2008-11-20, 19:09
Medlem
Newkies avatar
En hobby som är en stor dealbreaker för mig. Något som enligt mig kan göra den mest attraktiva kvinna totalt superfel. det handlar om en lite sak vissa har i handen ibland. Ja just det. En cigg... ursch...
Citera
2008-11-20, 19:57
Medlem
Paer86s avatar
Jag gillar att baka bröd. Tändande eller avtändande?
Citera
2008-11-20, 21:18
Medlem
Citat:

Kvinna eller man? Är du man bör du ju odla bagarlooken, med gigantiska överarmar och så vidare. Och sen, vemfan gillar inte nybakt bröd? Gillar man inte att snutteplutten bakat egna baguetter till söndag morgon är det ju något som är riktigt fel på en.
Citera
2008-11-21, 14:06
Medlem
lazerkatts avatar
Sammla på skivor och gamla vapen funkar för sambon, så länge inte hela hushålskassan går åt.
Däremot så har hon inte mycket till övers för mitt intresse för att bygga bomber eller koka brännvin.
Citera
2008-11-21, 20:20
Medlem
mongrels avatar
Ett intresse för träning i sig är inte avtändande... MEN! Det värsta jag vet är folk som konstant måste uttrycka att de faktiskt TRÄNAR! Det finns inget mer ointressant än folk som pratar om sin träning, hur skönt det är att träna, hur viktig träningen är för dom! Träna så mycket ni vill men ge fan i att trycka ner eran tråkiga jävla träning i halsen på en soffpotatis som undertecknad. Jävla torrbollar.

Då är dekadens mycket mer intressant. En dam som kan trycka i sig en pizza och en påse chips och sedan ligga och skratta åt sitt sinnessjuka fettintag är ju jättekul! Jag respekterar även en kvinna som kan slå runt ordentligt utan att oroa sig över morgondagen eller överflödiga kalorier.

Dock skall nämnas att ovanstående exempel inte bör ske varje dag kanske. Dock skulle jag nog hellre ha en söndersupen tjockis än en äckelhurtig träningsnarkoman som är konstant "high on life".

Annars är intresse för litteratur (ej Marian Keyes) och musik (ej The Voice) ett stort plus.
Citera
2008-11-21, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mongrel
text

Det låter som du vore överviktig
Citera
2008-11-21, 21:03
Medlem
Kromatozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mongrel
Ett intresse för träning i sig är inte avtändande... MEN! Det värsta jag vet är folk som konstant måste uttrycka att de faktiskt TRÄNAR! Det finns inget mer ointressant än folk som pratar om sin träning, hur skönt det är att träna, hur viktig träningen är för dom! Träna så mycket ni vill men ge fan i att trycka ner eran tråkiga jävla träning i halsen på en soffpotatis som undertecknad. Jävla torrbollar.

Då är dekadens mycket mer intressant. En dam som kan trycka i sig en pizza och en påse chips och sedan ligga och skratta åt sitt sinnessjuka fettintag är ju jättekul! Jag respekterar även en kvinna som kan slå runt ordentligt utan att oroa sig över morgondagen eller överflödiga kalorier.

Dock skall nämnas att ovanstående exempel inte bör ske varje dag kanske. Dock skulle jag nog hellre ha en söndersupen tjockis än en äckelhurtig träningsnarkoman som är konstant "high on life".

Annars är intresse för litteratur (ej Marian Keyes) och musik (ej The Voice) ett stort plus.

Fan börja träna och bli high on life du med. Seriöst, jag tänkte typ som dig, inte exakt som dig, men sen jag börja röra på mig och lyfta lite skrot så:

- har jag numera en väldefinierad kropp
- mår bättre, piggare
- sover som ett barn
- mkt bättre sexliv
- bätter självförtroende

BÖRJA TRÄNA. Det finns en anledning till att folk tycker det är kul!

Släpp pizzan och kom in i matchen!

Kram
Citera
2008-11-21, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paer86

Tändande. Nu är säkert du kille som jag, men jag tror ändå tjejer gillar det, helt klart.
Citera
2008-11-21, 22:20
Medlem
Isabella_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dildodagger
OK, damer. Vad säger ni? Killar kan ju snöa in på de mest osannolika intressen. Om man nu vill skaffa sig en hobby som garanterat gör att man inte får ligga, vilken skall man välja då? Akvariefiskar, modelltåg...
Vad säger ni?

-fotboll! det är ok om man kollar nån match på tv då och då men om man går på alla aiks hemmamatcher och står i klacken och skriker som en idiot... fy fan.

-allt som har med dataspel att göra.

-bilar. lite pinsamt med vuxna karlar som tycker det är spännande med bilar. bilar var spännande när man gick på dagis.

-styrketräning. att ta hand om sin kropp är bra men tyvärr övergår det ofta hos killar till en besatthet av kosttillskott och bänkpressande som är riktigt äcklig.
Citera
2008-11-21, 23:07
Medlem
Isabella, Du nobbar helt enkelt hobbys överlag..?
Citera
2008-11-21, 23:15
Medlem
vnc-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isabella_
-fotboll! det är ok om man kollar nån match på tv då och då men om man går på alla aiks hemmamatcher och står i klacken och skriker som en idiot... fy fan.

-bilar. lite pinsamt med vuxna karlar som tycker det är spännande med bilar. bilar var spännande när man gick på dagis.

-styrketräning. att ta hand om sin kropp är bra men tyvärr övergår det ofta hos killar till en besatthet av kosttillskott och bänkpressande som är riktigt äcklig.
Tror väldigt många killar har en eller flera av det där som hobby
Citera
2008-11-21, 23:30
Medlem
Kromatozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isabella_

Lägg till öldrickande så har du filtrerat bort 90% av alla killar i samhället
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in