Citat:
Ursprungligen postat av Desivle
Har gjort allt det dr, problemet r jag inte kan installera .ipa p min ipod.
Jag trodde man kunde installera .ipa med installer men de gick visst inte s jag installerade installulo lr vad de hette nu frn hackulo.us.
Jag installerar o allt men nr installationen r klar s kommer inte spelet p menyn, allts startsidan.
Du verkar vara ett riktigt jvla blbr, men jag ska hjlpa dig. Nr du laddar hem frn installouas ska du
ALLTID, lyssna
ALLTID vlja
DOWNLOAD. Drefter trycker du p
"Downloads" nere i huvudmenyn. Dr trycker du p filen du laddade hem, och sedan
INSTALL. Drefter kommer en statusbar upp nere p skrmen, nr den r klar kommer du till downloads-sektionen igen, tryck d bara p HOME och p hemskrmen ligger din nya applikation.
Och till dig personligen.
1. Var inte s jvla naiv och frga p andra forum-sektioner om din jvla ipod touch fr ingen dr vet ngot om den. Dessutom har du snart spammat ner halva trden med samma frgor om och om igen. Du fr gra precis som alla andra och vnta p att ngon som KAN svara p din frga, svarar. Det ser s jvla skrpigt ut nr halva forumet skriver i trden att dom inte vet vad du ska gra.
2. Ls p ngon jvla gng sjlv, hur svrt kan det vara att googla eller ska p youtube. Jag tror inte du r s jvla inkompetent som du utger dig fr att vara. Du fr g den hrda vgen som alla andra, man kan inte alltid f ett jvla facit i hand och spamma fr att ingen rkar ha ett sdant.
PUSS