2005-07-19, 12:03
Medlem
comendantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onerr
Satt och funderade lite idag med för jag funderar på att beställa svamp och liknande. Istället för att springa och leta upp något skumt ställe med brevlåda så borde man ju kunna ta en adress där alla husen har sina brevlådor på rad och hitta på ett namn, sen bara spika upp en brevlåda med namnet på?
He, lite OT men undrar om det går att bestäla saker från internetsider till en sån fakead adress sen skita i att betala liksom?

Jag tycker trådskaparen ska slå till på den här grejen eller den med postfacket. Att låna nån annans brevlåda kan ju inte vara så smart, de kan ju komma till sommarstugan helt plötsligt å då blir det ju litet snopet om de plockar upp din skit i stället!

Men om du lånade en sommarstugeadress mitt i vintern så är ju sannolikheten att de kommer dit väldigt liten.
Citera
2005-07-20, 01:08
Awaiting Email Confirmation
Tips: kolla upp vilken tid brevbäraren kommer till adressen sedan efter honnom är det bara plocka ut skiten. Till mig kommer brevbäraren alltid runt 12:15 ja tror de har ganska regelbundna tider.
Citera
2005-07-20, 02:45
Bannlyst
Har nu kollat upp postbox mojligheter och det var lite val dyrt (800kr halvaret) sa jag fimpar nog den ide'n, plus att det finstilt i kontraktet star att dom ger ut personuppgifter till aklagare vid brottsmisstanke... Sa mycket for den "hundraprocentiga anonymiteten".
Men men...

Jag bor lite halvt pa vischan sa sommarstugor gar att hitta - men dom borde val vidaresanda brev till deras 'permanenta' bostad? Fast det kan man ju enkelt kolla upp genom att testposta.

En till fraga: jag vet inte annu vilka sorter osv. jag kan komma over (gras), sa jag undrar om hollandskt weed ar overlag klassat som hogre standard an det man ofta hittar i Sverige?
Citera
2005-07-20, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tavi
En till fraga: jag vet inte annu vilka sorter osv. jag kan komma over (gras), sa jag undrar om hollandskt weed ar overlag klassat som hogre standard an det man ofta hittar i Sverige?

JA! Holländskt gräs är generellt bättre än det som finns i sverige..
Det mesta som säljs i sverige (min uppfattning iallafall) är skunk och bushweed med låg potens.
Träffade aldrig på nåt dåligt gräs när jag var i Amsterdam.
Citera
2005-07-21, 12:32
Bannlyst
Den stora smuggeltråden /Mod

Har hört att det ska vara hyffsatt lätt ifall man tar in relativt små mängder, tex 10-20g..något som har en erfarenhet från det?? Någon som har några tankar/fakta ??

peace
Citera
2005-07-21, 13:31
Medlem
TomiXs avatar
Inte värt risken att åka dit för en sådan liten mängd..
Citera
2005-07-21, 13:47
Bannlyst
Värdare än att smuggla 1kg och SEN åka dit, då chansen är mkt större då..+ att dom tror säkert man ska sälja d osv..annars måste dom nästan fatta att det är för eget bruk och kanske är lite snällare vem vet..
Citera
2005-07-21, 14:05
Medlem
Holkens avatar
Stoppa upp en kondom i arselet men då får du knappast in 10-20G, kanske 2G?
Eller så får du ju köra Steve-O stilen och svälja en rätt så kopiös mängd och skita ut det efter 1½ vecka.
Citera
2005-07-21, 14:07
Bannlyst
haha nej steve-o metoden är inte alternativet läste nån här på fb som hade tagit med sig därifrån i bara handbagaget en 15-20g..och sa att dom typ bara kollar om vapen..
Citera
2005-07-21, 14:30
Medlem
Dem kör random med hundar överallt. Olika tider, ojämna intervaller etc. Jag smugglade en snusdosa med E som jag hade i fickan, det gick ju bra.
Citera
2005-07-21, 14:33
Bannlyst
så det är mer 50/50% chans..antingen så går det smooth eller så går det inte allls..
Citera
2005-07-21, 14:38
Medlem
Är det värt risken för att tjäna någon tusing på sin höjd? Rök som ett skållat troll i amsterdam istället och köp ditt röka på hemmaplan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in