2017-05-01, 12:45
Medlem
franges avatar
"Nagelteknologi"
Citera
2017-05-01, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TobiasBeecher
Heminredning.

Köra till Ikea och kånka hem alla vingliga bokhyllor och annat skräp som man hittar där är väl en lagom roande hobby som de flesta kvinnor verkar gilla.
Citera
2017-05-01, 13:06
Medlem
Willy-45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LonelyWolf
Våldtäkt är en ganska avtändande hobby...
Bara för ena parten..
Kvinnor kroniskt fixerade vid sitt utseende och med mängder av makeup (make-down?) är synnerligen avtändande..
De brukar fö enbart ha ETT samtalsämne..
Citera
2017-05-01, 13:58
Medlem
Det finns en del vuxna män som är hängivna samlare av autografer från porrskådisar. De åker runt hela planeten för att träffa skådisarna på konvent och få sina porrgrejer signerade. En sådan man känns inte särskilt intresserad av ett förhållande.
Citera
2017-05-01, 14:26
Medlem
BorgeHs avatar
Det jag upplevt som mest avtändande är en kvinna som inte har några intressen. Som sitter och slötittar på TV och tittar på dig och säger: - Vad skall vi göra ikväll?

Då vill jag fly, det känns som att släppa på en ryggsäck eller tvingats ta hand om ett litet syskon...

Nej, det är mycket roligare med kvinnor som kan roa sig själva, som inte kräver att man skall tillbringa 99% av tiden med dem. Kvinnor som gör att man inte somnar i soffan slötittande på någon docu-såpa eller något annat skit.
Citera
2017-05-01, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torkel2
Köra till Ikea och kånka hem alla vingliga bokhyllor och annat skräp som man hittar där är väl en lagom roande hobby som de flesta kvinnor verkar gilla.

Precis, kvinnor som har heminredning som hobby är avtändande.
Citera
2017-05-01, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH
Det jag upplevt som mest avtändande är en kvinna som inte har några intressen. Som sitter och slötittar på TV och tittar på dig och säger: - Vad skall vi göra ikväll?

Då vill jag fly, det känns som att släppa på en ryggsäck eller tvingats ta hand om ett litet syskon...

Nej, det är mycket roligare med kvinnor som kan roa sig själva, som inte kräver att man skall tillbringa 99% av tiden med dem. Kvinnor som gör att man inte somnar i soffan slötittande på någon docu-såpa eller något annat skit.

Jag har aldrig träffat en människa som inte har något fritidsintresse, men att bara sitta hemma och slökolla på Tv är väl inte samma sak som att kräva att man ska vara tillsammans hela tiden?
Citera
2017-05-01, 19:53
Medlem
Aurochss avatar
Shopping, lösnaglar, smink, festande, att titta sport som man inte är aktiv inom själv, samlande av kitsch och diverse krimskrams.
Citera
2017-08-03, 23:49
Medlem
Airsoft måste väl ändå vara en av de löjligaste fritidsverksamheterna man kan ägna sig åt, vuxna män som leker krig likt ett gäng snorungar men som till råga på allt lägger ner tusentals kronor på sina leksakspistoler och uniformer.
Citera
2017-08-04, 01:31
Medlem
Jag samlar på serietidningar och leksaker från 80-90-talet och andra populärkulturella prylar (gärna med skräck- och fantasytema) och gillar kitschig airbrushad konst... Har inga problem att dejta och ligga. Men jag tycker det är avtändande när en tjej bara har ETT intresse och är endimensionell. Det är lite okvinnligt på något sätt att nörda ner sig i ett endaste ämne (t.ex. politik) på bekostnad av andra intressen även om hon är snygg.
Citera
2017-08-04, 01:33
Medlem
Kroppkakors avatar
Häst-tjejer helt klart. Skulle föredra spya serverat på ett dött djur hellre. Får kväljningar bara av tanken på häst-tjejer. Det hetaste skulle helt klart vara de tjejer som spelar datorspel. Speciellt om de vore bra på spelen också.
Senast redigerad av Kroppkakor 2017-08-04 kl. 01:38.
Citera
2017-08-04, 03:27
Medlem
75190255508s avatar
Samlingar är väl kanske inte det mest mogna man kan hålla på med, om det inte har gått till överdrift, då blir jag imponerad istället. Som den där Australiensaren som har 25.000+ tv-spel. Det är för mycket för att det ska bli fånigt på nåt vis.

Annars är jag inte alls krävande när det gäller intressen, förutom sport. En person med överdrivet sportintresse är bland det tråkigaste som finns, speciellt fotboll.

Om personen håller på med konst av något slag så smälter mitt hjärta lite extra.

Ju mer hobbies min partner har, destå mer egentid får jag. Egentid är något jag tycker är väldigt viktigt i ett förhållande, blir bara frustrerande om partnern konstant sliter mig från mina egna intressen bara för att denne inte har något att göra. Viktigt med balans.

Själv höll jag på med att föda upp räkor ett tag, på ganska avancerad nivå. Blev ganska underlig stämning när folk frågade vad man sysslar med på fritiden, dock aldrig på ett negativt sätt.

Jag kan egentligen leva med allt negativt ovanstående, men en typ av människor går verkligen inte. Cosplayare och weeaboos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in