Det utkom ju en box i Sverige, det r ssong 1 och 2 p den. Ingen hr inne som vet om fler r planerade? Nu har det gtt ett antal ssonger, s det r vl om det kanske kommer en fet box senare eller s skiter den svenska marknaden fullstndigt i filmen.
Citat:
Ursprungligen postat av
pyttefnax
Ibland fr jag intrycket att dom filmar serien fr att dom har kul och inte bryr sig i vad tittarunderskningar eller tv-bolag har fr invndningar.
Precis detta sade min sambo fr ngot r sedan. Han lskar serien och fljer den slaviskt. Jag ser den emellant, vldigt kul faktiskt. Frvnande men kul att den kr p r efter r, det r ingen serie som brukar uppmrksammas av den stora massan.
Citat:
Ursprungligen postat av
skunkensune
Jag kan tnka mig att det mycket vl r s. Det r ocks det som gr att de lyckas hlla en s hg niv fortfarande. Om man skulle anvnda tittarunderskningar skulle man kanske gra ngra fler njda men inte mycket mer n s. Samtidigt skulle man skerligen frlora fler som uppskattar den sjuka och skruvade humorn.
Ja, det mrks att gnget har kul ihop. Jag r inte s insatt, men jag har aldrig hrt om konflikter eller strejker p.g.a. ln m.m. som t.ex. The Big Bang Theory infr pgende ssong. Och fy fan vilken usel ssong det blev sedan, sammantrffande eller inte.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dworek
Ligger skert en hel del i detta pstendet. Gnget r ju som bekant vldigt tighta i privatlivet, Charlie och "The Waitress" r ju ett par och likas Rob McElhenney(Mac) och Kaitlin Olson(Dee). Man knner att de verkligen lgger ner mycket tid och sjl i denna serie.
Fr hoppas d att de fortstter att vara ihop privat, s att det inte skr sig.
Citat:
Ursprungligen postat av
swimp78
Den knslan fr jag ocks
Samtidigt r det roligt att serien ju inte verkar ha ngra problem rent kommersiellt. Den har fler ssonger n de flesta serier innan de lggs ner, och sist frnyades den vl med tv ssonger p en gng! (s s11 r garanterad).
Lite av ett mysterium, men ett angenmt sdant. Den rullar bara p r efter r, som jag skrev ovan, utan att gra mycket vsen av sig. Den verkar ha sina inbitna hardcorefans, jag r dock inte insatt i tittarsiffror etc i USA.