Citat:
Ursprungligen postat av mongrel
Ett intresse för träning i sig är inte avtändande... MEN! Det värsta jag vet är folk som konstant måste uttrycka att de faktiskt TRÄNAR! Det finns inget mer ointressant än folk som pratar om sin träning, hur skönt det är att träna, hur viktig träningen är för dom! Träna så mycket ni vill men ge fan i att trycka ner eran tråkiga jävla träning i halsen på en soffpotatis som undertecknad. Jävla torrbollar.
Då är dekadens mycket mer intressant. En dam som kan trycka i sig en pizza och en påse chips och sedan ligga och skratta åt sitt sinnessjuka fettintag är ju jättekul! Jag respekterar även en kvinna som kan slå runt ordentligt utan att oroa sig över morgondagen eller överflödiga kalorier.
Dock skall nämnas att ovanstående exempel inte bör ske varje dag kanske. Dock skulle jag nog hellre ha en söndersupen tjockis än en äckelhurtig träningsnarkoman som är konstant "high on life".
Annars är intresse för litteratur (ej Marian Keyes) och musik (ej The Voice) ett stort plus.
Fan börja träna och bli high on life du med. Seriöst, jag tänkte typ som dig, inte exakt som dig, men sen jag börja röra på mig och lyfta lite skrot så:
- har jag numera en väldefinierad kropp
- mår bättre, piggare
- sover som ett barn
- mkt bättre sexliv
- bätter självförtroende
BÖRJA TRÄNA. Det finns en anledning till att folk tycker det är kul!
Släpp pizzan och kom in i matchen!
Kram