2012-04-22, 00:11
Medlem
Har inte tid att läsa igenom hela tråden efter priser men vad kan man ta för en burk

Concerta 54 mg, 36 mg, 18 mg burkarna innehåller 30 st per dos, i Göteborg respektive Stockholm.

Metamina 5 mg 100 tabletter Göteborg respektive Stockholm.
2012-04-23, 14:47
Medlem
DrHurfurrus avatar
Har en undran! Om man som jag bara skulle vilja få under en arbetsdag en liten push, att bli lite piggare och få bättre koncentration, kan då concerta eller ritalin vara ett bra alternativ? Att ta t ex en eller någon gång i veckan när man vill vara lite extra alert?

Blir det lättare att vara skärpt och social då? Vilka doser bör jag prova isf? Tror ni det är svårt att få tag på i stan i gbg? Tack på förhand!
2012-04-24, 09:34
Medlem
DrHurfurrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrHurfurru
Har en undran! Om man som jag bara skulle vilja få under en arbetsdag en liten push, att bli lite piggare och få bättre koncentration, kan då concerta eller ritalin vara ett bra alternativ? Att ta t ex en eller någon gång i veckan när man vill vara lite extra alert?

Blir det lättare att vara skärpt och social då? Vilka doser bör jag prova isf? Tror ni det är svårt att få tag på i stan i gbg? Tack på förhand!

Ok! Har fått svar på hur, så sugen att testa om detta är ngt för mig. Men var tusan får man enklast tag i detta på gatan i Gbg?
2012-04-24, 10:54
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrHurfurru
Ok! Har fått svar på hur, så sugen att testa om detta är ngt för mig. Men var tusan får man enklast tag i detta på gatan i Gbg?
Av någon som har AD(H)D är väl enklaste tipset jag kan ge... i min stad är det sjukt enkelt och få adhd diagnos... alla jag känner som jag tog amfetamin med förut har fått adhd diagnos.
2012-04-24, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 81rulez
Priserna varierar tydligen kraftigt... Då kanske man sitter en liten "guldklimp" var gång man får utskrivet 3 burkar Ritalin 40mg á 30 stycken.

Ja det gör du verkligen, jag köper rita av en med adhd som får 3 burkar åt gången, jag betalar då
1800:- för 3 burkar och då är det bara 20 mg. Men som jag skrev tidigare så ser det ut som priserna varierar kraftigt beroende på var i landet du bor. men här skulle det inte vara nåt problem att få ut 3500-4000 för 3 burkar 40mg
2012-04-24, 21:00
Medlem
nylontoppens avatar
Hur mycket går snabbverkande 10mg ritalin utan kapsel o skit utan bara o dra i sig o POFF så e du igång.... Ni vet vilka jag menar, Vad kan man ta för dom. säg 100x10mg för 1000kr?
2012-04-24, 21:03
Bannlyst
700:- för en burk med 30 stycken 36mg concerta brukar jag lägga dom för, 400:- för 18mg.
Kan säkert dryga ut mer / burk men orkar inte vara jude.
2012-04-25, 19:15
Medlem
Priser i Malmö/Skåne då?
2012-05-03, 10:52
Medlem
Tycker Ritalin är en supersvår att hitta i stockholmstrakten, trots den verkar så jäkla vanlig förekommande. Har fått för mig att den säljs mycket mer i bekantskapskretsar än på gatan hos din random brunt/vitt, sub, benz langare
Om det skulle säljas på t.ex på plattan skulle vi snabbt få ett standard pris som skulle gälla som norm.
2012-05-03, 15:06
Medlem
beastieboy99s avatar
Jag har blivit erbjuden att köpa en 100 burk med 40 mgs Ritalin för 1000:-
Det är väl bara att slå till för fan, bara in och vända pengarna och tjäna det dubbla!
2012-05-04, 14:31
Medlem
DrHurfurrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beastieboy99
Jag har blivit erbjuden att köpa en 100 burk med 40 mgs Ritalin för 1000:-
Det är väl bara att slå till för fan, bara in och vända pengarna och tjäna det dubbla!

Ja, bara att gratulera, det hade jag gjort!
2012-05-04, 14:33
Medlem
DrHurfurrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theorganplayer
Tycker Ritalin är en supersvår att hitta i stockholmstrakten, trots den verkar så jäkla vanlig förekommande. Har fått för mig att den säljs mycket mer i bekantskapskretsar än på gatan hos din random brunt/vitt, sub, benz langare
Om det skulle säljas på t.ex på plattan skulle vi snabbt få ett standard pris som skulle gälla som norm.

Verkar vara supersvårt i Göteborgstrakten oxå.. Tydligen ska man ha bekanta med ADHD diagnos för att få tag på

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in