2015-11-11, 10:36
Medlem
Var länge emot droger rätt så jäkla hårt

Min logik var ju att knark == alkohol, fast man dör/blir beroende som fään.

Det var först när mina två närmsta vänner tillika partners lade fram förslaget att pröva diverse saker som jag gick med på det.

Kronologisk ordning:

* Alkohol
* Nikotin (aldrig något beroende dock, bara feströkning fåtal gånger)
* Grönt & Brunt
* LSD (100, 180, 300, 250, 200)
* MDMA
* 2-CB - snortar gör man bara en gång...
* Ketamin - väldigt intressant!
* Tramadol - riktigt tråkigt
* Amfetamin
* 4-HO-MET
* Changa (DMT)

Kan definitivt säga att psykedelika är min nya "hobby" och varför jag ser så sjukt positivt på det är att det är en sån social grej. Skulle ALDRIG komma på tanken att sitta hemma i ett hörn och trycka i mig 200µg LSD t.ex.

Ganska oförstående på folk som gillar att ta opiater som tramadol osv. då jag tycker att de bara gör en seg och typ "nöjd". Liknande har jag åsikten att gräs+brunt är SJUKT överskattat på grund av samma anledning.

Kan förövrigt tillägga att jag mer eller mindre slutat dricka alkohol då jag inte ser poängen med det längre, which is najs!
Citera
2015-11-11, 13:05
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tanimalin

Det var först när mina två närmsta vänner tillika partners lade fram förslaget att pröva diverse saker som jag gick med på det.

Kronologisk ordning:

* Alkohol
* Grönt & Brunt
* MDMA
* Amfetamin
* 4-HO-MET
* Changa (DMT)

Kan definitivt säga att psykedelika är min nya "hobby" och varför jag ser så sjukt positivt på det är att det är en sån social grej. Skulle ALDRIG komma på tanken att sitta hemma i ett hörn och trycka i mig 200µg LSD t.ex.

Ganska oförstående på folk som gillar att ta opiater som tramadol osv. då jag tycker att de bara gör en seg och typ "nöjd". Liknande har jag åsikten att gräs+brunt är SJUKT överskattat på grund av samma anledning.

Kan förövrigt tillägga att jag mer eller mindre slutat dricka alkohol då jag inte ser poängen med det längre, which is najs!

Att trippa ensam är minst lika angenämnt om inte ännu mer givande som att trippa med en vän/vänner, i min mening då.
Citera
2015-11-11, 16:00
Medlem
TorrFlamingos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tanimalin

Kronologisk ordning:

* Alkohol
* Grönt & Brunt
* MDMA
* Amfetamin
* 4-HO-MET
* Changa (DMT)

Hade precis likadan syn på droger som du har nu, för ungefär 2 år sedan. Dagen kommer då man tröttnar även på de spännande hallucinogenerna och det snabba livet. Vad gör man då? Ligga i soffan, vad passar bäst då, jo just det, lite subutex och en slitztidning.
Citera
2015-11-16, 05:26
Medlem
Nikotin > Alkohol > Spice > Koffein> Gräs > Hasch > Tramadol > Stesolid/Stilnoct > Amfetamin.
Citera
2015-11-19, 17:04
Medlem
Slingshots avatar
Alkohol, nikotin, koffein, cannabis, benso, kodein, tramadol, sub, morfin, oxy, ketamin, ritalin/concerta, mdpv, kratom, ketogan, pregabalin/gabapentin, amfetamin, metamfetamin, E, GHB, spice, phenibut, baklofen, heroin, metadon o nu slutligen fentanyl-analoger o diverse RC-droger, mer kommer jag inte på just nu.
Senast redigerad av Slingshot 2015-11-19 kl. 17:16.
Citera
2015-11-19, 23:38
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Första drogen jag prövade (utöver nikotin och alkohol) var cannabis, då var jag 12 år gammal. Inte många veckor efter så hade jag även prövat tramadol och lsd, efter lsd trippen så öppnades en helt ny värld för mig och jag blev helt frälst på psykedeliska droger!

När jag var 14 år gammal så tog jag amfetamin för första gången, började sedan missbruka det i stort sett dagligen.

Idag är jag 20+ och brottas med ett blandmissbruk, har dessutom provat i stor sett alla droger som finns! Men jag ångrar ingenting..
Citera
2015-11-20, 00:03
Bannlyst
Alkohol-Cb-svamp-syra-cola-benso, de två första har brukats mycket mer frekvent än de fyra sista.
Glömde att tjack och opiater har man rört i bland också för att komma bort från en jobbig verklighet tidigare i livet.
Citera
2015-11-23, 17:06
Medlem
abasins avatar
Tobak -> alkohol -> CB -> Svamp -> LSD -> Oxy (första gången på opiater, spydde som ett as -> Kokain -> Diverse benzo -> Ecstacy/MDMA -> Kodein -> Tramadol -> Sub -> Diverse fentanylanaloger -> Tjack -> RC-katinoner

Opiaterna är min stora kärlek. Fan vad jag hatar att jag någonsin började med dem men fan vad jag älskar att fortsätta...
Citera
2015-11-23, 17:16
Medlem
Oj nu ska man försöka komma ihåg rätt ordning:

Nikotin - Koffein - Alkohol - Tramadol - Morfin - Vicodin - Dolcontin? - Diazepam - Lorazepam - Alprozelam - Mdma - Kokain -Lyrica - Oxydone - Oxycontin - Gabapentin - Diverse Fentanyl analoger.

Värst va väll dagligt bruk av benso i skyhöga doser i ca 4 år samt tunga opiater i ca 4 år.
Minst är nog numera.

Ungefär så, är idag ren från Benso och tyngre opiater men tar lite "lagliga" RC grejer ibland. Samt lite lättare grejer som Propavan men det räknas väl inte.

/Thenewguy
Citera
2015-11-24, 23:42
Medlem
swapzs avatar
nikotin-hasch/weed-kokain-tram-benso-xtc-tjack. Ska testa lsd eller något liknande någon gång, och typ oxy för att ta någon starkare opiat än tram, kört tram nått år nu och börjar tröttna på det då man måste ta så mycket (runt 1000mg) för att ha det riktigt soft vilket e helt onödigt, sen krampanfall osv.

Om det e något jag inte kommer ta igen så är det tjack, tycker det är för smutsigt. E också då det mest tjack, ska ta mdma istället.
Citera
2015-11-25, 00:37
Medlem
TeslaTeslas avatar
Började med hasch, gick vidare till spice om jag inte rökte brunt. Sedan prövade jag alkohol för första gången ensam på mitt rum när jag var 18. Aldrig riktigt vågat pröva dricka då föräldrarna var sjukt anti. Sedan nu i somras prövade jag ecstasy för första gången, hooked ever since. Sedan svamp efter det. Har köpt LSD, en etta MDMA och en etta Amfetamin som skall användas på nyår. Skall även inköpa piracetam för damage reduction.

TL;DR. Hasch > Spice > Alkohol > Ecstasy > MDMA > Svamp > Snart LSD och Amfetamin.
Citera
2015-11-27, 19:39
Medlem
Aspackad-huggorms avatar
Koffein > Nikotin > Alkohol > Cannabis > 5F-AKB48 > oxazepam > diazepam > alprazolam > metylfenidat

Mer har jag inte testat på, men nästkommande lär kanske bli dextroamfetamin/lisdexamfetamin eller kokain
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in