2008-02-10, 01:25
Medlem
503s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roppen
Nä hon har inga egna, hon brukar följa med snällt och titta på när jag utövar mina manliga hobbies

Haha så med andra ord så är du, enligt tråden, vad hobbies beträffar det mest avtändande man kan hitta och din flickvän likaså.
Citera
2008-02-10, 03:15
Medlem
roppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 503
Haha så med andra ord så är du, enligt tråden, vad hobbies beträffar det mest avtändande man kan hitta och din flickvän likaså.
Hahaha ja tydligen
Citera
2008-02-10, 04:59
Bannlyst
jag tror få tjejer uppskattar killar som samlar på sina tomma ölburkar och bygger en liten "mur" av dem. inte heller uppskattar de (tror jag) tomma whiskeybuteljer. det är ju rätt nördigt
Citera
2008-02-13, 00:08
Medlem
Cheeseballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TZU
...och vad är det för fel på modelltåg nu då..??..

...kan förklara varför jag är ungkarl... Nej, jag håller inte på med modelltåg men fattar inte vad det är för "fel". Tjejer som fotograferar, som jag, är intressanta...

Är la varken något fel eller något bra med tjejer som fotograferar tycker jag, det är liksom vanligt.
Citera
2008-03-27, 18:47
Bannlyst
Akvariefiskar? Sjukt avtändande sa min dam när jag funderade på att skaffa sådana
Citera
2008-03-27, 19:16
Medlem
Att ha husdjur som är helt ointelligenta och meningslösa tycker jag kan var avtändande. Exempelvis fåglar. Är det bara jag som tycker det verkar helt värdelöst att ha en fågel i en stackars bur alternativt löst inomhus? Helt IQ-befriade verkar de oftast vara, med undantaget papegojor då möjligtvis. Fiskar kan ju vara snyggt att ha hemma, men att prata med dom och sköta om dom som om de vore katter ser jag också som ganska osexigt..
Citera
2008-03-27, 19:38
Medlem
suocas avatar
tjejer har väl ganska sällan hobbys? undrar varför...
Citera
2008-03-27, 20:13
Medlem
Seus avatar
Flashback.
Citera
2008-03-27, 21:49
Medlem
osexiga: samla på skit, kläder och allt som hör till (faller lite under samla). "fika, hänga med kompisar, kolla på film".

sexiga: skriva vettiga saker, rita om hon inte är vansinnig. sjunga om hon inte är självupptagen. Springa om hon har tajta brallor
Citera
2008-03-27, 22:29
Medlem
Jag har en fetisch för öststatsmisär och kommunism :S Fattar inte varför.
Jag verkligen hatar kommunism/planekonomi mm. men endå kan jag sitta flera timmar varje kväll och läsa om det.

Jag har en likasinnad kompis och vi brukar ständigt på skämtsam nivå hylla Stalin
och det kommunistiska samhället haha.
Senast redigerad av zyyper 2008-03-27 kl. 22:31.
Citera
2008-03-27, 22:52
Medlem
Bajsfacistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zyyper
Jag har en fetisch för öststatsmisär och kommunism :S Fattar inte varför.
Jag verkligen hatar kommunism/planekonomi mm. men endå kan jag sitta flera timmar varje kväll och läsa om det.

Jag har en likasinnad kompis och vi brukar ständigt på skämtsam nivå hylla Stalin
och det kommunistiska samhället haha.

Är inte konstigt alls då Sovjetunionen är väldigt intressant, vilket det avvikande ofta är.

En hobby hos fruntimmer är önskvärt, men långt ifrån ett krav. Att hon är snygg, är bra på att knulla, flörtig och har humor är mycket viktigare än en hobby.
Citera
2008-03-27, 23:07
Medlem
AnkJävels avatar
Hobbykommunism och WoWnördism är de mest avtändande aktiviteterna tycker jag.

Själv är jag dagdrivare och lyssnar på musik/slappar/fikar på min fritid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in