2009-10-27, 18:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xanexor
Nikotin -> Alkohol -> Cannabis -> Bensodiazepiner, där står jag nu, rökat avskyr jag nuförtiden, det har sabbat sååå mycket för mig, äckligaste drogen av dom alla tycker jag nu. Blev totalt frälst i många många år och har rökt allt man kan röka, allt det har givit mig är ensamhet och depression. Bensodiazepiner tar jag för medicin även om jag tycker det är skönt att flumma på dom ibland, betydligt snällare för psyket än Cannabis ialf. Tänk er för ni som är nya på Cannabis, ni KOMMER ångra er om några år, man slösar bort oändligt med pengar, vänner och viktiga saker i livet. Visst det är inte så för alla men tamefan 85% blir det så för..

omg, för ett cannabisbruk är ju bara sååååååååååååå svårt å kontrollera..
Citera
2009-10-27, 19:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MoD1
omg, för ett cannabisbruk är ju bara sååååååååååååå svårt å kontrollera..

Kanske vissa kan kontrollera det, alla jag vet som röker kan inte kontrollera det efter ett tag, alla går ner sig på det mer eller mindre! Gratulerar om du inte är en av dom, och du, har du inte rökt i ett antal år så kom tillbaks senare tycker jag, är du ny inom Cannabis, ny menar jag med att enbart rökt 1,5år eller så borde du inte uttala dig då Cannabis bieffekter kommer smygandes under låång tid. Du talar med en riktig Veteranrökare här!
Citera
2009-11-13, 16:58
Medlem
FroXies avatar
alkohol -> braj -> subutex (enstaka gång) -> hbw -> salvia -> en handfull olika hallucinogena droger -> mephedrone -> benso -> dmt..

Säkert glömt massa smågrejer som man provat nångång. i princip bara alkohol och braj nu för tiden dock

Ångrar ingenting!
Senast redigerad av FroXie 2009-11-13 kl. 17:01.
Citera
2009-11-13, 17:02
Medlem
faaans avatar
Ålder: 18

Alkohol > Cannabis > 2c-b > 4-ho-met > Mephedrone > kokain > tjack > en drös med RC's
Citera
2009-11-13, 17:09
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Jag har fan tagit hela resan från punkt till pricka. Enda missbruket:benso, snart är jag ren...
Citera
2009-11-13, 17:52
Medlem
Tr0bles avatar
Testade alkohol när jag var 12år men söp med redlös första gången vid 13.
Nikotin testade jag i ungefär samma ålder. Sen vid 14-15år så började jag med att testa röka sen har allt blivit som det har blivit.

Alkohol-->Nikotin-->Brajj-->Tramadol-->Amfetamin-->Gräs. Allt det här innan jag hade fyllt 16år.

Sen från 16-18 har jag testat. Kodein-->Oxy-->Benzo->Svamp-->Methe--> Dexofen.

Än så länge så ångrar jag absolut ingen drog jag har tagit, har aldrig varit beroende av någonting. Något som jag har märkt är att jag väljer opiater före andra droger nästan alltid. Har en del droger som jag har tänkt att prova så fort som möjligt när jag får tag på det bara Ecstasy Subutex och LSD. Subutexen är väll det jag har störst förväntningar på, verkar vara en drog som passar mig utmärkt.

EDIT: Glömde att även att jag intog dopningspreparat vid 16år.
Senast redigerad av Tr0ble 2009-11-13 kl. 17:56.
Citera
2009-11-13, 18:34
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tr0ble
Testade alkohol när jag var 12år men söp med redlös första gången vid 13.
Nikotin testade jag i ungefär samma ålder. Sen vid 14-15år så började jag med att testa röka sen har allt blivit som det har blivit.

Alkohol-->Nikotin-->Brajj-->Tramadol-->Amfetamin-->Gräs. Allt det här innan jag hade fyllt 16år.

Sen från 16-18 har jag testat. Kodein-->Oxy-->Benzo->Svamp-->Methe--> Dexofen.

Än så länge så ångrar jag absolut ingen drog jag har tagit, har aldrig varit beroende av någonting. Något som jag har märkt är att jag väljer opiater före andra droger nästan alltid. Har en del droger som jag har tänkt att prova så fort som möjligt när jag får tag på det bara Ecstasy Subutex och LSD. Subutexen är väll det jag har störst förväntningar på, verkar vara en drog som passar mig utmärkt.

EDIT: Glömde att även att jag intog dopningspreparat vid 16år.

Är du tonåring ska du inte få smak för opoioider.
Citera
2009-11-13, 18:46
Medlem
Tr0bles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Är du tonåring ska du inte få smak för opoioider.

Är bara tonåring några månader till

Skämt åsido. Självklart är det inte bra att börja med opoioider när man är ung. Är väll knappast bra när man är äldre heller eller någon drog egentligen? Men jag tycker att jag är rätt så säker på mitt bruk och känner att jag är redo att testa lite fler opiater.

Tack för "varningen" i alla fall.
Citera
2009-11-13, 22:47
Medlem
flashcars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spahzer
Själv har jag aldrig provat någon tyngre drog än cannabis, har inget emot de som gör det, det är deras val. Jag har alltid sagt att jag aldrig ska ta någonting tyngre än cannabis, tycker det räcker där för min del. Men så fort jag prövade cannabis, och till min stora förvåning så överlevde jag det .
(Fick min nyfikenhet stillad helt enkelt, var inte så jävla farligt som jag trodde)
Så riktades mina ögon på halucinogener (LCD, svamp) och har läst rätt mycket om det bara för att jag är nyfiken.
Står fortfarande vid att jag inte tänker testa det, men jag ljuger om jag säger att jag inte VILL.
Saken är den att när jag var runt 15 så skulle jag ALDRIG testa cannabis.
Så jag litar inte på mig själv, men men, time will tell.

Hursomhaver!

Till min fråga, vilken väg tog du? Nikotin -> Alkohol -> Cannabis för min del. Och där får det vara stopp!
Men ni som gick till opiater, i vilken ordning tog ni drogerna? Och varför tror ni det blev så?

nikotin var det som började. äre inte så insatt i droger men tar cannabis o hasch. kommer börja med större men inte men beroendeframkallande så mycket. nikotin-->sprit--> hasch --> gräs--> testa nåt mer.
fan vad lång tid det tg att skriva
Citera
2009-11-14, 00:25
Medlem
Holmquists avatar
Alkohol -> Nikotin -> Cannabis -> Mephedrone -> Tramadol -> Benzo -> Amfetamin -> Svamp -> Ecstasy

Om jag inte kommer ihåg helt fel!
Citera
2009-11-14, 00:38
Bannlyst
Alkohol>Hasch>LSD>Grönt

1. LSD
2. Cannabis
3. Alkohol
Citera
2009-11-14, 00:45
Medlem
Playahs avatar
tobak-alkohol-cannabis-LSD-tjack-kokain-exctasy-benzo-salvia-opium-heroin-behandlingshem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in