Citat:
Ursprungligen postat av
Dr.Krankentot
Det avr en massa år som skiljer henne och pojken åt. Varför kan inte människan acceptera att hon blivit för gammal, varför måste hon köpa en pojke? Skaffa barn vid den åldern, hon kunde väl skaffat hund eller nåt sånt. Inte förstöra bara för att hon har pengar.
Mycket snack i tråden om åldersskillnaden. Jag själv tycker väl inte det är så jädra konstigt rent estetiskt i alla fall. Det är klart Camilla hellre väljer en karl som är -13 år än + 13 år, även om nu normen är att en kvinna ska ha en äldre man. En man på 53 år är oftast tunnhårig, gråhårig och gubbmagad. Plus att han inte är något att hänga i granen om man vill ha fler barn, han är för bövelen 66 år när ungen kommit i tonåren och kan få en hjärtattack när som helst....
Det jag inte riktigt kan förstå är väl att åldersskillnaden funkar, Simon är kanske rätt mogen. Jag menar, han har inga barn sedan tidigare och har inte alls samma världsvana som hon har. Att HON inte känner sig som en mamma har jag lite svårt att förstå, han är ju krasst närmare 20 och hon närmare 40 vad gäller livsstil. I mina ögon avtändande, men smaken är som baken.