Flashback bygger pepparkakshus!
2012-06-10, 17:31
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaPlanta
Men jag gillar ju ruset man får av det, så varför ska jag inte köpa det?
Jag tycker många andra droger inte är värt pengarna men andra tycker det och köper det.

Ja men dåså? Köp det för det priset då. Har inte sagt att du inte ska köpa det för att jag tycker det är dyrt. Som sagt, kosta vad det vill har man råd why not, men personer som mig betalar inte mer än vad saker och ting är värda
2012-06-10, 17:36
Medlem
GanjaPlantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Ja men dåså? Köp det för det priset då. Har inte sagt att du inte ska köpa det för att jag tycker det är dyrt. Som sagt, kosta vad det vill har man råd why not, men personer som mig betalar inte mer än vad saker och ting är värda
Jag frågade ju vad priset skulle ligga på och en säger att det är värt medans du säger att det är mycket.
2012-06-10, 17:44
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Jag frågade ju vad priset skulle ligga på och en säger att det är värt medans du säger att det är mycket.

.. Fråga dig själv då om det är värt det? har du råd att lägga ut så är det väl värt det då du gillar dom och har inte prövat något annat. Du har inget att jämföra med och kan då inte vara kräsen.

Köp det. För dig kommer det säkert vara ett bra köp.
2012-06-10, 17:46
Medlem
GanjaPlantas avatar
Citat:
.. Fråga dig själv då om det är värt det? har du råd att lägga ut så är det väl värt det då du gillar dom och har inte prövat något annat. Du har inget att jämföra med och kan då inte vara kräsen.

Köp det. För dig kommer det säkert vara ett bra köp.
Ja jag tycker det är värt 500 men jag vill inte lägga det ifall det brukar kosta 300, jag har prövat vissa andra droger också men jag tycker inte om dom lika mycket.
2012-06-10, 17:52
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ja jag tycker det är värt 500 men jag vill inte lägga det ifall det brukar kosta 300, jag har prövat vissa andra droger också men jag tycker inte om dom lika mycket.

Du har inte förstått vad jag försöker säga. Det brukar inte alls kosta 300, jag säger bara vad jag hade betalat och inte betalat för dom. Jag vet hur mycket diverse saker är värt och inte värt för mig, där jag bor med dom kontakterna man kan tillgå.

Du verkar inte vara typen som kan pruta ner det till 300 heller då du verkar extremt osäker plus att jag inte ens vet vart du bor så vet inte hur priserna ser ut där och om personen du ska köpa det av kan få sålt sina burkar utan att folk ska behöva pruta ner det. Ärligt talat så hade jag inte ens tackat ja till concerta om jag fick det gratis.. så vad jag tycker spelar inte så stor roll i ditt kommande köp.

Kan du få köpa det för 400 max 450 så hade det varit bättre men om du har en femhundring att spendera och inte kan pruta ner priset så är det värt det för dig jag lovar.
2012-06-19, 20:03
Medlem
Skit samma vad det kostar....behöver man så...tillgång och efterfrågan heter det ju
2012-06-19, 21:22
Medlem
GanjaPlantas avatar
Citat:
Du har inte förstått vad jag försöker säga. Det brukar inte alls kosta 300, jag säger bara vad jag hade betalat och inte betalat för dom. Jag vet hur mycket diverse saker är värt och inte värt för mig, där jag bor med dom kontakterna man kan tillgå.

Du verkar inte vara typen som kan pruta ner det till 300 heller då du verkar extremt osäker plus att jag inte ens vet vart du bor så vet inte hur priserna ser ut där och om personen du ska köpa det av kan få sålt sina burkar utan att folk ska behöva pruta ner det. Ärligt talat så hade jag inte ens tackat ja till concerta om jag fick det gratis.. så vad jag tycker spelar inte så stor roll i ditt kommande köp.

Kan du få köpa det för 400 max 450 så hade det varit bättre men om du har en femhundring att spendera och inte kan pruta ner priset så är det värt det för dig jag lovar.
Jag fick 30st 54mg för 350 och eftersom dom kommer räcka väldigt länge för mig så tycker jag det är värt för min del att betala det priset för dom.
På vilka grunder drog du slutsatsen att jag inte är typen som kan pruta?
2012-06-21, 20:44
Medlem
Svarre är sotis på Ganja Planta
2012-06-23, 03:15
Medlem
GanjaPlantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svarre2000
Svarre är sotis på Ganja Planta
Haha det måste nog vara så
2012-06-23, 12:37
Medlem
Vad är ett rimligt pris för 2,9g metylfenidat? Tänkte ta 2000 men det känns på något vis lite för mycket.

Tänker inte sälja det här heller så gör er inte besvär
2012-06-25, 08:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skitavgrafit
Vad är ett rimligt pris för 2,9g metylfenidat? Tänkte ta 2000 men det känns på något vis lite för mycket.

Tänker inte sälja det här heller så gör er inte besvär

Det är 54 kr tabletten, det är dyrare än från apoteket UTAN högkostnadskort???

EDIT: Kunde inte bry mig mindre om något, det var bara min spontana reaktion
Senast redigerad av Centon 2012-06-25 kl. 09:00.
2012-06-25, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centon
Det är 54 kr tabletten, det är dyrare än från apoteket UTAN högkostnadskort???

EDIT: Kunde inte bry mig mindre om något, det var bara min spontana reaktion

Lär väl höja priset när mitt högkostnads-skydd. Nu när jag får det gratis så är det ju ändå 100% profit.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in