Precis sett hela säsong 10 nu. Hade glömt bort serien lite som tur var så man kunde köra ett riktigt maraton. Bra säsong skulle jag vilja påstå, efter dippen som jag har för mig kom i säsong 7-8. Perfekt att det är minst 2 till säsonger bokade då.
Favoritavsnitten var nog The Gang Goes on Family Fight & Charlie Work. Garvade mest åt Family Fight, fast Charlie Work var mer hysteriskt intressant. Gillar när Charlie får till det i sin genialiska idioti.
Frank är som vanligt 100% humor.
Mycket tillbakablickar på klassiska scener senaste sidorna. Får inte vara sämre själv med en som inte verkar vara nämnd (på ett tag i alla fall). The Gang Gets Invincible från s3. Philadelphia Eagles uttagningar med Frank och Charlie (som Greenman) på parkeringen med McPoyles och Artemis. Hysteriskt.
Var några som diskuterade någon sida bakåt att det gick på sexan, och sen fyran för länge sen. Jag har för mig att det gick på svt? Minns jag fel eller?
Jo, det är konstigt att ingen kanal visar denna serie. Ljusår bättre än mycket annan skit som vevas på repris.