2016-01-26, 15:20
Medlem
spückos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peppolino
Det "roliga" är att när en rätt så mycket yngre kvinna är tillsammans med en äldre förmögen man är hon en golddigger och ibland så är hon en hora också.

När en rätt så mycket yngre man är tillsammans med en äldre förmögen kvinna så är han en lillkille. Och klagomålen riktar sig mot kvinnan.

Det är ALLTID kvinnan som ska hånas. Oavsett vem som är yngre och äldre.

Och so what om det tar slut någon gång? Det gör ju det. Det gör ju det för de som är jämngamla och jämnförmögna. Ska man aldrig bli tillsammans med någon för att de kan ju ta slut? Verkligen?

Om de väljer att vara tillsammans och få barn tillsammans är det verkligen upprörande? Varför blir en del så stressade över detta?

Camilla är en kvinna som kan leva ett liv många bara kan drömma om. Både män och kvinnor vill nog ha en läcker partner, ha barn och en skattkista att ösa ur. Men om man inte har det så kan man faktiskt ha ett fantastiskt liv för det om man bara inte surar bort det i bitterhet och avundsjuka.

Spot on, troligen det bästa inlägget i den här tråden.

Citat:
En konstig fråga kanske, men har inte hennes bröst blivit rätt mycket stora?

De brukar bli det när man är gravid.
Citera
2016-01-26, 16:23
Medlem
sillynamnams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serben666
länk (svt.se)
Fråga doktorn från idag

Intressant intervju. Det var bra att hon pratade om hur jävliga mammor kan vara mot varandra. Att de moraliserar och pekar finger åt det ena och det andra, för att visa att de minsann är mycket bättre mammor. Många tävlar också med sina barn, skryter om dem som om de inte hade några egna liv utan måste leva genom barnen.
(Inte alla mammor är såna men många).
Citera
2016-01-26, 17:02
Medlem
Grävulens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sillynamnam
Intressant intervju. Det var bra att hon pratade om hur jävliga kvinnor kan vara mot varandra. Att de moraliserar och pekar finger åt det ena och det andra, för att visa att de minsann är mycket bättre kvinnor.
(Inte alla kvinnor är såna men många).

Fixade ditt inlägg. Camilla Läckberg låter som en inkontinent sängvätare. HÖHÖHÖ
Citera
2016-01-26, 17:27
Medlem
Har hon inte fått än ?
Citera
2016-01-26, 17:28
Medlem
sillynamnams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grävulen
Fixade ditt inlägg. Camilla Läckberg låter som en inkontinent sängvätare. HÖHÖHÖ
Tack för tillfixningen, jag vet att kvinnor kan jävlas med varandra men här handlade det mer exakt om mödrar, det finns en speciell sorts konkurrens mellan just mammor när de tävlar med sina barn och anmärker på hur andra uppfostrar sina barn osv. Alla kvinnor är inte mammor. Mammor kan f.ö jävlas ganska fett med barnlösa kvinnor.
OBS inte precis alla mammor som sagt var.
Citera
2016-01-30, 04:38
Medlem
MrEchozs avatar
Fick syn på en bild på Simon när jag läste Expressen och blev lite förvånad över hans hårfärg. Trodde först att det hade blivit någon effekt av blixten som gjorde att han fick grått hår, men när jag kollade närmare så verkar det som att han har grått hår!!! Är det någon som vet om det är så att han börjar få grått hår eller om han har färgat det, så att han ser äldre ut?
Kanske är en gammal "nyhet" jag berättar, jag är inte så insatt i Simon o hans fru.

Här är länken till bilden iaf http://www.expressen.se/noje/pojkvannens-chock-gjorde-ont-att-se/

Bläddra till bild nr 4
Citera
2016-01-30, 12:24
Medlem
49450s avatar
Är Camillas toyboy bi? Han är oerhört androgyn för att inte säga feminin.
Citera
2016-01-30, 14:54
Medlem
Blinkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrEchoz
Fick syn på en bild på Simon när jag läste Expressen och blev lite förvånad över hans hårfärg. Trodde först att det hade blivit någon effekt av blixten som gjorde att han fick grått hår, men när jag kollade närmare så verkar det som att han har grått hår!!! Är det någon som vet om det är så att han börjar få grått hår eller om han har färgat det, så att han ser äldre ut?
Kanske är en gammal "nyhet" jag berättar, jag är inte så insatt i Simon o hans fru.

Här är länken till bilden iaf http://www.expressen.se/noje/pojkvannens-chock-gjorde-ont-att-se/

Bläddra till bild nr 4

Det är någon form av damm han fick på sig i någon cell.
Citera
2016-02-01, 20:07
Medlem
Kul att se henne på fångarna på fortet, hon gillade inte ormarna.
Citera
2016-02-02, 16:34
Medlem
sillynamnams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 49450
Är Camillas toyboy bi? Han är oerhört androgyn för att inte säga feminin.
Jag tycker inte att han är speciell feminin. Hur som helst så behöver det inte alls vara dumt med åldersskillnad, det gäller faktiskt båda hållen. Det kan vara bra för en ung tjej att vara tillsammans med en mer erfaren man och det gäller även för yngre män med äldre kvinnor. Det kan vara kanon.
Citera
2016-02-05, 12:56
Medlem
I efterdyningarna av den stora Melloskandalen igår så har nog Camilla sorg nu, inte ett endaste inlägg på insta ännu!
stackarn ett sånt nederlag men det drabbar ju ingen fattig så att säga.
Citera
2016-02-05, 14:35
Medlem
emma80s avatar
Läckberg pratar ut lite i media.

Att Anna Book diskas från Melodifestivalen har slagit ner som en bomb. Nu berättar hennes låtskrivare Camilla Läckberg om artistens stora revansch på lördag.

– Anna kommer att visa var skåpet ska stå på lördag, säger deckarförfattaren.

http://www.expressen.se/noje/anna-kommer-visa-var-skapet-ska-sta/

Ja, inte kommer Tunnan... jag menar skåpet... att stå i Eurovision i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in