2007-08-29, 20:05
Medlem
Carradines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
För lite uppmärksamhet i verkliga livet? Tråden handlar inte om dig.
Citera
2007-08-29, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carradine
Helt korrekt.

Gothare är inga höjdare och ibland måste man ju se vilka det är som pissar i brallan när man inte vill bjuda på te och kakor och prata om känslor för människor man aldrig träffat eller pratat med.

Hittils har vi följande brölkärringar (in order of appearance):
Vrövhål
Dräng-Erik
Alisa
Herr Lindholm
Darklands

Ett fint litet gäng som inte tål att någon uttalar sig negativt om personer som dött, speciellt om det handlar om kritvita människor som gillar att klä ut sig till Bläckplumpen.
De sitter säkerligen hemma och gråter ikapp med rapporterna om nya självmordsbomber i mellanöstern.

Haha, jag skiter fullständigt i mellanöstern. Låt dom döda varandra, kan inte bry mig mindre. Eller barnen i afrika som så många använder som argument. Inte mitt problem att dom svälter. Som sagt så gråter jag inte för dom i england heller, tycker bara att det var onödigt. Du verkar tycka att man är en moraltant direkt man tycker sånt är onödigt.
Citera
2007-08-29, 21:34
Medlem
Carradines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darklands
Haha, jag skiter fullständigt i mellanöstern. Låt dom döda varandra, kan inte bry mig mindre. Eller barnen i afrika som så många använder som argument. Inte mitt problem att dom svälter. Som sagt så gråter jag inte för dom i england heller, tycker bara att det var onödigt. Du verkar tycka att man är en moraltant direkt man tycker sånt är onödigt.
Jag hoppas att dina barn om du har några eller dina kommande barn svälter ihjäl bara för att de bor där de bor eller blir ihjälskjutna bara för att de har en annan livsåskådning så får vi se hur rättvist du känner att det var då. Inte för att jag gråter över afrikaner som dör men jag har hjärna nog för att inse att det var helt onödigt och idiotiskt. En dag kanske du inser det också.
Citera
2007-08-29, 22:25
Medlem
Läste förut att en eller två av de misstänkta som sitter häktade har brutit ihop och har velat ta livet av sig, och är därför under bevakning. Hoppas ryktena stämmer, de där skadedjuren förtjänar alla kval man kan tänka sig (även om jag gissar att det inte är av empati och ånger utan desperation för att undkomma rättsskipningen)
Citera
2007-08-29, 22:32
Medlem
Aardwolfs avatar
Har läst igenom tråden och det är fan i mig helt skrämmande att bara för att folk avviker via utseende eller klädstil så ska dom bli mördade.

Jag personligen anser att folk får lov att se ut hur fan dom vill så länge dom sköter sig och inte ställer till det för andra människor. Dom flesta gothare som jag har träffat har haft en jäkligt schysst inställning till livet och inte som vissa i denna tråden. Kan inte förstå mig på dig Carradine du menar på att gothare bara är ute efter uppmärksamhet. Men titta på dig själv. Sitter och yttrar dig om att det var rätt att hon blev söndersparkad bara för att hon var gothare.

Och så fick du lite uppmärksamhet. Känns det bättre nu för dig?
Citera
2007-08-29, 22:33
Medlem
Citat:
Öööh?? Vad vet du om det? Synd att det inte var dig dom sparkade ihjäl.

Och du hade reagerat likadant om han hävdade att det var "kulturberikare"....?

-Dingleberry!
Citera
2007-08-29, 23:07
Medlem
Carradines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aardwolf
Har läst igenom tråden och det är fan i mig helt skrämmande att bara för att folk avviker via utseende eller klädstil så ska dom bli mördade.

Jag personligen anser att folk får lov att se ut hur fan dom vill så länge dom sköter sig och inte ställer till det för andra människor. Dom flesta gothare som jag har träffat har haft en jäkligt schysst inställning till livet och inte som vissa i denna tråden. Kan inte förstå mig på dig Carradine du menar på att gothare bara är ute efter uppmärksamhet. Men titta på dig själv. Sitter och yttrar dig om att det var rätt att hon blev söndersparkad bara för att hon var gothare.

Och så fick du lite uppmärksamhet. Känns det bättre nu för dig?
Vart har jag påstått detta?
Citera
2007-08-30, 00:15
Medlem
Imzadis avatar
Läste på några Forum att gänget gjorde det för dom var urtråkade och även filmade det. Lade visst ut det på nätet med.

Här hittade jag även en Tribute till Sophie
http://www.myspace.com/gothhelpus
Citera
2007-08-30, 00:47
Medlem
Det har inte bekräftats om det verkligen finns en film på dådet, men förmodligen är det ett rykte som kommit igång pga ett missförstånd. Det fanns en video (eller fler) på youtube där några av avskumet till mördare var med i någon hemmagjord rapvideo, men den plockades bort snabbt när folk avslöjade slöddrens identitet och deras delaktighet i brottet. Sedan länkades det på ett forum till en misshandelsvideo på ebaumsworld där en tjej och en kille blir svårt misshandlade - det är dock inte misshandeln av Sophie och Rob som vissa först påstod utan en helt annan, rå misshandel mellan invandrare i USA där båda offren överlevde (den videon diskuteras bl.a. här på flashback i Mondo, Gore och Bizarre-avdelningen)
Citera
2007-08-30, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carradine
Jag hoppas att dina barn om du har några eller dina kommande barn svälter ihjäl bara för att de bor där de bor eller blir ihjälskjutna bara för att de har en annan livsåskådning så får vi se hur rättvist du känner att det var då. Inte för att jag gråter över afrikaner som dör men jag har hjärna nog för att inse att det var helt onödigt och idiotiskt. En dag kanske du inser det också.

Haha, ja ungefär så skrev jag när jag fortfarande trodde att du tyckte det var rätt att dom blev ihjälsparkade.
Citera
2007-08-30, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X2k5
Och du hade reagerat likadant om han hävdade att det var "kulturberikare"....?

-Dingleberry!

Antagligen inte. Ta och jämför hur många personer sk. skinheads har mördat med hur många sk. kulturberikare har mördat. Större chans att det var hudingar som gjort det med andra ord.
Citera
2007-08-30, 09:51
Medlem
Carradines avatar
Citat:
Haha, ja ungefär så skrev jag när jag fortfarande trodde att du tyckte det var rätt att dom blev ihjälsparkade.
Vad konstigt att ingen går på dig nu då, du borde bli minst lika grillad som mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in