2012-11-09, 12:57
Medlem
Moridin2002s avatar
Fint avsnitt idag Dennis var i storform, speciellt snacket dr han kunde dra i spaken nr han ville
Citera
2012-11-09, 14:10
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moridin2002
Fint avsnitt idag Dennis var i storform, speciellt snacket dr han kunde dra i spaken nr han ville
Dennis briljerade idag.
Citera
2012-11-09, 17:09
Medlem
callons avatar
Grymt avsnitt idag. Alla briljerade tamejfan, ven om psycho-Dennis och homo-Mac var bst.
Citera
2012-11-09, 17:43
Medlem
SMguld01s avatar
Helvete vad bra avsnitt! Dennis r en helt underbar karaktr!
Citera
2012-11-09, 20:14
Medlem
TaxMonkeys avatar
Riktigt bra avsnitt, som sagt. Dennis r bst!
Citera
2012-11-09, 23:14
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Nu var det ett tag sedan jag sg t.ex. ssong 1-4, men brjar inte Charlie bli lite verdriven?
Sjlvklart har han alltid varit jvligt verdriven, och rolig, men nu r han bara verdriven utan att vara rolig.. p samma stt som Homer utvecklats i The Simpsons.

Kanske bara "verreagerar", men tycker inte han varit bra alls i ssong 8.
Citera
2012-11-09, 23:34
Medlem
swimp78s avatar
Jag tycker IASIP blir bttre och bttre. Det hnde nt i frra ssongen, tonfallet "skruvades upp" och serien blev mer elak, cklig och bisarr - och det gjorde serien gott!
Citera
2012-11-13, 12:01
Medlem
AnonymOchHemligs avatar
det r nt konstigt med den hr ssongen, jag r vl medveten om att alla avsnitt r lika lnga som dom alltid varit men nd knns avsnitten kortare... hmm

jag tror ngon nmnt det tidigare men vill ocks sga att det absolut bsta med den hr serien r att ens favoritkaraktr varierar s jvla mycket frn avsnitt till avsnitt

Dennis var bst i detta, ocks sjukt kul nr Frank fr traumatisk flashback
Citera
2012-11-13, 12:32
Medlem
Falcos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrumanBurbank
Nu var det ett tag sedan jag sg t.ex. ssong 1-4, men brjar inte Charlie bli lite verdriven?
Sjlvklart har han alltid varit jvligt verdriven, och rolig, men nu r han bara verdriven utan att vara rolig.. p samma stt som Homer utvecklats i The Simpsons.

Kanske bara "verreagerar", men tycker inte han varit bra alls i ssong 8.

Alla karaktrerna har ju skruvats till ordentligt i jmfrelse med hur de var i brjan. Ser man frsta ssongen nu s framstr gnget nstan som normala i jmfrelse.
Citera
2012-11-13, 13:13
Medlem
Rangvalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Alla karaktrerna har ju skruvats till ordentligt i jmfrelse med hur de var i brjan. Ser man frsta ssongen nu s framstr gnget nstan som normala i jmfrelse.

S r det ju ofta i serier, karaktrerna utvecklas.

Dee skulle frn brjan vara motpolen till allt crazy som grabbarna str fr. Det hll hela s01. Kaitlin Olson sa i ngn intervju att det blev skittrkigt, s dom valde att flippa ur henne en del.

"I was as big as a skyscraper! And now Im tiny as a postage stamp!" hahaha
Citera
2012-11-13, 13:19
Medlem
swimp78s avatar
Frsta ssongen nr Danny DeVito var med s hatade jag karln, men jag tycker rollen vxt in bra i serien. Fungerar dock bst som nn sorts ofrskmd sidekick snarare n centralkaraktr, dr funkar the original gang bttre.

Herregud s kort han r! Och vilket tjock skallben han mste ha! Hans skalle ser ut att tla en kanonkula.
Citera
2012-11-13, 14:10
Medlem
Rangvalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Herregud s kort han r! Och vilket tjock skallben han mste ha! Hans skalle ser ut att tla en kanonkula.

145cm
http://www.celebheights.com/s/Danny-DeVito-133.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in