2015-01-30, 04:02
Medlem
TaxMonkeys avatar
Jag mr fan dligt varje gng Cricket r med. Den stackars jveln har ftt hela sitt liv frstrt av gnget, och varje gng man ser honom r han r i smre tillstnd n tidigare. Hoppas han fr ngon revansch, srskilt mot Dee som var den som sabbade mest fr honom.

Ngon annan som tror att Halloweenfesten som det snackades mycket om detta avsnitt kommer att visas i nn flashback i kommande avsnitt?
Citera
2015-01-30, 12:43
Medlem
Jazzphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxMonkey
Jag mr fan dligt varje gng Cricket r med. Den stackars jveln har ftt hela sitt liv frstrt av gnget, och varje gng man ser honom r han r i smre tillstnd n tidigare. Hoppas han fr ngon revansch, srskilt mot Dee som var den som sabbade mest fr honom.

Ngon annan som tror att Halloweenfesten som det snackades mycket om detta avsnitt kommer att visas i nn flashback i kommande avsnitt?

Var det inte Thanksgiving de refererade till? Kolla sista avsnittet av frra ssongen d de bjd in folk de hade gjort illa, inkl. Cricket.
Citera
2015-01-30, 13:02
Medlem
pyttefnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jazzpher
Var det inte Thanksgiving de refererade till? Kolla sista avsnittet av frra ssongen d de bjd in folk de hade gjort illa, inkl. Cricket.
Jo. Dom skna kusinerna bl a.

Minns inte riktigt, kanske har blandat ihop avsnitt/serier, men spikade dom inte igen lgenhetsdrren nr dom mrkte att det brann?
Citera
2015-01-30, 15:09
Veckans episod sg massiv elefantballe. Jag tror fan inte att jag skrattade en enda gng.

Jaja, alla r tilltna att suga ibland. Till och med vra vnner p Paddys.
Citera
2015-01-30, 15:28
Medlem
emma80s avatar
Det utkom ju en box i Sverige, det r ssong 1 och 2 p den. Ingen hr inne som vet om fler r planerade? Nu har det gtt ett antal ssonger, s det r vl om det kanske kommer en fet box senare eller s skiter den svenska marknaden fullstndigt i filmen.

Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
Ibland fr jag intrycket att dom filmar serien fr att dom har kul och inte bryr sig i vad tittarunderskningar eller tv-bolag har fr invndningar.
Precis detta sade min sambo fr ngot r sedan. Han lskar serien och fljer den slaviskt. Jag ser den emellant, vldigt kul faktiskt. Frvnande men kul att den kr p r efter r, det r ingen serie som brukar uppmrksammas av den stora massan.

Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Jag kan tnka mig att det mycket vl r s. Det r ocks det som gr att de lyckas hlla en s hg niv fortfarande. Om man skulle anvnda tittarunderskningar skulle man kanske gra ngra fler njda men inte mycket mer n s. Samtidigt skulle man skerligen frlora fler som uppskattar den sjuka och skruvade humorn.
Ja, det mrks att gnget har kul ihop. Jag r inte s insatt, men jag har aldrig hrt om konflikter eller strejker p.g.a. ln m.m. som t.ex. The Big Bang Theory infr pgende ssong. Och fy fan vilken usel ssong det blev sedan, sammantrffande eller inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Ligger skert en hel del i detta pstendet. Gnget r ju som bekant vldigt tighta i privatlivet, Charlie och "The Waitress" r ju ett par och likas Rob McElhenney(Mac) och Kaitlin Olson(Dee). Man knner att de verkligen lgger ner mycket tid och sjl i denna serie.
Fr hoppas d att de fortstter att vara ihop privat, s att det inte skr sig.

Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Den knslan fr jag ocks

Samtidigt r det roligt att serien ju inte verkar ha ngra problem rent kommersiellt. Den har fler ssonger n de flesta serier innan de lggs ner, och sist frnyades den vl med tv ssonger p en gng! (s s11 r garanterad).
Lite av ett mysterium, men ett angenmt sdant. Den rullar bara p r efter r, som jag skrev ovan, utan att gra mycket vsen av sig. Den verkar ha sina inbitna hardcorefans, jag r dock inte insatt i tittarsiffror etc i USA.
Citera
2015-02-04, 22:38
Medlem
whosgotthecracks avatar
Ngon som vet nr avsnitten brukar komma ut p ntet nr det gtt i Amerika?
Citera
2015-02-05, 09:21
Medlem
Mr.Majestics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whosgotthecrack
Ngon som vet nr avsnitten brukar komma ut p ntet nr det gtt i Amerika?

Torsdagar har jag fr mig, s borde ligga uppe p Fredag

Edit: Sg nu att det var Onsdagar, s Torsdagar ligger det uppe!
Senast redigerad av Mr.Majestic 2015-02-05 kl. 09:23.
Citera
2015-02-05, 09:22
Medlem
pyttefnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Majestic
Torsdagar har jag fr mig, s borde ligga uppe p Fredagar
Ligger ett nytt uppe nu, torsdag.
Citera
2015-02-05, 09:24
Medlem
Mr.Majestics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
Ligger ett nytt uppe nu, torsdag.

Stmmer!

IMDB
Citera
2015-02-05, 12:16
Medlem
Crossmacks avatar
Senaste avsnittet var ett av de bsta de har gjort, kul att de fortfarande orkar komma p nya grejer!
Citera
2015-02-05, 14:08
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crossmack
Senaste avsnittet var ett av de bsta de har gjort, kul att de fortfarande orkar komma p nya grejer!

Tyckte det kndes som att avsnittet var inspirerat frn gamla filmer med Chaplin, Helan och halvan och liknande. Men ja, det var roligt och de tre frsta avsnitten bdar verkligen gott fr resten av ssongen.
Citera
2015-02-05, 17:44
Fantastiskt avsnitt. Frank var dock den strsta behllningen med sin frgburk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in