Bästa avsnittet på länge! Jag tycker öht att s7 är rätt bra, även om det varit lite ojämt efter s5. Detta avsnitt ligger på samma nivå som de bästa från de tidigare säsongerna... underbart!
Trodde dock att man skulle få se meatbomben, men icke.
Riktigt bra avsnitt, ett av dom bästa om inte det absolut bästa på ett par säsonger nu. Talande är väl att det är inspelat ganska långt innan dom nya avsnitten..
När han ska riva av sig tröjan och dom andra skrattar var fantastiskt Barnsligt, men ändå spot on då det fångade karaktärernas självcentrerade och empatilösa vansinne.
När han ska riva av sig tröjan och dom andra skrattar var fantastiskt Barnsligt, men ändå spot on då det fångade karaktärernas självcentrerade och empatilösa vansinne.
Tycker avsnittet var sådär faktisk. Men mest kanske pga den enormt höga kvalité som de tre avsnitten innan haft
Och angående sekvensen du nämner. När de skrattar åt att det sticker fram godis ur Macs ficka. Så jävla elakt, som 10-åriga mobbare. Hysteriskt kul!
Always Sunny är den helt överlägset roligaste serien just nu. Jag vill inte ens ge nya komediserier chansen för att jag vet att de inte kommer upp i samma klass.
Senast redigerad av von_S 2011-11-18 kl. 20:39.
Charlies dans när han och Dennis sniffade terpentin tyckte jag var höjdpunkten denna veckan, speciellt sekvensen där han simulerar att han äter upp Dennis ögon...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!