2008-08-20, 23:32
Medlem
Sic_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grill-Johan
Angende DVD slppen s kommer de tyvr inte till Sverige. Frgade Discshop som kontaktade FX angende saken och det sg inte ljust ut sa de pga att serien r ganska s opopulr och omtalad i Europa. Synd.

Men serien r fantastisk. Grymt jvla rolig helt enkelt.

Har mrkt det, letat runt som en tok men inte hittat ngon ssong verhuvudtaget Hade varit fint att ha hemma i hyllan, nu fr man nja sig med att spela in avsnitten p boxen istllet
Citera
2008-08-20, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sic_
Har mrkt det, letat runt som en tok men inte hittat ngon ssong verhuvudtaget Hade varit fint att ha hemma i hyllan, nu fr man nja sig med att spela in avsnitten p boxen istllet

Haha, d r vi tv. Fast jag spelar in p VHS...lskar VHS band

Fast man borde ju starta en namninsamling ngonstans fr att f hit DVD samlingen.
Citera
2008-08-20, 23:46
Medlem
174563s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grill-Johan
Haha, d r vi tv. Fast jag spelar in p VHS...lskar VHS band

Fast man borde ju starta en namninsamling ngonstans fr att f hit DVD samlingen.

Sign.

Bsta komediserien ngonsin, slr allt anant skit som snds p TV.
Citera
2008-08-27, 13:21
Medlem
Har faktiskt fljt det ett tag p 3an (ja, jag r en nattuggla) och tycker det r en rtt skn serie. Ingen sn man bara grver ner sig i skratt dock.
Det jag str mig lite p r hur jvla hysteriska personerna r hela tiden och skriker i mun p varandra fr jmna, r kul de frsta gngerna men inte hela tiden..

Helt klart vrd att ses.
Citera
2008-08-27, 15:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Har faktiskt fljt det ett tag p 3an (ja, jag r en nattuggla) och tycker det r en rtt skn serie. Ingen sn man bara grver ner sig i skratt dock.
Det jag str mig lite p r hur jvla hysteriska personerna r hela tiden och skriker i mun p varandra fr jmna, r kul de frsta gngerna men inte hela tiden..

Helt klart vrd att ses.

Hller med. Denna serie r verkligen inte i klass med typ How I met your mother eller Entourage i humorklassen.

Alla r s sjukt omogna och allting i denna serie r s fruktansvrt verdrivet. Typ i ett avsnitt s kan alla d, sen nsta s r allt okej. Dh. Halvrolig att kolla p, men d gillar jag 2 and a half men mycket mera, d den inte r lika verdriven och hysterisk.
Citera
2008-08-27, 16:32
Medlem
madvillains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Hller med. Denna serie r verkligen inte i klass med typ How I met your mother eller Entourage i humorklassen.

Alla r s sjukt omogna och allting i denna serie r s fruktansvrt verdrivet. Typ i ett avsnitt s kan alla d, sen nsta s r allt okej. Dh. Halvrolig att kolla p, men d gillar jag 2 and a half men mycket mera, d den inte r lika verdriven och hysterisk.

r ju detta som r s jvla kul med denna serie tycker jag, men smaken r som bekant delad.

lskar hur alla fuckar med varandra varje chans dom fr. 5/5 hoppas s04 kommer snart!
Citera
2008-09-08, 01:31
Medlem
Samwises avatar
Mste bara bumpa denna trd. Jag tycker inte att det har funnits ngon roligare serie n denna, ni som inte har sett den borde se den nu.
Favorit avsnitt r nog nr Frank blir hg p LSD
Citera
2008-09-14, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samwise
Mste bara bumpa denna trd. Jag tycker inte att det har funnits ngon roligare serie n denna, ni som inte har sett den borde se den nu.
Favorit avsnitt r nog nr Frank blir hg p LSD

Det r s jvla roligt nr charlie r "The greenman" i det avsnittet
Citera
2008-09-15, 17:13
Medlem
Cracker_Arses avatar
skitbra serie!

Fan va jag gillar det hr gnget.
Jkligt schysst att dom super och knarkar s fort tillflle ges, skitkul nr dom ska g p soc. och ska ta crack fr att bli beviljade bidraget.
Citera
2008-09-15, 17:35
Medlem
Dougs avatar
Fr er som ocks gillar serien s...

• Upcoming Episode: Mac and Dennis: Manhunters (04x01), airs Sep/18/2008

Nice.
Citera
2008-09-15, 18:28
Medlem
kroems avatar
Citat: