Flashback bygger pepparkakshus!
2017-03-06, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemeiska-Lejonet
Jävlar i min låda jag trodde de vänt PK. De visar bara att de är den bästa humorgruppen i modern tid. Och då har jag inte ens sett hela första avsnittet.

Ja den svarta hade ett mer fördelaktigt liv än den vita... big suprise....

Hoppas de kör är sig själva i nästa avsnitt.
Citera
2017-03-06, 07:02
Medlem
swimp78s avatar
Vaddå pk/ inte pk osv? Iasip har väl aldrig varit politiska? De kör en gränslös humor med med fem pers som är grova i munnen och idioter och så vidare men det är väl aldrig direkt som att manuset skulle tagit ställning i olika höger/vänster-frågor? Grunden för skämten är väl alltid att idioti är idioti. Oavsett om det handlar om att röka crack, sniffa silverfärg eller skrämma brudar med "The Implication"..
Citera
2017-03-09, 14:34
Medlem
Salgouds avatar
http://www.thewrap.com/glenn-howerton-may-not-return-for-next-season-of-its-always-sunny-in-philadelphia-exclusive/

Citat:
I want to service the show as best I can, and if we decide the best thing for the show is for Dennis to leave, or at least leave for a while for whatever reasons we come up with, then that’s what we’ll do. If we decide it really is best for the show for my character to come back in some capacity then that’s what we’ll do.

Verkar som Dennis utgång i senaste avsnittet kanske ska tolkas lite mer bokstavligt än vanligt för serien..

Än mer dåliga nyheter:

Citat:
Howerton said the show will go on an “extended hiatus” after tonight’s episode before returning for Season 13. (“Always Sunny” has been renewed through Season 14.) Howerton said whether he returns will depend on what makes the most sense for the show and his character, the possibly sociopathic Dennis Reynolds.

Citera
2017-03-09, 14:52
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salgoud
http://www.thewrap.com/glenn-howerton-may-not-return-for-next-season-of-its-always-sunny-in-philadelphia-exclusive/

Verkar som Dennis utgång i senaste avsnittet kanske ska tolkas lite mer bokstavligt än vanligt för serien..

Än mer dåliga nyheter:

Här finns en längre intervju, där Howerton också diskuterar de stora förändringar som skett i den senaste säsongen: http://uproxx.com/sepinwall/its-always-sunny-in-philadelphia-finale-glenn-howerton-leaving-dennis/

Egentligen säger han väl varken bu eller bä, det är mycket "might or might not" gällande både hans egna framtida medverkan och huruvida serien ska ta en längre paus än vanligt. Jag hoppas såklart att alla rollfigurer stannar kvar. Den som är mest i riskzonen är väl Frank, på grund av Danny DeVitos relativt höga ålder, men han verkar ju ändå pigg och kry (trots sin kroppskonstitution), så han håller nog många år till.
Jag tycker att serien håller alltjämt hög kvalitet, vilket är ett smärre mirakel efter så många säsonger.

För övrigt är PK-debatten, som så ofta annars, så töntig och ytlig att jag inte orkar kommentera den utöver att slå fast det självklara; serieskaparna och skådespelarna är politiskt korrekta med Flashback-mått mätt (dvs, de är inte rasister, homofober, sexister eller Trump-älskare), medan rollfigurerna absolut inte är det, vilket i princip alltid framställs som klandervärt, osympatiskt och korkat.
Citera
2017-03-09, 19:33
Medlem
Halloween2s avatar
Serien lär väl inte hålla på länge till, sorligt avsnitt var det även fast charlie äntligen fick till det.
Citera
2017-03-09, 22:10
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Serien lär väl inte hålla på länge till, sorligt avsnitt var det även fast charlie äntligen fick till det.

De har kontrakt på två säsonger till, så minst så många kan vi nog räkna med.

Citera
2017-03-09, 22:54
Medlem
Kickexs avatar
Bra avsnitt. Inte säsongens bästa eller värsta.

Tycker i överlag att det var en bra säsong. Vilket som är helt makalöst för att vara i sin tolfte säsong!

Citera
2017-03-17, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Bra avsnitt. Inte säsongens bästa eller värsta.

Tycker i överlag att det var en bra säsong. Vilket som är helt makalöst för att vara i sin tolfte säsong!

Håller med om att denna säsongen var bra. Mkt bättre än förra iaf. Mkt trist om Dennis försvinner. Hans galenskap kommer att vara saknad.

Med vänlig hälsning, Hans Wormhat ;p
Citera
2017-05-22, 19:37
Medlem
Var hittar ni de nya avsnitten? Förut kunde jag streama men nu, typ sen årsskiftet, hittar jag inte serien längre
jag har försökt på alla mina "vanliga" streamsidor....
Citera
2017-06-01, 21:43
Medlem
.Sensejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.K.
Var hittar ni de nya avsnitten? Förut kunde jag streama men nu, typ sen årsskiftet, hittar jag inte serien längre
jag har försökt på alla mina "vanliga" streamsidor....

Finns nu på Viaplay!!
Citera
2017-08-12, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .Sensej
Finns nu på Viaplay!!

Bara 11 säsonger tyvärr. Ingen som vet vart jag kan se säsong 12? Har sökt men hittar ingenting. Tack på förhand!
Citera
2017-08-12, 23:29
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Sensej
Finns nu på Viaplay!!
Fuck, Netflix missar igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto