Citat:
Ursprungligen postat av Dräng-Erik
Tja, för att använda din egen vokabulär - vad ska du göra åt saken då tönt?
Jag ska väl inte göra nåt, det är snarare du som ska göra något åt dig själv, att vara en brölkärring är inget att vara stolt över.
Citat:
Ursprungligen postat av Dräng-Erik
Men vad bra, då kan ju du snarta några nya trådar i någon annan del av Flashback (utrikes t.ex.?) om alla de afrikaner, irakier och alla andra icke-vita som du fäller krokodiltrårar över här, så ska jag garanterat skriva där och gnälla över det meningslösa dödandet.
Men här diskuterar vi dådet i Bacup
Där sa du det, hela denna tråden är krokodiltårar och jag är inte en av de som gråter så varför skulle jag starta en tråd om afrikaner?
Citat:
Ursprungligen postat av papa_ogen
Jag tror folk mer reagerar på ditt sätt att skriva. Är ju lite troll-varning från din sida i den här tråden.
Personligen så hakar jag inte upp mig på så många stilar. Popluder är väl ett undantag, men jag kan fortfarande prata och respektera en sådan individ. Nu vet jag inte om du ens är seriös i den här tråden, men väljer du att basera en åsikt på grund av någons val och icke val av utseende så är du väldigt trångsynt.
Alla baserar sina åsikter på utseende, det är ett välkänt faktum att en person gör en psykologisk "mall" baserad på erfarenheter från personer som liknar den nya personen, från denna mall dras vissa åsikter som även dessa kommer från tidigare erfarenheter.
Det kallas intuitiv intelligens.
Mina tidigare erfarenheter av gothare är att de är uppmärksamhetssökande nollor som inte är förtjänar någon av min respekt.