2013-06-10, 14:22
Medlem
Tuggat 54or concerta nu ett tag och fick precis tag i en burk me 40mg ritalin. Ruset likadant eller skönare på ritalinet? Dvs om man slipper illamåendet och tröttheten efter några timmar? Eller ska jag sälja vidare den och köpa en till? Fick denna burken för 200kr

Mvh.
2013-06-11, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Ingenting för jag vill inte ha det men om jag skulle vilja ha det så hade jag gett 350-400 spänn för det eller så hade jag köpt ritalin / metamina istället. Men har man kontakter så skiljer sig priset ganska mycket.

Håller med. 350 skulle jag ge efter att ha skaffat mig lite priskoll.
2013-06-14, 21:09
Medlem
Ovcharkas avatar
Jag säljer alltid mitt Ritalin för 1kr/mg när jag har nåt över. Det priset är ganska standard, enligt min erfarenhet.
2013-06-18, 21:33
Medlem
Stig.Nymans avatar
Instämmer med ovanstående inlägg, 1 kr per mg är en win win för säljare/köpare
2013-06-22, 10:09
Medlem
Mr.bonzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stig.Nyman

Vilket/vilka preparat gäller det?
2013-06-28, 00:10
Medlem
AnabolicH2Os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stig.Nyman
1kr/mg låter ändå väldigt dyrt...

Är själv i behov av concerta, alt ritalin... är det verkligen dessa priser man får förvänta sig? Sökt runt lite på nätet och av vad jag sett hittils så är det fan inte långt borta....

Samtidigt som vissa påstår att de får det för en spottstyver. Vad stämmer egentligen?
2013-06-28, 00:45
Medlem
SwirlyShirleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnabolicH2O

Är själv i behov av concerta, alt ritalin... är det verkligen dessa priser man får förvänta sig? Sökt runt lite på nätet och av vad jag sett hittils så är det fan inte långt borta....

Samtidigt som vissa påstår att de får det för en spottstyver. Vad stämmer egentligen?

Varför tycker du det är dyrt? En av de bättre priserna i drogväg. Om du ska ha det i medicinskt syfte är det ju ännu lugnare.
2013-06-28, 01:20
Medlem
AnabolicH2Os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwirlyShirley
Varför tycker du det är dyrt? En av de bättre priserna i drogväg. Om du ska ha det i medicinskt syfte är det ju ännu lugnare.

Jojo, ville bara höra mig för vad som är normalt.
2013-06-28, 10:51
Medlem
Mr.bonzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnabolicH2O

Vad jag har förstått så kan priserna variera nå väldigt. Vissa i tråden kan få det helt gratis och andra kan bli blåsta som bara den.

Huruvida priset på 1kr/mg stämmer för centralstimulantia vet jag inte då jag själv aldrig stått som köpare på dessa läkemedel, bortsett från apotek. Men från en säljares synvinkel sett tycker jag att det verkar vara ett rätt OK riktpris iallafall.
2013-06-28, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Narrspegel
Hur är det med Medikinet? Är det samma pris/mg eller?

Medikinet är samma sak som ritalin men mer lätt krossat så du bör kunna kränga dom för samma pris som ritalin.
Du kan förlora lite på att dom inte är lika kända men det ger dig också möjlighet att hypa dom lite mer i stil med "det är som en blandning av tjack och koks fast lite svagare." betona lite.
2013-06-28, 12:58
Medlem
Mr.bonzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meanberry
Medikinet är samma sak som ritalin men mer lätt krossat så du bör kunna kränga dom för samma pris som ritalin.
Du kan förlora lite på att dom inte är lika kända men det ger dig också möjlighet att hypa dom lite mer i stil med "det är som en blandning av tjack och koks fast lite svagare." betona lite.

Men om det nu är samma sak som Ritalin, hur kan man då "hypa" dom annorlunda? Endast genom att dom är mer "lättkrossade"!?
2013-06-28, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.bonzo
Men om det nu är samma sak som Ritalin, hur kan man då "hypa" dom annorlunda? Endast genom att dom är mer "lättkrossade"!?

För att dom inte är lika kända, många vet inte vad det är.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in