2023-10-16, 18:15
Medlem
GertBennys avatar
Jag antar att du är kvinna? Har du tagit någon snygg intagen karl på penisen av misstag fast du egentligen velat? Detta är inte för att nedvärdera dig eller ditt yrke utan något jag faktiskt tänkt på rätt mycket. Mvh
Citera
2023-10-16, 18:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Naisisak
0. Har däremot "kommit på" patienter/anhöriga" mitt i akten alldeles för många gånger.

Självklart har du det.

Hur många känner du till, inklusive dig själv som har startat ett förhållande med en patient?
Citera
2023-10-16, 18:17
Bannlyst
Citat:
Ja, skulle verkligen känna mig tryggare med mer tester för alla yrkesgrupper inom vården. Önskar att de va lättare för chefer/arbetsplatser att få genomföra detta

Sen när ni blir påkomna med fingrarna i syltburken - så ska ni bli av med eran licens.
Citera
2023-10-16, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GertBenny
Jag antar att du är kvinna? Har du tagit någon snygg intagen karl på penisen av misstag fast du egentligen velat? Detta är inte för att nedvärdera dig eller ditt yrke utan något jag faktiskt tänkt på rätt mycket. Mvh

Är kvinna. Är bisexuell och har mest jobbat med barn, tycker mest att penisar är äckliga och obehagliga 🫣 Att sätta KAD på killar typ över 16 är nått av de mest motbjudande jag vet
Citera
2023-10-16, 18:19
Bannlyst
Visst är det väldigt mycket neoptism inom vården?

Ni håller varandras rygg in i döden - oavsett vad.

Ni knullar och är släkt med varandras kollegor och allt är som en urspårad högstadieklass. Knarket flödar också - visst?
Citera
2023-10-16, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdman123
Sen när ni blir påkomna med fingrarna i syltburken - så ska ni bli av med eran licens.
Skulle gärna se att fler ärenden gick till IVO och vidare till HSAN
Citera
2023-10-16, 18:20
Bannlyst
Citat:
Skulle gärna se att fler ärenden gick till IVO och vidare till HSAN

Hundra procent.

Det är många i min närhet som vill att jag ska IVO-anmäla er. Ska jag ta fighten tycker du?
Citera
2023-10-16, 18:21
Medlem
GertBennys avatar
Citat:
Är kvinna. Är bisexuell och har mest jobbat med barn, tycker mest att penisar är äckliga och obehagliga 🫣 Att sätta KAD på killar typ över 16 är nått av de mest motbjudande jag vet

Va? Penisar som är det vackraste som finns? (skämt). Jag vet inte vad KAD är men antar att det är ett rör man stoppar in i urinröret? Jag har en till fråga, hur hanterar ni uppenbara hypokondriker? Det måste ju finnas sådana personer som är kända för detta och som antagligen söker vård hela tiden?
Citera
2023-10-16, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdman123
Hundra procent.

Det är många i min närhet som vill att jag ska IVO-anmäla er. Ska jag ta fighten tycker du?

Alltid värt ett försök om du upplever att de finns anledning
Citera
2023-10-16, 18:27
Medlem
BavarianBeetles avatar
Snackas det mycket bakom ryggen på kollegor?
Citera
2023-10-16, 18:32
Medlem
Dharmabums avatar
Vad skulle du ha i ett första hjälpen kit hemma om du hade familj och bodde på en plats där det var mycket långt till adekvat akutsjukvård? Utgå, i tankeexperimentet, från att du kan få tag på sådant som ingen privatperson i Sverige kan köpa på laglig väg.
Citera
2023-10-16, 18:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Igelkottsarmén
Haha du är rolig asså. Ett tag iaf men inte längre. Du stinker personlighetsstörning och ilska, shit stackars din familj om du har någon.

Nu väljer undertecknad att lämna denna tråd. Jag lämnar över ansvaret på dig och förväntar mig att du lyfter tråden till nya höjder nu.

Till TS så tackar jag för att du svarade ärligt på mina frågor. Du håller som sagt lite högre klass än dina kollegor som överlag håller en mycket låg klass.

Jag önskar att både du och dina kollegor tänker en gång extra innan ni börjar talla på människors journaler - det kan lätt sluta med död.

All respekt till läkare. Undertecknad har endast problem med sjuksköterskor och "psykologer" som inte är legitimerade.

Kanske tittar in en annan gång och kollar om ni sköter er.

Adjö!
Senast redigerad av asdman123 2023-10-16 kl. 18:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in