Flashback bygger pepparkakshus!
2015-04-14, 12:31
Medlem
JutomenPepsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Majestic
Haha! Det avsnittet ær sjukt bra

Det och avsnittet dær Frank ballar ur, och Gail the Snail kommer in i bilden, ær mina två favoriter!

Frank's get an intervention Sjukt bra avsnitt, älskar när Frank dricker sin öl och gurglar upp den över hela sig själv.
Citera
2015-04-23, 17:59
Medlem
BallaKlavas avatar
Precis sett hela säsong 10 nu. Hade glömt bort serien lite som tur var så man kunde köra ett riktigt maraton. Bra säsong skulle jag vilja påstå, efter dippen som jag har för mig kom i säsong 7-8. Perfekt att det är minst 2 till säsonger bokade då.

Favoritavsnitten var nog The Gang Goes on Family Fight & Charlie Work. Garvade mest åt Family Fight, fast Charlie Work var mer hysteriskt intressant. Gillar när Charlie får till det i sin genialiska idioti.

Frank är som vanligt 100% humor.

Mycket tillbakablickar på klassiska scener senaste sidorna. Får inte vara sämre själv med en som inte verkar vara nämnd (på ett tag i alla fall). The Gang Gets Invincible från s3. Philadelphia Eagles uttagningar med Frank och Charlie (som Greenman) på parkeringen med McPoyles och Artemis. Hysteriskt.

Var några som diskuterade någon sida bakåt att det gick på sexan, och sen fyran för länge sen. Jag har för mig att det gick på svt? Minns jag fel eller?

Jo, det är konstigt att ingen kanal visar denna serie. Ljusår bättre än mycket annan skit som vevas på repris.
Citera
2015-04-26, 22:53
Medlem
callons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Var några som diskuterade någon sida bakåt att det gick på sexan, och sen fyran för länge sen. Jag har för mig att det gick på svt? Minns jag fel eller?

Jo, det är konstigt att ingen kanal visar denna serie. Ljusår bättre än mycket annan skit som vevas på repris.

Den gick väl sena kvällar på sexan?
Citera
2015-04-26, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av callon
Den gick väl sena kvällar på sexan?

Japp, det gjorde den iaf för ett par år sen. Vet dock inte om den gått på någon annan kanal tidigare.
För övrigt var säsong 10 ett riktigt lyft jämfört med iaf förra, eventuellt också åttonde säsongen.
Citera
2015-05-01, 17:00
Medlem
pimmetjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taugenichts
För övrigt var säsong 10 ett riktigt lyft jämfört med iaf förra, eventuellt också åttonde säsongen.
Håller med. Tycker att säsong 10 var höll otroligt hög nivå, tyckte att alla avsnitt var sjukt roliga.

Har köpt säsong 1 och 2 på dvd och har äntligen laddat ner alla andra avsnitt och lagt in på en USB-sticka som sitter i tvn för att kunna se om alla avsnitt igen. Har aldrig tänkt så mycket på att de refererar till sånt som hänt i tidigare avsnitt, så när jag såg avsnittet the gang gets analyzed tyckte jag att det var sjukt roligt att Frank pratar om the frog kid redan då. Det hade jag inget minne av alls.
Citera
2015-05-01, 17:45
Medlem
whosgotthecracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pimmetje
Håller med. Tycker att säsong 10 var höll otroligt hög nivå, tyckte att alla avsnitt var sjukt roliga.

Har köpt säsong 1 och 2 på dvd och har äntligen laddat ner alla andra avsnitt och lagt in på en USB-sticka som sitter i tvn för att kunna se om alla avsnitt igen. Har aldrig tänkt så mycket på att de refererar till sånt som hänt i tidigare avsnitt, så när jag såg avsnittet the gang gets analyzed tyckte jag att det var sjukt roligt att Frank pratar om the frog kid redan då. Det hade jag inget minne av alls.

