2012-05-18, 14:52
Bannlyst
Blev förvånad över priserna... Har Concerta 54 mg utskrivna själv, blev intresserad av gatupriserna då jag hämtade ut dom själv på apoteket för någon vecka sedan och utan högkostnadsskyddet betalade jag 25 kr/tabletten, 750 kr för 30 st.

Har gått på dom ett tag men har fått dom gratis då jag varit på anstalt.

Nej, jag tänker INTE sälja, ville bara veta gatupriset då de var så pass dyra direkt från apoteket.
2012-06-10, 17:07
Medlem
GanjaPlantas avatar
Hejsan, ska köpa concerta nu för första gången och har fått ett pris, ska betala 500 för en burk och det är 30st eller nått sånt i en burk, och det kommer vara 32mg eller 52mg, han jag ska köpa av vet inte än då han inte hämtat ut de.

Edit
Det är 52mg så 30st 52mg för 500, bra pris eller dåligt?
2012-06-10, 17:09
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaPlanta
Hejsan, ska köpa concerta nu för första gången och har fått ett pris, ska betala 500 för en burk och det är 30st eller nått sånt i en burk, och det kommer vara 32mg eller 52mg, han jag ska köpa av vet inte än då han inte hämtat ut de.

Edit

Inte direkt men om du inte kan pruta så har du nog inget val.
2012-06-10, 17:11
Medlem
Augustbeasts avatar
Citat:

Edit
Det är ju faktiskt ganska billigt dock så finns det inte 52 mg conerta bara 54, som du kanske syftar på?
2012-06-10, 17:12
Medlem
Augustbeasts avatar
Köpte 3 54mg:are för 80 kr, ganska okej pris om du frågar mig... åsikter?
2012-06-10, 17:15
Medlem
GanjaPlantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Augustbeast
Det är ju faktiskt ganska billigt dock så finns det inte 52 mg conerta bara 54, som du kanske syftar på?
Jag mena 54, jo han sa att det minst var 54 eller mer, vet inte vad som kommer efter 54 tabletterna.
2012-06-10, 17:16
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Augustbeast
Köpte 3 54mg:are för 80 kr, ganska okej pris om du frågar mig... åsikter?

Du betalar alltså mer för concerta än vad dom flesta får ge för metamina? helt sinnessjukt enligt mig. Concerta suger ju också.
2012-06-10, 17:16
Medlem
GanjaPlantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Inte direkt men om du inte kan pruta så har du nog inget val.
Vad skulle du gett för 30st 54mg?
2012-06-10, 17:19
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Vad skulle du gett för 30st 54mg?

Ingenting för jag vill inte ha det men om jag skulle vilja ha det så hade jag gett 350-400 spänn för det eller så hade jag köpt ritalin / metamina istället. Men har man kontakter så skiljer sig priset ganska mycket.
2012-06-10, 17:23
Medlem
GanjaPlantas avatar
Citat:
Ingenting för jag vill inte ha det men om jag skulle vilja ha det så hade jag gett 350-400 spänn för det eller så hade jag köpt ritalin / metamina istället. Men har man kontakter så skiljer sig priset ganska mycket.
jag kan få tag i ritalin också men gissar på att det är dyrare men har inte prövat det men har prövat concerta.
Tänkte mer på vad som är ett bra pris, och nu verkar du ju inte gilla concerta och därför betalar du inge mycket.
Så någon annan som vet vad det brukar kosta som kan svara?
2012-06-10, 17:26
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
jag kan få tag i ritalin också men gissar på att det är dyrare men har inte prövat det men har prövat concerta.
Tänkte mer på vad som är ett bra pris, och nu verkar du ju inte gilla concerta och därför betalar du inge mycket.
Så någon annan som vet vad det brukar kosta som kan svara?

Det är inte värt priset när man kan få bättre för ungefär samma peng. Oroar man sig inte för pengar så spelar det ingen roll men det är inte värt det någonstans oavsett om man gillar det eller ej.
2012-06-10, 17:27
Medlem
GanjaPlantas avatar
Citat:
Det är inte värt priset när man kan få bättre för ungefär samma peng. Oroar man sig inte för pengar så spelar det ingen roll men det är inte värt det någonstans oavsett om man gillar det eller ej.
Men jag gillar ju ruset man får av det, så varför ska jag inte köpa det?
Jag tycker många andra droger inte är värt pengarna men andra tycker det och köper det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in