Flashback bygger pepparkakshus!
2009-11-20, 13:01
Medlem
Falcãos avatar
Briljant avsnitt idag liksom de flesta av de övriga avsnitten denna säsongen men säsongens bästa tyckte jag knappast det var.
Citera
2009-11-20, 13:05
Medlem
Blaha2k2s avatar
Haha någon som märkte av den här referensen?
http://www.youtube.com/watch?v=CMNry4PE93Y
Citera
2009-11-20, 13:13
Medlem
Vibliriblands avatar
Vad var namnet på detta briljanata avsnitt ni disskuterarr?

Måste uppdatera mig på serien, kollade på säsong 1-4, men sen glömde jag bort mig
Citera
2009-11-20, 14:28
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Vilket avsnitt är det när dem börjar sälja oxykodon? De säljer bland annat till kuskar. Sen undrar jag vilket avsnitt det är där dem säljer crack med hjälp av en präst Hoppas att någon vet när frank tar LSD på festival också.
Citera
2009-11-20, 14:58
Medlem
FreddiGredds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lennie_thief
Vilket avsnitt är det när dem börjar sälja oxykodon? De säljer bland annat till kuskar. Sen undrar jag vilket avsnitt det är där dem säljer crack med hjälp av en präst Hoppas att någon vet när frank tar LSD på festival också.

De säljer skit till kuskar i avsnitten "The gang gets whacked" s3e12
När de säljer koks med hjälp av ex-prästen är "The gang gets whacked part 2" s3e13

LSDtrippen tas i avsnittet "The gang gets invincible" s3e2
Citera
2009-11-20, 15:49
"I like turtles"

Blev väldigt förvånad när jag hörde det. (Seanste avsnittet)
Citera
2009-11-20, 16:03
Medlem
Showzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Förstår inte riktigt varför de inte skulle kunna säga fuck i vanliga fall då serien ju sänds på FX som är kabel-tv.

jag förstår det inte heller, men så är det, och samma gäller för niP/tuck. Underligt system, de säger dick, pussy men aldrig fuck.

Dagens avsnitt var underbart. Säsong 5 är helt klart godkänd även om det svackade i mitten nånstans med lite dålig humor. Nu är allting i alla fall på sin plats, om inte ännu galnare än tidigare.
Citera
2009-11-20, 16:22
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreddiGredd
De säljer skit till kuskar i avsnitten "The gang gets whacked" s3e12
När de säljer koks med hjälp av ex-prästen är "The gang gets whacked part 2" s3e13

LSDtrippen tas i avsnittet "The gang gets invincible" s3e2
Tack så mycket!
Citera
2009-11-20, 22:58
Medlem
Eitzels avatar
Bättre än de senaste programmen men gav inte upphov till de där riktiga skrattexplosionerna. Enda gången skrattanfallet kom var när Dee gjorde den sista kullerbyttan.

Som jag sagt tidigare funkar serien alltid bättre när deras självupptagenhet drabbar andra människor, i detta avsnitt denna otroligt söta apotekartjejen, the waitress och hennes återkomst (som alltid triggar Charlie till högre höjder) och den lesbiska gamla farmodern. Lägg sedan till tivolinissen med nyckelknippan (?) och en ren kopia av sexscenen från "Top Gun" och det börjar närma sig de bättre avsnitten.
Citera
2009-11-21, 20:06
Medlem
AoE3#1s avatar
det var ju klockrent när dom möts i apoteket.. haha deras system lol

Frank !
Citera
2009-11-22, 15:27
Medlem
fredrocks avatar
tror ni att det finns läsarunderlag i den här tråden för att lansera en quiz? jag prövar i vilket fall:

reglerna är enkla. den som svarar rätt på frågan får ställa en ny. första frågan:
vems mamma har inte blivit påsatt av nån i gänget, frank medräknad?
Citera
2009-11-22, 16:05
Medlem
Showzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrock
tror ni att det finns läsarunderlag i den här tråden för att lansera en quiz? jag prövar i vilket fall:

reglerna är enkla. den som svarar rätt på frågan får ställa en ny. första frågan:
vems mamma har inte blivit påsatt av nån i gänget, frank medräknad?

Franks mamma!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in