Eller hur? En annan ganska (poänglös) intressant grej är att Mac har på sig samma (likadana) byxor i ALLA avsnitt i ALLA säsonger. (Förutom i Mac & charlie: white trash)
Citera
2015-05-02, 00:45
Medlem
cudders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava

Kommer ihåg att jag såg the gang finds a dumpster baby (s03e01) på canal+ för ett antal år sedan.
Citera
2015-05-02, 00:59
Medlem
Citat:

Denna säsong kan nog ha varit den bästa sedan den sjätte. Fantastiskt kul att dom håller nivån. Håller dock inte med om att alla avsnitt var sjukt roliga, första avsnittet var ett riktigt bottennapp enligt mig, kändes bara tramsigt rakt igenom.

Någon som vet något om när det är tänkt att elvan ska ha premiär?
Citera
2015-05-03, 14:54
Medlem
Citat:

Har själv varit sugen på att skaffa 1 och 2 på dvd. Men varför finns inte de andra? Har de släppts på dvd i Usa? I så fall väntar jag nog tills de slutat med serien och köper alla säsonger.
Citera
2015-05-04, 22:38
Medlem
pimmetjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whosgotthecrack
Eller hur? En annan ganska (poänglös) intressant grej är att Mac har på sig samma (likadana) byxor i ALLA avsnitt i ALLA säsonger. (Förutom i Mac & charlie: white trash)
Haha ja, jag läste det för inte så länge sedan och har försökt hålla koll på hans byxor sedan dess. I white trash har han väl cut offs för att Dennis har rekommenderat det? Eller vänta, det är ju Charlie som har det! För maximal rörlighet, haha.

Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Denna säsong kan nog ha varit den bästa sedan den sjätte. Fantastiskt kul att dom håller nivån. Håller dock inte med om att alla avsnitt var sjukt roliga, första avsnittet var ett riktigt bottennapp enligt mig, kändes bara tramsigt rakt igenom.

Någon som vet något om när det är tänkt att elvan ska ha premiär?
Ja, jag håller med om att första avsnittet var lite sämre.. Men tyckte fortfarande att det var roligt! Resten av säsongen höll dock högre klass.

Vet inte när säsong 11 kommer men såg att de verkar ha börjat filma iaf.

Citat:
Ursprungligen postat av taugenichts
Har själv varit sugen på att skaffa 1 och 2 på dvd. Men varför finns inte de andra? Har de släppts på dvd i Usa? I så fall väntar jag nog tills de slutat med serien och köper alla säsonger.
Ja, jag tror att de finns i region 1. Bara första och andra finns som region 2 i en box tillsammans. Vet inte varför fler säsonger har släppts här.. Antagligen för att serien inte är så populär. Jag betalade mindre än en hundring för boxen med säsong 1 och två så, ja, inte så värst poppis antar jag.
Citera
2015-05-08, 19:18
Medlem
Harpys avatar
S10 var otroligt bra till och från, men hade också rätt tama avsnitt. Men de fick ju två garanterade säsonger förnyade sist, så 11 och 12 har nog förmodligen lite mer tanke bakom sig?

Är det någon som sett den ryska varianten? В Москве всегда солнечно (It's always sunny in Moscow)
Är det någon serie ett vanligt IASIP-fan hade kunnat roa sig med?
Senast redigerad av Harpy 2015-05-08 kl. 19:29.
Citera
2015-05-09, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harpy
Är det någon som sett den ryska varianten? В Москве всегда солнечно (It's always sunny in Moscow)
Är det någon serie ett vanligt IASIP-fan hade kunnat roa sig med?

Skulle gärna vilja se om det är något att ha, men har tyvärr inte hittat något med text. Ens ryskkunskaper räcker ju inte så långt.

Så om något lyckas hitta avsnitt att ladda ned eller streama med engelsk text skulle det vara fint.

Är lite nyfiken på hur Frank och McPoyles skulle se ut om de var från Ryssland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in