2014-01-28, 21:42
Medlem
koffein
alkohol
nikotin
gräs
subutex
svamp
centralstimulant

Endast haft problem med skit cannabis, blir ju förfan dum i huvet
Senast redigerad av Blodherren 2014-01-28 kl. 21:48.
Citera
2014-01-31, 17:21
Medlem
Wild Jacks avatar
Ja det började väl med passiv röking som knodd nikotin och thc!
var väl när jag var runt 12år som jag testade på hasch första gången sedan de har de väl rullat på utför

cannabis>roppar>amfetamin>kokain>extacy>xanol/ikto/stess osv..>Lyrica>tramadol/subutex
sen massa andra piller å skit jag inte kan namn på.. Idag 2 behandlingar senare å lite domar på mig och många vänner döda, dricker jag lite och äter lyrica
Citera
2014-03-15, 21:45
Medlem
Koffein > Flunitrazepam > Alkohol > Nikotin > Cannabis > LSD > MDMA > Kokain > Amfetamin > Citodon > Tramadol > Subutex > Imovane (utskrivet) > Stilnoct (köper svart när jag har ont om imovane) > Sobril (utskrivet). Nu var det dock ett tag sedan jag tog något men ska försöka hinna med de tyngre bensodiazepinerna så som Xanor och Iktorivil innan det får vara nog.

Kan i efterhand säga att jag inte ångrar att jag har testat någon av dessa droger. De två drogerna jag känner är farligast för mig om vi pratar om beroenderisk är utan tvekan subutex och amfetamin
Senast redigerad av hatasnigel 2014-03-15 kl. 21:57.
Citera
2014-03-18, 10:51
Medlem
views avatar
Alkohol >Gräs/hasch > tramadol > DXM > LSD> Subutex > tjack > Spice > Stilnoct > Imovane > Xanor

Den värsta drogen jag har provat är helt klart DXM. Aldrig mått så dåligt dagen efter på någon annan drog
Senast redigerad av view 2014-03-18 kl. 10:53.
Citera
2014-03-18, 12:39
Medlem
Nikotin - Boffa Bensin - Spice - Gräs - Hasch - Alkohol - Benso - Tram

Ska även testa Svamp, LSD, E, Cox, denna sommar
Citera
2014-03-19, 01:02
Medlem
Alkohol - Nikotin - Lyrica - Ritalin/Concerta - Cannabis

Cannabis är drogen för mig.
Är glad att jag slutade med Lyrica.
Senast redigerad av xtr3m3 2014-03-19 kl. 01:04.
Citera
2014-03-19, 20:35
Medlem
SIAs avatar
cannabis -> alkohol -> tobak -> toppisar -> morfin -> foxy(5meodipt) -> tjack -> koks -> LSD -> 2ce -> benzo

Ja och boffat har man såklart gjort o lustgas ehhh mycket skit.

Är idag drogfri sen många år tillbaks om man räknar bort lite feströkning och en och annan bira.

Droger är skit kids, skaffa ett riktigt liv istället
Senast redigerad av SIA 2014-03-19 kl. 20:36. Anledning: la till ett par grejer
Citera
2014-03-19, 20:38
Medlem
SIAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilZer0
Ännu en update efter 2 år, 5 månader och 13 dagar senare har jag prövat en rätt stor mängd nya på listan. Har haft 2-3 "halvlugna" år med inte mycket pund, mest röka och nykter så har jag ändå lyckats pröva fler olika sorts droger på detta senaste halvår än vad jag någonsin tidigare gjort.

En del av dem har knappt gett effekt och en del har jag inte gillat alls, sen finns det guldkorn också (allt IV som går):
4-AcO-DMT skall testas IV inom framtiden, ska vila ut och så först för att få så bra effekt som möjligt.

Fler står på listan att prövas, bland annat "MD-a-PVP" (inget officiellt namn men det är förkortningen av dess kemiska namn).
Seriöst styr upp dig själv sluta med nålarna
Citera
2014-03-19, 21:30
Vägrar lsd och heroin, då är nålar inräknade.
Har annars provat det mesta men tar inget numer.
Citera
2014-03-19, 21:35
Medlem
Rommelsteins avatar
Nikotin, Alkohol, Citodon, Cannabis, Tramadol/Tradolan, Bensodiazepiner/Imovane/Stilnoct, Amfetamin, Kokain, Subutex

Har väl provat mycket helt enkelt. Ångrar egentligen inte någonting. Kanske att jag lagt pengar på saker som jag borde sparat och även mått dåligt ibland på grund av drogmissbruksproblem och liknande. Men på ett sätt växer man som person om man får en insikt i att det börjar bli lite problematiskt, men tycker inte någon behöver använda droger.

Har exkluderat RCs då de förekommit sporadiskt.
Citera
2014-03-19, 21:54
Medlem
nawsters avatar
Nikotin>amfetamin>alkohol>cannabis
Citera
2014-03-19, 23:12
Medlem
endymions avatar
Den här tråden är mycket intressant pga att alla tuffa cb-liberala hävdar att cb inte är en inkörsport till tyngre grejer. Nu läste jag bara 3 sidor men i princip alla som svarat där hade typ alkohol/nikotin->cb->xx

OnT: Alkohol - Nikotion - CB - Kokain - E

Har endast provat knarkdelarna och jag känner mig nöjd där. Alkoholen endast få gånger per år då jag anser att jag blir för bakis. Snusar gör jag dagligen och röker endast på jobbet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in