense men ibland undrar jag hur usla vissa är på att leta. Tog mig 5 sekunder att leta upp den kompletta sjätte säsongen.

http://thepiratebay.org/torrent/6047230/Its_Always_Sunny_In_Philadelphia_Season_6_Complete _720p

Sjuan är ju den som pågår så där får du ladda hem avsnitten efterhand. Föreslagsvis på samma sida eller på någon annan av nätets oräkneliga torrentsidor.
Citera
2011-10-17, 20:26
Medlem
Kallemedkulans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
No offense men ibland undrar jag hur usla vissa är på att leta. Tog mig 5 sekunder att leta upp den kompletta sjätte säsongen.

http://thepiratebay.org/torrent/6047230/Its_Always_Sunny_In_Philadelphia_Season_6_Complete _720p

Sjuan är ju den som pågår så där får du ladda hem avsnitten efterhand. Föreslagsvis på samma sida eller på någon annan av nätets oräkneliga torrentsidor.

Men vafan? Jag har sökt efter den sjätte säsongen på piratebay regelbundet i 6 månader och aldrig hittat den, senast var för några veckor sedan.

Hursomhelst, tack så mycket.
Citera
2011-10-17, 21:48
Medlem
cudders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallemedkulan
Men vafan? Jag har sökt efter den sjätte säsongen på piratebay regelbundet i 6 månader och aldrig hittat den, senast var för några veckor sedan.

Hursomhelst, tack så mycket.
Varför inte bara tanka alla avsnitt för sig ifall det inte finns hela säsong X i en torrent?
Citera
2011-10-17, 21:51
Medlem
Kallemedkulans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cudder
Varför inte bara tanka alla avsnitt för sig ifall det inte finns hela säsong X i en torrent?

När jag sökte så kom det bara upp två sidor, och ingen med en fungerande länk till något avsnitt från säsong 6. Kom nu på vad som var felet, jag har alltid sökt på "It's Always sunny in philadelphia" när jag sökte på "Its always sunny in philadephia" så fick jag betydligt fler träffar.
Skönt att få det problemet ur världen.

Tack
Citera
2011-10-19, 15:37
Medlem
listigts avatar
Serien blir bara sämre och sämre Sitter och tittar på s07e05 just nu och det är inte samma serie längre. Jag saknar tiden då de hängde i baren och hitta på sjuka saker, nu gör de bara massa strunt och det känns så oäkta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in