Flashback bygger pepparkakshus!
2007-09-02, 20:42
Medlem
HFisBacks avatar
Någon som vet vad Concerta och Ritalin/Ritalina kostar på gatan?

Är något av dom mer eftertraktat/starkare och därmed dyrare, eller är det "same shit"?

Är helt lost när det gäller uppåt...
2007-09-02, 22:50
Medlem
likeithards avatar
hmm.. bra fråga.

marknaden är väl ganska liten för metylfenidat, då Herr Amf. utklassar detta ämne på alla plan.

själv har jag haft tur och fått överblivna ransoner och en halv burk snodde jag av ett bokstavsbarn, hörde att han blev ett riktigt state-of-the-art raw retard när han inte fick sitt statliga knark.. höhö..

nej, det var bara en enkel provokation. tog en halv burk som kompensation för en skuld.. no remorse whatsoever.

åter till ämnet: vad skulle du kunna tänka dej att ge för metylfenidat?
jag hade då inte gett speciellt mycket för denna ünterstimulantia då storebror tjackman husserar i krokarna.

edit: vill förtydliga att jag inte har några avsikter att sälj/köpa något, kanske finns en risk att det verkade så.

nåväl.. måste resa mej nu annars lär mitt arse fastna i datorpallen...
2007-09-03, 00:29
Medlem
TomiXIIs avatar
Ritalin tabletterna som inte är depottabletter är väl lite mer eftertraktade just för att de går att lösa lätt och trycka, rushen skall enligt många på internet vara väldigt skön. Men vem vet, men kan ju vara roligt att prova för de som trycker.

Concerta och ritalin har annars inget jättehögt gatuvärde, man köper ju hellre tjack om man vill ha ett uppåtrus, mycket billigare oftast. Men vissa som går på pisseprov ofta och inte kan ta tjack så kan ju concerta och ritalin vara värda något.
2007-09-09, 00:08
Medlem
Monkeymanns avatar
Alza 18 kostar runt 15kr/st
Alza 54 kostar typ 35kr/st

Vi köpte såna och tog i skolan förr. Gamla Goda tiden
2007-09-09, 11:56
Medlem
10 tabletter 30mg = 300mg ritalin = 1gram tjack typ (effekt) = 100kr ( för det inte syns på prov. )
Party booster om du tar oralt får tjack effekt, IV blir du kåt som fan.
2007-10-28, 00:52
Medlem
YeOl´MadHatters avatar
Hur vanligt är det att folk säljer det egentligen? Dvs, en kran då.
Ända fallen jag har hört om då vänner skaffat det har nog enbart varit igenom nån polare som går på medicinen. Då har de alltså antingen fått skiten eller betalat nån symbolisk summa.
Det säljs väl kanske mest i de yngre åldrarna dock?
2007-10-28, 11:16
Medlem
OmgHaxxs avatar
jag köper 54mg concerta för 20kr/styck och det tycker jag är ett ganska bra pris då det ger ett väldigt skönt uppåtrus åt tjackhållet, det letas inte efter på drogtest och sist jag tog var jag uppe 50 timmar på 150mg metylfenidat allt intogs sammtidigt och den magiska depotefekten gjorde sina wunders detta är ju bra då man slipper ha med sig o fylla på o härja dessutom får jag ingen som hälls at på något sätt. Slutsatsen är väl att 60 kr för ett 30-40 timmars uppåtrus(uppe längre men ruset avter) som inte syns på standard drogtest och som inte ger någon avtändning är bland det prisvärdaste man hittar bland stimulanter (bögpriser på tjack där jag bor 400-500/g).
2007-12-22, 15:08
Medlem
alltidvilligares avatar
concerta 18 mg kan omöjligt kosta bara 15 krpå gatan när dom nkostar ca 17 kr st på apoteket att hämta ut alstså en burk på 30 st kostar 490 kr på apoteket
2009-07-23, 21:02
Medlem
WeedBenzoLoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alltidvilligare
concerta 18 mg kan omöjligt kosta bara 15 krpå gatan när dom nkostar ca 17 kr st på apoteket att hämta ut alstså en burk på 30 st kostar 490 kr på apoteket

Hur mkt kan de kosta då 36mg?
2009-07-23, 21:06
Medlem
Soluss avatar
Jag får en burk om 30st 54mg för 300kr.
2009-07-27, 03:39
Medlem
apels1ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Munah
10 tabletter 30mg = 300mg ritalin = 1gram tjack typ (effekt) = 100kr ( för det inte syns på prov. )
Party booster om du tar oralt får tjack effekt, IV blir du kåt som fan.

e du knäpp eller? ^^
2009-08-02, 13:42
Medlem
1kr mg får jag för concertan,Fast bruden är då inte den smartaste

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in