Flashback bygger pepparkakshus!
2016-03-22, 18:47
Medlem
swimp78s avatar
Jag tycker flera av seriens bästa avsnitt skrivits av andra än rob eller charlie så vem som skrivit är inte avgörande . Av rob och charlie tycker jag rob gjort fler bra episodes
Citera
2016-03-22, 21:16
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Jag tycker flera av seriens bästa avsnitt skrivits av andra än rob eller charlie så vem som skrivit är inte avgörande . Av rob och charlie tycker jag rob gjort fler bra episodes
Vilka avsnitt tänker du på?
Övrigt folk har skrivit bra avsnitt, det kan jag nämna flera, men kan inte komma på något som jag anser verkligen stod ut.
Citera
2016-04-06, 17:55
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Vilka avsnitt tänker du på?
Övrigt folk har skrivit bra avsnitt, det kan jag nämna flera, men kan inte komma på något som jag anser verkligen stod ut.

Några av mina absoluta favoritavsnitt i serien som andra skrivit är t ex.
"Sweet Dee dating a retarded person" , ""The gang goes to jersey shore", "The D.E.N.N.I.S system" och "Charlie Kelly - king of the rats"

Men visst, Rob McElhenny och /eller Charlie Day är ju inblandade i de flesta bra.
Senast redigerad av swimp78 2016-04-06 kl. 17:58.
Citera
2016-04-06, 18:35
Medlem
whosgotthecracks avatar
Förnyat med två säs till! (14)

http://deadline.com/2016/04/its-alway-sunny-in-philadelphia-renewed-season-13-14-fxx-1201729976/
Citera
2016-04-10, 21:17
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Några av mina absoluta favoritavsnitt i serien som andra skrivit är t ex.
"Sweet Dee dating a retarded person" , ""The gang goes to jersey shore", "The D.E.N.N.I.S system" och "Charlie Kelly - king of the rats"

Men visst, Rob McElhenny och /eller Charlie Day är ju inblandade i de flesta bra.
Ja juste, bra val.
Citat:
Ursprungligen postat av whosgotthecrack
Förnyat med två säs till! (14)

http://deadline.com/2016/04/its-alway-sunny-in-philadelphia-renewed-season-13-14-fxx-1201729976/
Nooice!
Citera
2017-01-04, 18:39
Medlem
pimmetjes avatar
Första avsnittet av nya säsongen visas i USA ikväll!
Citera
2017-01-04, 21:07
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pimmetje
Första avsnittet av nya säsongen visas i USA ikväll!
Jepp.
Hype
Väntar dock fortfarande på att det ska slängas upp på Netflix!
Citera
2017-01-05, 15:16
Medlem
nudebrainsurgeons avatar
Wow, snacka om sugig säsongspremiär. Jag har aldrig gillat sång/dansavsnitt i tv-serier, får inte ut något av dom, funkade inte i IASIP heller. Nåja, dom kan knappast bli sämre i fortsättningen av säsongen.
Citera
2017-01-05, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudebrainsurgeon
Wow, snacka om sugig säsongspremiär. Jag har aldrig gillat sång/dansavsnitt i tv-serier, får inte ut något av dom, funkade inte i IASIP heller. Nåja, dom kan knappast bli sämre i fortsättningen av säsongen.

Jag tycker tvärtemot dig att avsnittet var väldigt bra. Får lite flashbacks till ett av mina favoritavsnitt av South Park där de kör hela "High School Musical"-grejen.

Man har sett lite av det innan i serien, men de sjunger riktigt bra allihop förutom Frank.
Citera
2017-01-05, 19:06
Medlem
TieDomis avatar
Tyckte det var ett grymt avsnitt, helt oväntat och sjukt bra gjort att såga både rasisterna och dom svarta i USA som spelar på offer-kortet ständigt och jämt. Modigt i dagens debattklimat

Riktigt imponerad av sångrösterna också, var väl bara Frank som inte imponerade (även fast han lät helt okej).
Hoppas på mycket mera Sweet Dee i nästa avsnitt dock.
Citera
2017-01-05, 22:23
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudebrainsurgeon

så för att du inte gillar sång avsnitt så var det en sugig säsongspremiär? herre jisstanes..

Charlie var som vanligt KUNGT när han satt i förhöret
Citera
2017-01-06, 01:20
Medlem
Det var en bra start. Lite för mycket sång ja men överlag ett bra och annorlunda avsnitt. Kul att se att de har kreativiteten kvar. Det bådar gott inför fortsättningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in