2010-01-27, 00:02
Medlem
fredrocks avatar
har inget mer att sga n:

house house house house flush flush flush flush
Citera
2010-01-27, 18:04
Medlem
Ok, det r nu officiellt! Mitt favorit avsnitt r dubbelavsnittet 5-6 i ssong 4, Mac and Charlie Dies. Charlie och Mac teamar upp och fejkar sin egen dd medans Dennis och Frank srjer dem och gr sedan vidare i livet genom att uppfylla sexuella fantasier. Det som gr det hela perfekt r att Dee har en sn liten roll som mjligt! Perfekt avsnitt och garanterat min favorit.
Citera
2010-01-27, 18:48
Medlem
lendrygghs avatar
Mac is a serial killer r annars ett helsknt avsnitt! Srskilt med Danny i slutet!

Det frmodligen bsta i serien r Danny Devitos medverkan, d hela hans kroppssprk och figur utgr en egen komedigenre; han r gjuten fr rollen!
Citera
2010-02-09, 13:33
Medlem
Ngon som vet vilket avsnitt det r nr Charlie har skrivit ett tal till Dennis som har s jvla mnga grammatiska fel? Roligaste ngonsin
Citera
2010-02-09, 14:06
Medlem
Rotmosrullens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dacknass
Ngon som vet vilket avsnitt det r nr Charlie har skrivit ett tal till Dennis som har s jvla mnga grammatiska fel? Roligaste ngonsin

Ssong 2, "The gang runs for office".

Talet r helt fantastiskt!
Citat:
Ursprungligen postat av Dennis Reynolds
Hello fellow American. This, you should vote, me. I leave power. Good! Thank you. Thhhaaankk you! If you vote me, Im hot. Taxes, theyll be lower son. The democratic vote for me is right thing to do Philadelphia, so do!

Sknast ngonsin!
Citera
2010-02-10, 23:47
Moderator
skunkensunes avatar
http://community.fxnetworks.com/foru...kCurrentPage=9

Citat:
Ursprungligen postat av Fx Development
Season 6 is set to premiere in the fall.
Citera
2010-02-11, 20:32
Medlem
Telefonverkets avatar
Rob McElhenney tittade in i senaste avsnittet av Lost. Rtt s menls roll egentligen, eftersom att han antagligen inte dyker upp ngot mer
Citera
2010-02-11, 20:47
Medlem
Phass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telefonverket
Rob McElhenney tittade in i senaste avsnittet av Lost. Rtt s menls roll egentligen, eftersom att han antagligen inte dyker upp ngot mer
Han var med i en tidigare ssong ocks.
Citera
2010-02-11, 21:26
Medlem
HAhaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telefonverket

Fasen jag knde igen han s jvla mycket till rst och utseende men kunde inte placera honom. Sknt att jag blev med de problemet
Citera
2010-02-11, 23:40
Medlem
Showzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HAhaa
Fasen jag knde igen han s jvla mycket till rst och utseende men kunde inte placera honom. Sknt att jag blev med de problemet

Haha ja, hans rstlge var precis som i Its always sunny, han kunde lika bra sga "goooodamn, goooodamnit Charlie!", fr det var allt jag hrde inte sagt att han r en dlig skdis.
Citera
2010-02-12, 02:30
Medlem
Attackers avatar
Kul! Inte sett den hr trden tidigare.

Har fljt serien sen ngra r tillbaks, och ja, definitivt vrldens roligaste serie!

-What are you guys doing?
-Just watching the basket-ball game...
Citera
2010-02-12, 02:31
Medlem
jud3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attacker
Kul! Inte sett den hr trden tidigare.

Har fljt serien sen ngra r tillbaks, och ja, definitivt vrldens roligaste serie!

-What are you guys doing?
-Just watching the basket-ball game...

ja utan tvekan ! lngtar till hst ssongen p tv!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in