2016-03-22, 18:47
Medlem
swimp78s avatar
Jag tycker flera av seriens bsta avsnitt skrivits av andra n rob eller charlie s vem som skrivit r inte avgrande . Av rob och charlie tycker jag rob gjort fler bra episodes
Citera
2016-03-22, 21:16
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Jag tycker flera av seriens bsta avsnitt skrivits av andra n rob eller charlie s vem som skrivit r inte avgrande . Av rob och charlie tycker jag rob gjort fler bra episodes
Vilka avsnitt tnker du p?
vrigt folk har skrivit bra avsnitt, det kan jag nmna flera, men kan inte komma p ngot som jag anser verkligen stod ut.
Citera
2016-04-06, 17:55
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Vilka avsnitt tnker du p?
vrigt folk har skrivit bra avsnitt, det kan jag nmna flera, men kan inte komma p ngot som jag anser verkligen stod ut.

Ngra av mina absoluta favoritavsnitt i serien som andra skrivit r t ex.
"Sweet Dee dating a retarded person" , ""The gang goes to jersey shore", "The D.E.N.N.I.S system" och "Charlie Kelly - king of the rats"

Men visst, Rob McElhenny och /eller Charlie Day r ju inblandade i de flesta bra.
Senast redigerad av swimp78 2016-04-06 kl. 17:58.
Citera
2016-04-06, 18:35
Medlem
whosgotthecracks avatar
Frnyat med tv ss till! (14)

http://deadline.com/2016/04/its-alwa...xx-1201729976/
Citera
2016-04-10, 21:17
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Ngra av mina absoluta favoritavsnitt i serien som andra skrivit r t ex.
"Sweet Dee dating a retarded person" , ""The gang goes to jersey shore", "The D.E.N.N.I.S system" och "Charlie Kelly - king of the rats"

Men visst, Rob McElhenny och /eller Charlie Day r ju inblandade i de flesta bra.
Ja juste, bra val.
Citat:
Ursprungligen postat av whosgotthecrack
Frnyat med tv ss till! (14)

http://deadline.com/2016/04/its-alwa...xx-1201729976/
Nooice!
Citera
2017-01-04, 18:39
Medlem
pimmetjes avatar
Frsta avsnittet av nya ssongen visas i USA ikvll!
Citera
2017-01-04, 21:07
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pimmetje
Frsta avsnittet av nya ssongen visas i USA ikvll!
Jepp.
Hype
Vntar dock fortfarande p att det ska slngas upp p Netflix!
Citera
2017-01-05, 15:16
Medlem
nudebrainsurgeons avatar
Wow, snacka om sugig ssongspremir. Jag har aldrig gillat sng/dansavsnitt i tv-serier, fr inte ut ngot av dom, funkade inte i IASIP heller. Nja, dom kan knappast bli smre i fortsttningen av ssongen.
Citera
2017-01-05, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudebrainsurgeon
Wow, snacka om sugig ssongspremir. Jag har aldrig gillat sng/dansavsnitt i tv-serier, fr inte ut ngot av dom, funkade inte i IASIP heller. Nja, dom kan knappast bli smre i fortsttningen av ssongen.

Jag tycker tvrtemot dig att avsnittet var vldigt bra. Fr lite flashbacks till ett av mina favoritavsnitt av South Park dr de kr hela "High School Musical"-grejen.

Man har sett lite av det innan i serien, men de sjunger riktigt bra allihop frutom Frank.
Citera
2017-01-05, 19:06
Medlem
TieDomis avatar
Tyckte det var ett grymt avsnitt, helt ovntat och sjukt bra gjort att sga bde rasisterna och dom svarta i USA som spelar p offer-kortet stndigt och jmt. Modigt i dagens debattklimat

Riktigt imponerad av sngrsterna ocks, var vl bara Frank som inte imponerade (ven fast han lt helt okej).
Hoppas p mycket mera Sweet Dee i nsta avsnitt dock.
Citera
2017-01-05, 22:23
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudebrainsurgeon

s fr att du inte gillar sng avsnitt s var det en sugig ssongspremir? herre jisstanes..

Charlie var som vanligt KUNGT nr han satt i frhret
Citera
2017-01-06, 01:20
Medlem
Det var en bra start. Lite fr mycket sng ja men verlag ett bra och annorlunda avsnitt. Kul att se att de har kreativiteten kvar. Det bdar gott infr fortsttningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in