Bsta avsnittet p lnge! Jag tycker ht att s7 r rtt bra, ven om det varit lite ojmt efter s5. Detta avsnitt ligger p samma niv som de bsta frn de tidigare ssongerna... underbart!
Trodde dock att man skulle f se meatbomben, men icke.
Riktigt bra avsnitt, ett av dom bsta om inte det absolut bsta p ett par ssonger nu. Talande r vl att det r inspelat ganska lngt innan dom nya avsnitten..
Nr han ska riva av sig trjan och dom andra skrattar var fantastiskt Barnsligt, men nd spot on d det fngade karaktrernas sjlvcentrerade och empatilsa vansinne.
Nr han ska riva av sig trjan och dom andra skrattar var fantastiskt Barnsligt, men nd spot on d det fngade karaktrernas sjlvcentrerade och empatilsa vansinne.
Tycker avsnittet var sdr faktisk. Men mest kanske pga den enormt hga kvalit som de tre avsnitten innan haft
Och angende sekvensen du nmner. Nr de skrattar t att det sticker fram godis ur Macs ficka. S jvla elakt, som 10-riga mobbare. Hysteriskt kul!
Always Sunny r den helt verlgset roligaste serien just nu. Jag vill inte ens ge nya komediserier chansen fr att jag vet att de inte kommer upp i samma klass.
Senast redigerad av von_S 2011-11-18 kl. 20:39.
Charlies dans nr han och Dennis sniffade terpentin tyckte jag var hjdpunkten denna veckan, speciellt sekvensen dr han simulerar att han ter upp Dennis gon...
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!