2015-12-20, 07:17
Medlem
Camilla sågs på Sabbatsbergs sjukhus i dagarna men är det någon som vet vad hon gjorde där?
Citera
2015-12-20, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dollarz
Camilla sågs på Sabbatsbergs sjukhus i dagarna men är det någon som vet vad hon gjorde där?

Suceförfattaren väntar barn med sin man. Är det dags nu lagom till julen?
Citera
2015-12-20, 15:01
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:

I tidningarna har det stått mycket om hennes snarkproblem och att hon får hjälp av läkare med detta.

http://www.expressen.se/noje/lackberg-pa-sjukhus--efter-snarkproblem/

Citat:
Camilla Läckbergs snarkningar gör Simon Sköld galen.
På fredagsmorgonen befann sig deckardrottningen på Sabbatsbergs sjukhus för att få hjälp med problemen.
"Ska röntgas för tandskena mot snarkning. Tur barn redan är gjort", skriver Läckberg.
Citera
2015-12-20, 22:12
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camogli
Ja, så kan hon köpa en toy-boy och få en unge till, gamla skrynkliga tanten.

Jag måste ändå ge en eloge till Simon att han fixar att leverera i detta förhållande.
Såg paret på beachen i Thailand ( Koh Lanta ) för några år sedan och dom såg ut som
mamma och son. Stackars kille. Hoppas han fått rejält med cash.
Höll inte hans gym på att gå i konken och hon köpte in sig och räddade bolaget och simon ?
Citera
2015-12-20, 22:19
Medlem
lukashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Jag måste ändå ge en eloge till Simon att han fixar att leverera i detta förhållande.
Såg paret på beachen i Thailand ( Koh Lanta ) för några år sedan och dom såg ut som
Höll inte hans gym på att gå i konken och hon köpte in sig och räddade bolaget och simon ?

Ja, hur går det för Simon rent sportsligt då? När jag tävlade i shootfighting/amatör-Mma tävlade han också, 5 år sedan. Och då var han duktig i stand-up samt grym fysik. Kommer ej ihåg vilken klubb han körde för, men det var typ Nacka-Dojo eller något liknande. En svart kille och Simon från samma klubb tävlade flitigt, och var duktiga på amatörnivå.
Citera
2015-12-21, 02:32
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm

De blev ju ihop förra året (2014), så det kan ju inte vara några år sen du såg dem. Det måste ha varit förra året eller i år.
Senast redigerad av Mogna-Meloner 2015-12-21 kl. 02:36.
Citera
2015-12-24, 17:15
Medlem
Citat:

Hon har snarkproblem.
Citera
2015-12-29, 11:35
Medlem
Citat:

Tror på snarkproblemen, såg henne spatsera förbi häromdagen med sin toyboy och hon såg knappt gravid ut.
Citera
2015-12-29, 17:36
Medlem
Ingen som känner någon eller som kanske själva har legat med henne? Hon verkar ju inte ha något emot yngre pojkar
Citera
2015-12-30, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Det avr en massa år som skiljer henne och pojken åt. Varför kan inte människan acceptera att hon blivit för gammal, varför måste hon köpa en pojke? Skaffa barn vid den åldern, hon kunde väl skaffat hund eller nåt sånt. Inte förstöra bara för att hon har pengar.

Mycket snack i tråden om åldersskillnaden. Jag själv tycker väl inte det är så jädra konstigt rent estetiskt i alla fall. Det är klart Camilla hellre väljer en karl som är -13 år än + 13 år, även om nu normen är att en kvinna ska ha en äldre man. En man på 53 år är oftast tunnhårig, gråhårig och gubbmagad. Plus att han inte är något att hänga i granen om man vill ha fler barn, han är för bövelen 66 år när ungen kommit i tonåren och kan få en hjärtattack när som helst....

Det jag inte riktigt kan förstå är väl att åldersskillnaden funkar, Simon är kanske rätt mogen. Jag menar, han har inga barn sedan tidigare och har inte alls samma världsvana som hon har. Att HON inte känner sig som en mamma har jag lite svårt att förstå, han är ju krasst närmare 20 och hon närmare 40 vad gäller livsstil. I mina ögon avtändande, men smaken är som baken.
Citera
2016-01-25, 19:40
Medlem
länk (svt.se)
Fråga doktorn från idag
Citat:
Författaren Camilla Läckberg berättar om sorgen över att pappa aldrig fått träffa hennes barn, men också om det otäckaste hatet: Det hat som kommer från andra kvinnor med barn.
Citera
2016-01-25, 20:25
Medlem
Mr.Mackzs avatar
En konstig fråga kanske, men har inte hennes bröst blivit rätt mycket stora?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in