2017-03-06, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemeiska-Lejonet
Jvlar i min lda jag trodde de vnt PK. De visar bara att de r den bsta humorgruppen i modern tid. Och d har jag inte ens sett hela frsta avsnittet.

Ja den svarta hade ett mer frdelaktigt liv n den vita... big suprise....

Hoppas de kr r sig sjlva i nsta avsnitt.
Citera
2017-03-06, 07:02
Medlem
swimp78s avatar
Vadd pk/ inte pk osv? Iasip har vl aldrig varit politiska? De kr en grnsls humor med med fem pers som r grova i munnen och idioter och s vidare men det r vl aldrig direkt som att manuset skulle tagit stllning i olika hger/vnster-frgor? Grunden fr skmten r vl alltid att idioti r idioti. Oavsett om det handlar om att rka crack, sniffa silverfrg eller skrmma brudar med "The Implication"..
Citera
2017-03-09, 14:34
Medlem
Salgouds avatar
http://www.thewrap.com/glenn-howerto...hia-exclusive/

Citat:
I want to service the show as best I can, and if we decide the best thing for the show is for Dennis to leave, or at least leave for a while for whatever reasons we come up with, then thats what well do. If we decide it really is best for the show for my character to come back in some capacity then thats what well do.

Verkar som Dennis utgng i senaste avsnittet kanske ska tolkas lite mer bokstavligt n vanligt fr serien..

n mer dliga nyheter:

Citat:
Howerton said the show will go on an extended hiatus after tonights episode before returning for Season 13. (Always Sunny has been renewed through Season 14.) Howerton said whether he returns will depend on what makes the most sense for the show and his character, the possibly sociopathic Dennis Reynolds.

Citera
2017-03-09, 14:52
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salgoud
http://www.thewrap.com/glenn-howerto...hia-exclusive/

Verkar som Dennis utgng i senaste avsnittet kanske ska tolkas lite mer bokstavligt n vanligt fr serien..

n mer dliga nyheter:

Hr finns en lngre intervju, dr Howerton ocks diskuterar de stora frndringar som skett i den senaste ssongen: http://uproxx.com/sepinwall/its-alwa...eaving-dennis/

Egentligen sger han vl varken bu eller b, det r mycket "might or might not" gllande bde hans egna framtida medverkan och huruvida serien ska ta en lngre paus n vanligt. Jag hoppas sklart att alla rollfigurer stannar kvar. Den som r mest i riskzonen r vl Frank, p grund av Danny DeVitos relativt hga lder, men han verkar ju nd pigg och kry (trots sin kroppskonstitution), s han hller nog mnga r till.
Jag tycker att serien hller alltjmt hg kvalitet, vilket r ett smrre mirakel efter s mnga ssonger.

Fr vrigt r PK-debatten, som s ofta annars, s tntig och ytlig att jag inte orkar kommentera den utver att sl fast det sjlvklara; serieskaparna och skdespelarna r politiskt korrekta med Flashback-mtt mtt (dvs, de r inte rasister, homofober, sexister eller Trump-lskare), medan rollfigurerna absolut inte r det, vilket i princip alltid framstlls som klandervrt, osympatiskt och korkat.
Citera
2017-03-09, 19:33
Medlem
Halloween2s avatar
Serien lr vl inte hlla p lnge till, sorligt avsnitt var det ven fast charlie ntligen fick till det.
Citera
2017-03-09, 22:10
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Serien lr vl inte hlla p lnge till, sorligt avsnitt var det ven fast charlie ntligen fick till det.

De har kontrakt p tv ssonger till, s minst s mnga kan vi nog rkna med.

Citera
2017-03-09, 22:54
Medlem
Kickexs avatar
Bra avsnitt. Inte ssongens bsta eller vrsta.

Tycker i verlag att det var en bra ssong. Vilket som r helt makalst fr att vara i sin tolfte ssong!

Citera
2017-03-17, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Bra avsnitt. Inte ssongens bsta eller vrsta.

Tycker i verlag att det var en bra ssong. Vilket som r helt makalst fr att vara i sin tolfte ssong!

Hller med om att denna ssongen var bra. Mkt bttre n frra iaf. Mkt trist om Dennis frsvinner. Hans galenskap kommer att vara saknad.

Med vnlig hlsning, Hans Wormhat ;p
Citera
2017-05-22, 19:37
Medlem
Var hittar ni de nya avsnitten? Frut kunde jag streama men nu, typ sen rsskiftet, hittar jag inte serien lngre
jag har frskt p alla mina "vanliga" streamsidor....
Citera
2017-06-01, 21:43
Medlem
.Sensejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.K.
Var hittar ni de nya avsnitten? Frut kunde jag streama men nu, typ sen rsskiftet, hittar jag inte serien lngre
jag har frskt p alla mina "vanliga" streamsidor....

Finns nu p Viaplay!!
Citera
2017-08-12, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .Sensej
Finns nu p Viaplay!!

Bara 11 ssonger tyvrr. Ingen som vet vart jag kan se ssong 12? Har skt men hittar ingenting. Tack p frhand!
Citera
2017-08-12, 23:29
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Sensej
Finns nu p Viaplay!!
Fuck, Netflix missar igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto