2009-11-15, 23:27
Medlem
facemans avatar
var hittar jag julavsnittet?
Citera
2009-11-15, 23:52
Medlem
Rotmosrullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faceman
var hittar jag julavsnittet?

P en massa sidor
http://www.torrentz.eu/4aa854f7ba9c4...6ae312f67f43ee
Citera
2009-11-17, 17:16
Bannlyst
Nr jag frsker g in p www.watchitsalwayssunny.com/ fr jag upp "It's Always Sunny in Philadelphia has been cancelled and immediately removed from all television networks due to its number of obscenities." Stmmer det?
Citera
2009-11-17, 17:18
Medlem
KlausDaimlers avatar
Hell no! Sg att det r ett skmt av ngot slag snlla
Citera
2009-11-17, 18:20
Medlem
Falcos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggato
Nr jag frsker g in p www.watchitsalwayssunny.com/ fr jag upp "It's Always Sunny in Philadelphia has been cancelled and immediately removed from all television networks due to its number of obscenities." Stmmer det?

Lr ju knappast stmma.
Citera
2009-11-17, 19:51
Medlem
Rotmosrullens avatar
Kllkritik

Citat:

Jadu, en r textstrng frn en random skitsida r knappast ens en klla ver huvud taget. Skvaller om tv-serier hittar man bst p imdb's message board fr tv-serien.

Och tro mig, om det dr ens varit ett rykte hade det fullkommligt svrmat med kommentarer dr, vilket det inte gr alls.
http://www.imdb.com/title/tt0472954/board
Citera
2009-11-17, 20:06
Medlem
Telefonverkets avatar
Citat:
Fan vad jag hatar amerikansk tv-rating och allt som har med sdant att gra. Om detta r sant s stnger dom ner den sknaste serien som har gjorts.
Citera
2009-11-17, 20:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rotmosrullen
Jadu, en r textstrng frn en random skitsida r knappast ens en klla ver huvud taget. Skvaller om tv-serier hittar man bst p imdb's message board fr tv-serien.

Och tro mig, om det dr ens varit ett rykte hade det fullkommligt svrmat med kommentarer dr, vilket det inte gr alls.
http://www.imdb.com/title/tt0472954/board
Hittade inte heller ngonting nr jag skte drfr jag frgade om ngon vet om det stmmer eller inte. Har svrt att fatta vad det skulle vara, om inte ngot slags skmt men det knns lite lngskt att stnga ner sidan fr det, om det inte blivit hackad. :P
Citera
2009-11-17, 21:18
Medlem
fredrocks avatar
vad blivit hackad? kan ni inte komma p ngon annan anledning fr varfr den sidan r nere? typ att fx har hittat den och tvingat ner den
Citera
2009-11-17, 23:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fredrock
vad blivit hackad? kan ni inte komma p ngon annan anledning fr varfr den sidan r nere? typ att fx har hittat den och tvingat ner den
Men varfr skulle det inte st isfall? Eller iallafall st ngonting annat n det som str typ page not found.
Citera
2009-11-18, 01:22
Medlem
fredrocks avatar
Citat:
Men varfr skulle det inte st isfall? Eller iallafall st ngonting annat n det som str typ page not found.
fr att hemsidan jvlas tillbaka, jag vet inte! hursomhelst s kan ni vara jvligt skra p att serien fortfarande finns att se
Citera
2009-11-18, 15:42
Medlem
skalkrulls avatar
Givetvis kommer serien inte lggas ner.....

Frga: Finns ssong 1-4 p dvd i Sverige? Hittar bara ssong 1 &2.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in