2008-11-21, 23:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Isabella_
-fotboll! det är ok om man kollar nån match på tv då och då men om man går på alla aiks hemmamatcher och står i klacken och skriker som en idiot... fy fan.

-allt som har med dataspel att göra.

-bilar. lite pinsamt med vuxna karlar som tycker det är spännande med bilar. bilar var spännande när man gick på dagis.

-styrketräning. att ta hand om sin kropp är bra men tyvärr övergår det ofta hos killar till en besatthet av kosttillskott och bänkpressande som är riktigt äcklig.

Häng med flator då om nu inte männen vill massera fötterna på dig stup i kvarten.
Senast redigerad av Digitalman 2008-11-21 kl. 23:53.
Citera
2008-11-21, 23:49
Medlem
Isabella_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kromatoze
Lägg till öldrickande så har du filtrerat bort 90% av alla killar i samhället

öldrickande har jag inget problem med.

det handlar om hur långt saker går. lite fotbollstittande, lite styrketränande eller lite dataspelande är väl inget större problem, men många killar tenderar att gå överstyr när det kommer till såna här saker och det tycker jag är osexigt.
Citera
2008-11-23, 22:15
Medlem
fluzzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axell
WoW är garanterat också värd att nämnas. De som spelar WoW kommer knappast lägga mycket tid på tjejen då spelet är det som gäller.
Stämmer min polre fick nästan välja mellan bruden och WoW!!!!
Citera
2008-11-23, 22:22
Medlem
Alladins avatar
Citat:
öldrickande har jag inget problem med.

det handlar om hur långt saker går. lite fotbollstittande, lite styrketränande eller lite dataspelande är väl inget större problem, men många killar tenderar att gå överstyr när det kommer till såna här saker och det tycker jag är osexigt.

Vad är överstyr då, vart går gränsen för t.ex. fotbollsintresset och styrketränandet?
Citera
2008-11-23, 22:39
Medlem
StoneWolfs avatar
Ett brinnande intresse för Star Trek måste nog vara det mest avtändande för mig.
Citera
2008-11-23, 22:50
Medlem
boba fetts avatar
Träffade en tjej som var skitintresserad av bilar. Jag vet inte varför, men det var fan lite avtändande. Sen klädde hon sig lite manhaftigt också, gjorde ju inte saken bättre.
Citera
2008-11-23, 22:54
Bannlyst
Hade en relation med en kvinna som var tillsammans med sin häst.. oj, ursäkta, hon var tillsammans med mig, men hon hade ett brinnande hästintresse som rammade allt annat i backen.

Needless to say, så förstörde det här intresset vårat förhållande då hon valde hästen framför mig.

Och brudar nekar att dom gillar hästkukar, bah.
Citera
2008-11-23, 22:57
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richard88
Hade en relation med en kvinna som var tillsammans med sin häst.. oj, ursäkta, hon var tillsammans med mig, men hon hade ett brinnande hästintresse som rammade allt annat i backen.

Needless to say, så förstörde det här intresset vårat förhållande då hon valde hästen framför mig.

Och brudar nekar att dom gillar hästkukar, bah.

Med andra ord vill du inte ha en tjej med något brinnande intresse?
Ps. hästar måste ha mat, göras rent för och skötas om.
Citera
2008-11-23, 23:04
Medlem
setermannens avatar
Citat:
-fotboll! det är ok om man kollar nån match på tv då och då men om man går på alla aiks hemmamatcher och står i klacken och skriker som en idiot... fy fan.

-allt som har med dataspel att göra.

-bilar. lite pinsamt med vuxna karlar som tycker det är spännande med bilar. bilar var spännande när man gick på dagis.

-styrketräning. att ta hand om sin kropp är bra men tyvärr övergår det ofta hos killar till en besatthet av kosttillskott och bänkpressande som är riktigt äcklig.
Vad är inte avtändande enligt dig?
Citera
2008-11-23, 23:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Med andra ord vill du inte ha en tjej med något brinnande intresse?
Ps. hästar måste ha mat, göras rent för och skötas om.

Jag vill ha en tjej med intressen, allt annat går bort.
När intresset däremot blir en livstil så tenderar det att gå till överdrift däremot, för att statuera ett exempel;
Hon går upp 07:00 och mockar, rider, och allt fan, stannar där tills klockan 13:00 då hon kommer hem, sätter sig vid datorn och kikar upp olika hästsymptom, då hon är en hypokondriker, inte för sig själv, utan för sin häst. När hon är färdig med det så ger hon mig en puss och drar upp till stallet, där hon stannar tills klockan 20:00, kommer hem och repeterar proceduren, drar upp till stallet för att "natta" hästen, och kommer hem vid 23:00, och tvärslocknar. Då kan man kanske ifrågasätta människans psykiska hälsa, men den var tillsynes helt okej. Men ja, ett brinnande intresse, på gott och ont, mest ont.
Citera
2008-11-23, 23:10
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richard88
Jag vill ha en tjej med intressen, allt annat går bort.
När intresset däremot blir en livstil så tenderar det att gå till överdrift däremot, för att statuera ett exempel;
Hon går upp 07:00 och mockar, rider, och allt fan, stannar där tills klockan 13:00 då hon kommer hem, sätter sig vid datorn och kikar upp olika hästsymptom, då hon är en hypokondriker, inte för sig själv, utan för sin häst. När hon är färdig med det så ger hon mig en puss och drar upp till stallet, där hon stannar tills klockan 20:00, kommer hem och repeterar proceduren, drar upp till stallet för att "natta" hästen, och kommer hem vid 23:00, och tvärslocknar. Då kan man kanske ifrågasätta människans psykiska hälsa, men den var tillsynes helt okej. Men ja, ett brinnande intresse, på gott och ont, mest ont.

Ok, det låter som ett brinnande intresse tenderat gå mot något som inte är sunt längre.
Kan hålla med dig.
Citera
2008-11-23, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoneWolf
Ett brinnande intresse för Star Trek måste nog vara det mest avtändande för mig.

Haha min polare älskar star trek, helt normal och "vuxen" i övrigt. Jag blir fan förbannad nästan bara han nämner det där tramset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in