2012-04-06, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toxicgirl
Nu gillar inte jag att snacka skit om folk om deras hobbys..... Men jag har varit på dejt med en kille, i 30 ÅRS ÅLDERN som hade ....... Tadaaaaaa.............. NALLE PUH TAVLOR på väggen!
Dom var perfekt uppradade! Då trodde jag att jag skulle seriöst dö eller nå.

Observera att han bodde rätt fint, stort, inte någon liten etta, också har han en massa nallepuhtavlor, kan det bli värre

Men var det tavlor av konstnärligt värde eller billigt skräp i grälla och skrikiga färger?

Citat:
Ursprungligen postat av Fromlands
Att inte ha några som helst egna intressen eller hobbys är avtändande allmänt risigt.

Tjejer har väl inga riktiga intressen?
Citera
2012-04-06, 12:39
Medlem
Gitarrmisshandels avatar
Om jag skulle träffa en man som verkar perfekt på alla vis; lite småkaxig, charmig, ser bra ut och är ansvarsfull/vuxen samt ömsint, då skulle nog en del av mitt intresse falla lite om han sa att han spelar: WORLD OF WARCRAFT!

Jag skulle ju så klart acceptera det, men det vore bara avtändande. Antagligen för att jag relaterar WOW med hukande rygg, intensiva datorknappljud, fetthår, en påse med chips och finnig hy. Det är svårt att bli fuktig i fittan av sånt, faktiskt. Väldigt svårt.
Citera
2012-04-06, 15:22
Medlem
Nissekatts avatar
Jag gillar att bygga plastmodeller av flygplan och stridsvagnar och försöka få dom så verklighetstrogna som möjligt! Hur pass avtändande tycker ni tjejer min hobby är?

Personligen tycker jag det är positivt oavsett vilken hobby det är, bara man har något intresse. Tycker Fromlands skrev det väldigt bra! +1 på dig!
Citera
2012-04-06, 21:17
Medlem
IanPaices avatar
Överdrivet pratande/kelande/lekande med katter (och andra husdjur).

Inga problem med att folk gillar djur. Inga problem att folk gillar katter. Inget problem med att folk har katt... Men att lägga upp blogg/dejt/facebook-bilder bara på er katt när den står i någon helt neutral situtation? Konstant vilja prata om vad katten gör när man pratar i telefon, mobil, skype?

Give it up. Ingen bryr sig om vad din jävla katt gör

Att berätta om vad din katt gör är ungefär som att berätta "När jag var i Karlstad 1999 såg jag en helt vanlig kille stå och äta en Nogger" .. Alltså: Fullkomligt oinstressant !
Citera
2012-04-07, 01:02
Medlem
Fromlandss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunkyCatso

Tjejer har väl inga riktiga intressen?

Enligt mig väldigt få. Får väl skit för det då många anser att skor, smink och att prata känslor och relationer (inklusive backstabbing av andra tjejer) är genuina intressen.
Citera
2012-04-10, 23:19
Medlem
Dilettantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaraja
musikkillar....förstår inte tjusningen med dem. Jaha, du kan spela gitarr? kan du något annnat? och killar som typ springer runt och vill odla den där hipster "jag-bor-på-söder-stilen" HÖVVA.

+1

Kombinationen TV-spel, öl, gitarr, popkultur och fotboll som huvudsakliga fritidsintressen brukar inte direkt ge mig mental ståfräs...ja, jag vet att det är jättevanligt och ja, jag har en massa fördomar. Samt paradoxalt nog trevliga vänner med exakt dessa intressen. Jag förstår inte riktigt själv vad som är problemet.
Citera
2012-04-11, 21:38
Medlem
Min brors kusins avatar
Har märkt att en hel del kvinnor gillar modelljärnvägar. När min vän var hemma hos mej första gången körde vi tåg efter att vi ätit
Citera
2012-04-11, 21:40
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nissekatt
Jag gillar att bygga plastmodeller av flygplan och stridsvagnar och försöka få dom så verklighetstrogna som möjligt! Hur pass avtändande tycker ni tjejer min hobby är?

Personligen tycker jag det är positivt oavsett vilken hobby det är, bara man har något intresse. Tycker Fromlands skrev det väldigt bra! +1 på dig!

Et tips, bygg en modell till din hjärtas dam. Jag har byggt några bilar till mon och det har uppskattats
Citera
2012-04-11, 21:58
Bannlyst
Tjejer som har som hobby att efterlikna alla losers på tv, big brother, svenska hollywoodfruar osv..
Citera
2012-04-11, 22:17
Medlem
Crap_Fucks_Craps avatar
Jag har alltid valt bort tjejer som håller på med hästar! Dels kostar det för mycket och dels brukar dom vilja förstörta garage platser och göra stall av dom.
Citera
2012-04-11, 22:32
Medlem
Jetings avatar
Den mest äckliga "hobbyn" jag vet är folk som har sitt pissiga jobb som största intresse, dom ska gärna hata sitt jobb men älskar ändå att prata om det och jobba övertid eller bara göra jobb relaterade saker åt sitt arbete på fritiden helt utan betalning.

Och av nån outgrundlig anledning slår det nästan aldrig fel att just dessa personer inte verkar göra något annat, man liksom nästan ber om att dom allafall gillar att supa skallen i bitar eller glo på tv.

Dom går och lägger sig 8 för att dom citat: "måste ju orka med jobbet". Sen får dom jävlarna barn då blir dom fullständigt insnöade på sin egen lilla gullunge som minsann är så jävla speciell.
Men dom lämnar inte jobb-psycho-stadiet för det! - nä för nu är deras nya jävla livsfråga: OJOJOJ hur ska jag få ihop det här med barn och samtidigt sköta mitt JOBB!?

Nä fy fan säger jag bara, kan förövrigt avslöja att jag just nu har ett jobb där vi är ett team med två personer..
Citera
2012-04-11, 23:45
Medlem
Crap_Fucks_Craps avatar
Kvinnor som bara pratar om sina barn har ju en vidrig hobby!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in