Flashback bygger pepparkakshus!
2012-02-17, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Jag hade valt The Waitress Is Getting Married. Den som inte skrattar åt scenen där Charlie är ute på en date är tyvärr bortom all räddning.

Instämmer! Man kan inte annat än asgarva åt att Charlie tröstäter ost när han är nervös. "I ate like a *BLOCK* of cheese...". Sen är han ju tydligen en "full-on rapist", haha... väldigt lyckad date och helt underbart avsnitt! Ett annat favoritavsnitt är det när Frank går ner sig totalt och verkligen gör allt för att bli så dekadent som möjligt, Frank gets an intervention tror jag det var, fast det kanske kan framstå som något vidrigt för en oinvigd.
Citera
2012-02-17, 17:40
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daggeulricH
Brukar faktiskt lyssna på Dayman-sången då och då.

http://www.youtube.com/watch?v=TzaVd6zl2bA

Kram.

Hehe, jag också. Älskar hur Dennis blir mer och mer entusiastisk och till sist står de och klappar händer tillsammans.
Citera
2012-02-18, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Har en klurig fråga till er IASIF-fans. Om ni var tvungna att visa ett avsnitt för en polare, som aldrig sett serien förut, för att visa hur grym den är, vilket avsnitt skulle ni visa? Man vill ju att alla karaktärers speciella personligheter och drag kommer fram så mycket som möjligt, samtidigt som man vill ha många skämt. Vilket avsnitt tycker ni känns bäst att visa? Och ni får bara välja ett.

Svårt att välja ut endast ett avsnitt av denna fantastiska serie men jag hade nog valt 'the gang gets held hostage' tycker man måste få med incest-syskonen McPoyle. För övrigt undrar jag om det är någon som vet vilken låt som spelas i avsnittet 'dennis and dee go on welfare' när dom sitter på trappan och super?
Citera
2012-02-18, 19:10
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Per.Vers
Svårt att välja ut endast ett avsnitt av denna fantastiska serie men jag hade nog valt 'the gang gets held hostage' tycker man måste få med incest-syskonen McPoyle. För övrigt undrar jag om det är någon som vet vilken låt som spelas i avsnittet 'dennis and dee go on welfare' när dom sitter på trappan och super?

Biz Markie - Just A Friend?

http://www.youtube.com/watch?v=9aofoBrFNdg&ob=av2e
Citera
2012-02-27, 23:04
Medlem
gottmospahedens avatar
Det moment som har frambringat mest skratt för mig är när Dennis och Mac sitter i baren och pratar om "Chimmychongas", och Mac frågar Dennis ar han helst av allt vill ha.

"I just wan't crack!". Skrattar fortfarande efter 15 visningar så att jag nästan dör.

"Franks sweet lady" tror jag avsnittet heter. Första i säsong sju.
Citera
2012-02-29, 20:47
Medlem
Sockerpajens avatar
IASIP är tevehistoriens mest briljanta komediserie, utan tvekan. De flesta komediserier kör på så ofattbart enkla och billiga skämt som sagts tusen gånger om, som om de kom ut på Fords löpande band. It's Always Sunny har hjärta.
Citera
2012-03-01, 00:14
Medlem
TaxMonkeys avatar
^ Ha, älskar din signatur.
"I'm telling you, wasps don't make honey!"
"I just don't think there's any science to support that."
"There's some very basic science to support that."
Citera
2012-03-01, 00:21
Medlem
Laxons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gottmospaheden
Det moment som har frambringat mest skratt för mig är när Dennis och Mac sitter i baren och pratar om "Chimmychongas", och Mac frågar Dennis ar han helst av allt vill ha.

"I just wan't crack!". Skrattar fortfarande efter 15 visningar så att jag nästan dör.

"Franks sweet lady" tror jag avsnittet heter. Första i säsong sju.

Haha, så jävla bra!

Mac: "Oh, I thought you'd say pizza or something like that."
Dennis: "No. I want crack." *psycho-blicken*
Citera
2012-03-08, 06:00
Medlem
sakkwalds avatar
Detta klipp är så jävla roligt. http://youtu.be/jNwZ62kYarM
Älskar serien och börja följa den för 4 år sedan, bästa jag sett på TV!
Citera
2012-03-20, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Har en klurig fråga till er IASIF-fans. Om ni var tvungna att visa ett avsnitt för en polare, som aldrig sett serien förut, för att visa hur grym den är, vilket avsnitt skulle ni visa? Man vill ju att alla karaktärers speciella personligheter och drag kommer fram så mycket som möjligt, samtidigt som man vill ha många skämt. Vilket avsnitt tycker ni känns bäst att visa? Och ni får bara välja ett.

Jag tycker faktiskt man ska kika igenom första säsongen. Det är väl bara 6st avsnitt och man kan fasas in på lagom nivå då serien inte är riktigt lika hysterisk som under senare säsonger.

Har precis börjat om på serien och gillar faktiskt första säsongen riktigt mycket.
Citera
2012-03-20, 15:33
Medlem
daggeulricHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bogani
Jag tycker faktiskt man ska kika igenom första säsongen. Det är väl bara 6st avsnitt och man kan fasas in på lagom nivå då serien inte är riktigt lika hysterisk som under senare säsonger.

Har precis börjat om på serien och gillar faktiskt första säsongen riktigt mycket.

Själv hade jag glömt bort mycket ur första säsongen och kikade på den igen för inte så länge sen. Tycker den blev bättre nu andra gången och det är som du säger, inte lika hysterisk (även om jag gillar hysterin som annars råder i de senare säsongerna.)

Kram.
Citera
2012-03-20, 15:41
Medlem
Aviarts avatar
Vilken sösong och vad heter avsnittet där dom drar ladd hela tiden? Minns en vit häst som heter Peter och att Cricket spelar på soptunnor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in