2009-06-11, 21:35
Medlem
Davemeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galadrin
Jag har klikkat på synkronisera men hur lägger jag musikk ifrån min dator til min Ipod?

Det är ju det som händer när du synkroniserar...
Citera
2009-06-11, 21:43
Medlem
Galadrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davemed
Det är ju det som händer när du synkroniserar...

Varför kommer det ingen av min musikk på ipoden då? och bara en massa skit sångar på 1-3 Secunder
Citera
2009-06-11, 21:53
Medlem
fuskarens avatar
Har du någon musik i iTunes då? klicka på musik och kolla om det är några låtar där.
Citera
2009-06-11, 21:55
Medlem
KidNotoriouss avatar
  1. skapa en ny mapp
  2. lägg över din musik till den mappen
  3. nu gå till "Ipoden" där du klickar på musik, och ser till att din mapp är kryssad för
  4. synkronisera
Citera
2009-06-11, 21:56
Medlem
majken_60s avatar
Då är det ju så pass lång tid till release så man inte behöver oroa sig för att bli besviken.. Eftersom den nya iPhonen inte var speciellt mkt bättre än 3G så har jag svårt att tro att touch blir mer "extrautrustad" än den nuvarande
Citera
2009-06-11, 21:59
Medlem
Galadrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KidNotorious
  1. skapa en ny mapp
  2. lägg över din musik till den mappen
  3. nu gå till "Ipoden" där du klickar på musik, och ser till att din mapp är kryssad för
  4. synkronisera

Tack. det funkar nu
Citera
2009-06-11, 21:59
Medlem
Galadrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuskaren
Har du någon musik i iTunes då? klicka på musik och kolla om det är några låtar där.

Laddade ner sångar ifrån spotify och la inn på ipoden det var säkert nåt fel med filen. men när jag laddade ner ifrån limewire så funkade allt helt fint.
Citera
2009-06-11, 22:16
Medlem
fuskarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galadrin
Laddade ner sångar ifrån spotify och la inn på ipoden det var säkert nåt fel med filen. men när jag laddade ner ifrån limewire så funkade allt helt fint.
Testa att höger-klicka på låtarna som inte funkar och välj "konvertera markeringen..." kanske funkar.
Citera
2009-06-11, 23:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kranvatten
Jo den har bluetooth men går inte att använda sig av just nu men snart.

Mjo, den har visserligen blåtand för att kunna kommunicera med Nike+ dosan som ligger i skon, men utöver det har man som användare ingen som helst tillgång till den funktionen.
Citera
2009-06-11, 23:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av majken_60
Då är det ju så pass lång tid till release så man inte behöver oroa sig för att bli besviken.. Eftersom den nya iPhonen inte var speciellt mkt bättre än 3G så har jag svårt att tro att touch blir mer "extrautrustad" än den nuvarande

Tror fan att den blir det, det ryktas ju om att den kommer att få kamera. Bara det är en stor grej.
Citera
2009-06-12, 01:45
Medlem
Andreasvbs avatar
Bluetooth blir tillgänglig med iPhone OS 3.0.
Citera
2009-06-12, 08:41
Medlem
Andreasvbs avatar
Lite mer info ang. Bluetooth.
Citat:
Bluetooth for iPod touch
Using an iPod touch means having incredible flexibility on the go. Flexibility also means not needing to worry about unnecessary cables and extras.
Luckily, iPhone OS 3.0 enables the Bluetooth capabilities of iPod touch (2nd generation). You can connect Bluetooth headphones and other compatible devices.

Bluetooth for iPod touch (2nd generation) requires the software upgrade to iPhone OS 3.0.

The term "iPod touch" in this training refers to the iPod touch (2nd generation). The original iPod touch is not Bluetooth-compatible.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in