2011-11-12, 21:19
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laxon
Haha! Jvlar vad bra! Var kommer klippet ifrn, allts r det med i ngot avsnitt som jag kanske har missat?
Jag tror inte det r frn serien. Mjligen som DVD-extra. Hittade den p tuben bara.
Citera
2011-11-12, 22:16
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pudrad Fjolla
Sitter och kollar p avsnittet igen nu och det blir bara bttre och bttre! Var ett tag sen jag garvade shr mycket t IASIP.

Dee: I say we bum rush her and choke her out with her own belt.

Just den repliken fick mig att garva hgt ocks.
Sen r det alltid roligt nr amerikaner driver med svenskar och vr dialekt.

lskar karaktren Dennis, vilken jvla sociopat.
Citera
2011-11-13, 10:17
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Just den repliken fick mig att garva hgt ocks.
Sen r det alltid roligt nr amerikaner driver med svenskar och vr dialekt.

lskar karaktren Dennis, vilken jvla sociopat.
Dennis har smugit sig frbi alla och placerat sig som personlig favorit. Frst var det Charlie, sen Mac och nu, r det Dennis om utklassar hela bunten. Dee r ocks jvligt bra och har hllit en jmn niv serien igenom. Frank r helt OK.
Citera
2011-11-13, 11:16
Medlem
GoogleThats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Dennis har smugit sig frbi alla och placerat sig som personlig favorit. Frst var det Charlie, sen Mac och nu, r det Dennis om utklassar hela bunten. Dee r ocks jvligt bra och har hllit en jmn niv serien igenom. Frank r helt OK.

Det r de som gr serien s bra, alla karaktrer r riktigt jkla bra. Vilket gr att ens favorit ndrar hela tiden beroende p hur bra den karaktrer va i de senaste avsnittet man sg.
Citera
2011-11-13, 11:21
Medlem
GoogleThats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chran508

Det r de som gr serien s bra, alla karaktrer r riktigt jkla bra. Vilket gr att ens favorit ndrar hela tiden beroende p hur bra den karaktrer va i de senaste avsnittet man sg.
Citera
2011-11-13, 12:14
Medlem
tuttefruttis avatar
Franks hjdpunkt denna ssong var nr han, liksminkad, frskte frklara fr frldrarna att han inte var attraherad av deras smbarn. Skratta varje gng jag kolla om p det
Citera
2011-11-13, 14:48
Medlem
pyttefnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuttefrutti
Franks hjdpunkt denna ssong var nr han, liksminkad, frskte frklara fr frldrarna att han inte var attraherad av deras smbarn. Skratta varje gng jag kolla om p det
Jag kanske lser in fr mycket i handlingen men den sminkningen tog jag som en referens till hans roll som Pingvinen, det var vldigt likt. Och i det senaste avsnittet tog jag hans Indiana Jones som en referens till hans "Den vilda jakten p *"-filmer som var ripoffs p Indy-filmerna. Vare sig det var med flit eller ej s var det det enda roliga i senaste avsnittet, Macs svenskaccent r jag nog fr gammal fr att tycka vara s roligt att avsnittet skulle ha bgt ver till Bra.
Senast redigerad av pyttefnax 2011-11-13 kl. 14:55.
Citera
2011-11-13, 15:00
Medlem
daggeulricHs avatar
Bara jag som tycker att Dee r ganska trkig? Hatar nr hon ska spela att hon mr illa och gr de smsta ltsaskrkningarna jag har hrt. Det enda som r roligt med Dee r att de andra i gnget r s jvla fittiga mot henne!

Kram.
Senast redigerad av daggeulricH 2011-11-13 kl. 15:03.
Citera
2011-11-13, 15:15
Medlem
Falcos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daggeulricH
Bara jag som tycker att Dee r ganska trkig? Hatar nr hon ska spela att hon mr illa och gr de smsta ltsaskrkningarna jag har hrt. Det enda som r roligt med Dee r att de andra i gnget r s jvla fittiga mot henne!

Kram.

Jag tycker faktiskt Dee r skitkul. En av de absolut roligaste avsnitten i serien tycker jag r det som kretsar kring att hon ska bli surrogatmamma och hon beter sig som ett riktigt svin mot det frhoppningsfulla paret.

You guys want to do the Octomom thing? Im game. You want to out-do that bitch? Ill have that conversation! Im kidding, I dont want ten people inside of me.
Citera
2011-11-13, 15:25
Medlem
Laxons avatar
Citat:

Kram.

Hatar ocks hennes krkningar, speciellt de hon gr nr hon ska trffa Bill Ponderosa. Tycker annars att hennes karaktr r s bra att det inte gr ngot att skdespeleriet ibland svackar. Hon r ju till exepmel minst lika sociopatiskt lagd som Dennis, vilket r skitkul.
Citera
2011-11-13, 19:06
Medlem
chran508s avatar
Citat:

Kram.
Hon r en av de bsta enligt mig. Hade hon varit av manligt kn men lika rolig s skulle hon vara hyllad som fan. En av hennes bsta scener r nr hon ska kra stand-up och r s jvla nervs s hon hller p att spy ner sig. Skdespeleri p hg niv, nr man tnker p hur nervs hon faktiskt lter.
Citera
2011-11-14, 13:07
Medlem
CB4lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laxon
Hatar ocks hennes krkningar, speciellt de hon gr nr hon ska trffa Bill Ponderosa. Tycker annars att hennes karaktr r s bra att det inte gr ngot att skdespeleriet ibland svackar. Hon r ju till exepmel minst lika sociopatiskt lagd som Dennis, vilket r skitkul.

Det blir ju p ngot sett extra roligt att dem r syskon och vldigt lika med vrderingar och personlighet, r inte mnga serier/filmer som tnker p sdant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in