Flashback bygger pepparkakshus!
2011-10-15, 13:06
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Aldrig sagt att jag VILL ha bort Frank. Däremot är det den karaktär jag minst skulle sakna av alla. Enligt mig var serien minst lika bra innan han kom.

Tycker första säsongen, pre-Frank, är jäkligt tam. Det var när han kom med som de riktigt ökade på med galenskaperna och serien blev briljant.
Citera
2011-10-15, 14:34
Medlem
kallesnopp12s avatar
Tycker säsongen utan frank var bra, sedan de två första avsnitten i säsong 2 var kassa med Frank tyckte ja när ja såg de för första gången sen efter det så älskar man Frank. Det tar väl ett tag å komma in i rollen. Den som jag skulle kunna vara utan är Dee, tycker inte hon är så rolig, det som är roligt med henne är när de andra "mobbar" henne å då skulle det lika gärna kunna vara vilken random skådespelare som helst.
Citera
2011-10-15, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallesnopp12
Den som jag skulle kunna vara utan är Dee, tycker inte hon är så rolig, det som är roligt med henne är när de andra "mobbar" henne å då skulle det lika gärna kunna vara vilken random skådespelare som helst.

Jag tycker Dee är ganska kul, som du säger är det som roligast när grabbarna hackar på henne, men jag tycker hon fyller en viktigt plats utöver det också. Uträknad och småond som resten av gänget, bara att hon inte visar det lika rätt på.
Citera
2011-10-15, 21:39
Medlem
ccoonnyys avatar
Förstår inte hur det kan sägas att serien klarar sig utan Charlie. Han är ju serien. Utan Frank så blir det inte heller samma sak.

Alla uppfyller något för att serien ska vara så bra som den är. Men om jag fick en pistol mot huvudet så skulle Dee försvinna.
Citera
2011-10-15, 23:44
Medlem
Dantias avatar
Bara jag som trodde att den svarta gubben i tillbaka blickarna var Mac, han såg lite smalare ut men ser verkligen ut som att det är en svart Mac.

Ganska tråkigt avsnitt förövrigt förutom Franks härligt rasistiska prat "those were the days"
Citera
2011-10-16, 10:15
Bannlyst
Charlie och Frank känns överlägset bäst i serien. Skulle någon tas bort så anser jag Mac eller Dee. Jag tycker dock att alla fem behövs för det ultimata upplägget.
Citera
2011-10-16, 11:52
Medlem
lendrygghs avatar
Det senaste avsnittet var väl lite mjaha mjähä; det fungerade, men inte så mycket mer.
Citera
2011-10-16, 13:20
Medlem
cudders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dantia
Bara jag som trodde att den svarta gubben i tillbaka blickarna var Mac, han såg lite smalare ut men ser verkligen ut som att det är en svart Mac.
Driver du eller?
Citera
2011-10-16, 13:32
Medlem
seraphs avatar
var finns säsong 6 avsnitten??????
Citera
2011-10-16, 14:55
Medlem
Falcãos avatar
Dee kan ju verkligen inte försvinna. Behövs ett kvinnligt perspektiv i gänget annars hade det blivit sjukt tråkigt.
Citera
2011-10-16, 15:09
Medlem
Sockerpajens avatar
Har inte alls varit lika bra säsong 7, i alla fall hittills. Tyckte säsong 5 och 6 var väldigt bra. Mac and Dennis break up och The gang gives Frank an intervention var sjukt bra. Hahaha när Dennis blir rädd för han svalt äppelkärnor. Klassiker
Citera
2011-10-16, 15:15
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerpajen
Har inte alls varit lika bra säsong 7, i alla fall hittills. Tyckte säsong 5 och 6 var väldigt bra. Mac and Dennis break up och The gang gives Frank an intervention var sjukt bra. Hahaha när Dennis blir rädd för han svalt äppelkärnor. Klassiker

They're extremely poisonous.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in