Flashback bygger pepparkakshus!
2011-09-17, 18:46
Medlem
AvantiPopolos avatar
HAHA fortsätter resten av denna säsong på samma nivå som första avsnittet så kommer detta bli MYCKET BRA!
Citera
2011-09-18, 01:04
Medlem
Detfårinteplatss avatar
Helt underbar start på säsongen. När Mac står där och äter sin skit, fet skäggig och äcklig. Så säger han "That woman is a real piece of shit." Lol'd out loud.

Tänker också på förhållandet mellan Frank och Charlie. Frank ÄR ju rik, men de ska alltid ha nån plan för hur man gör saker. Alla småsaker som gör att man älskar Sunny finns med. Som att Frank och Charlie fortfarande letar skatter under bron, och att de tycker det är skitbra att fiska gratis jeans ur floden. Bara man kokar dom först. Sen delar man på byxorna. Och Frank erbjuder dejten ett kokt ägg när han kör bilen. Som han har hittat under bron.

Det här var ett riktigt skitinlägg, men ärligt, det här avsnittet gjorde mig väldigt optimistisk inför kommande säsong. Jag hoppas bara att det inte är den sista, och jag är lite rädd för att det kan vara det när man tydligt ser att de inte är unga längre. Vilket läkarbesöket förtäljde. Och som de antagligen ville få sagt iom det. Hoppas dock att de fortsätter tills jag dör, jag skulle inte njuta lika mycket om jag var helt säker på att det här var sista säsongen.
Citera
2011-09-18, 23:11
Medlem
jamesdeans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detfårinteplats
Helt underbar start på säsongen. När Mac står där och äter sin skit, fet skäggig och äcklig. Så säger han "That woman is a real piece of shit." Lol'd out loud.

Tänker också på förhållandet mellan Frank och Charlie. Frank ÄR ju rik, men de ska alltid ha nån plan för hur man gör saker. Alla småsaker som gör att man älskar Sunny finns med. Som att Frank och Charlie fortfarande letar skatter under bron, och att de tycker det är skitbra att fiska gratis jeans ur floden. Bara man kokar dom först. Sen delar man på byxorna. Och Frank erbjuder dejten ett kokt ägg när han kör bilen. Som han har hittat under bron.

Det här var ett riktigt skitinlägg, men ärligt, det här avsnittet gjorde mig väldigt optimistisk inför kommande säsong. Jag hoppas bara att det inte är den sista, och jag är lite rädd för att det kan vara det när man tydligt ser att de inte är unga längre. Vilket läkarbesöket förtäljde. Och som de antagligen ville få sagt iom det. Hoppas dock att de fortsätter tills jag dör, jag skulle inte njuta lika mycket om jag var helt säker på att det här var sista säsongen.

Det har redan blivit förnyat för både en 8e och 9e säsong. Vilket känns lite sjukt i sig, det är ju väldigt ovanligt att serier blir förnyade för för mer än en säsong åt gången.
Citera
2011-09-19, 04:41
Medlem
Nunugabs avatar
Tyckte inte om nya avsnittet, kandes ratt torrt, hade nog hogre forvantningar, hoppas dock att det blir battre!
Citera
2011-09-19, 16:51
Medlem
-If you could have anything you want right now , what would it be ?

- Crack ...

haha första gången på månader jag skrattar rakt ut högt
Citera
2011-09-19, 22:42
Medlem
SMguld01s avatar
http://www.youtube.com/watch?v=Rpm76Jey7-g

- Is my hair stuck?

- Yeah...

Citera
2011-09-23, 07:54
Medlem
It's Always Sunny in Philadelphia Season 7

Episode 1 http://www.putlocker.com/file/A035BFF0E72C27E6#

Episode 2 http://www.putlocker.com/file/A1EEA128670FB805#
Citera
2011-09-23, 09:17
Medlem
Falcãos avatar
Kul avsnitt.

I'm sorry rum ham!!!
Citera
2011-09-23, 11:09
Medlem
Rum ham - wilson (bollen från filmen cast away) kopplingen var rätt rolig. Riktigt bra avsnitt måste jag säga.
Citera
2011-09-23, 11:26
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qpasatiabuena
Rum ham - wilson (bollen från filmen cast away) kopplingen var rätt rolig. Riktigt bra avsnitt måste jag säga.

Inte sett "Cast Away" utan tyckte det var skitkul utan att ens snappa upp referensen. Blir ju säkert ännu roligare för den som sett Hanks-filmen då.
Citera
2011-09-23, 13:06
Medlem
SMguld01s avatar
Riktigt bra avsnitt!
Citera
2011-09-23, 15:51
Medlem
mazdaqs avatar
Bästa var helt klart "You know I can hear you, right?"

Dee's dampanfall va också epic
Citera