2007-11-23, 11:46
Medlem
Illbittings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikp
internet har verkligen blivit förstört de senate 3-4 åren.
Håller jag verkligen med dig om......
Citera
2007-11-23, 11:58
Medlem
erikps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illbitting
Håller jag verkligen med dig om......

Bra då ligger vi också på samma våglängd=)

Citera
2007-12-08, 18:43
Medlem
Berats avatar
Det finns poliser på flygplatsen som knappt kollar en.

Alltså kommer man till Sverige helt lugn "inte rökt något alltså" så man inte är fett bränd när man kommer dit. Sedan lägger en 5a grönt/brunt i sin kamera "batterilucka" så kommer nog ingen att kika där ska ni se. Det där med hundar som springer och luktar på varenda människa som passerar är ju lite överdrivet tycker jag.
Citera
2007-12-09, 12:27
Medlem
Det där med att hundar bara söker på kommando, hur säkra är ni på att det stämmer? Och låt oss säga att man nu skulle bli genomsökt, finns det något sätt att dölja lukten under ca 6h?
Citera
2007-12-09, 12:42
Medlem
Xombies avatar
Stoppa det i en kondom, knyt ihop den, tvätta kondomen och händerna noga och stoppa upp den i röven.

Edit: Kom ihåg att he rena kläder på dig, vore ju dumt att torka för att du har små brajjsmulor i fickan eller bara luktar rök..
Citera
2007-12-09, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xombie
Stoppa det i en kondom, knyt ihop den, tvätta kondomen och händerna noga och stoppa upp den i röven.

Edit: Kom ihåg att he rena kläder på dig, vore ju dumt att torka för att du har små brajjsmulor i fickan eller bara luktar rök..
Är kondomens funktion att dämpa lukten eller har man den bara för att kunna köra upp den i röven? Om den dämpar lukten, borde man då inte kunna lägga en kondominlindad kaka i t ex rakapparaten istället?
Citera
2007-12-09, 14:19
Medlem
P-Funks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av homosex
Är kondomens funktion att dämpa lukten eller har man den bara för att kunna köra upp den i röven? Om den dämpar lukten, borde man då inte kunna lägga en kondominlindad kaka i t ex rakapparaten istället?
Tror det är båda.
Citera
2007-12-09, 14:20
Medlem
Jodå visst kan man råka ut för hundar på arlanda. Vid ett tillfälle var det nästan razzia vid utgången, ett helt gäng hundar. Alla passagerare jag såg kunde bara knata förbi men en av hundarna började sniffa som fan på min bag. Vet inte om hundjäveln gav nån signal men dom plockade in mig för en koll. Nu hade jag inget i väskan men den har varit fullpackad med skit tidigare, och dom har väl ganska bra luktsinnen dom där hundarna.
Citera
2007-12-09, 14:34
Medlem
Xombies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av homosex

grejjen är att dom ibland öppnar sånna saker.
förut öppnade dom min kamera MED film i och förstörde skiten bara för att de trodde att jag hade gömt knark i den.

att stoppa den i röven är väl bara av säkerhetsskäl, där är nog det sista stället dom letar på.
Citera
2007-12-09, 20:48
Medlem
prmanentwacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xombie
att stoppa den i röven är väl bara av säkerhetsskäl, där är nog det sista stället dom letar på.

hehe kämpigt läge om hunder känner lukten när den sniffar på dig och de letar där
Citera
2007-12-09, 20:52
Medlem
Xombies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prmanentwack
hehe kämpigt läge om hunder känner lukten när den sniffar på dig och de letar där

hehe jo då blir man nog lite "fucked"
Citera
2007-12-09, 21:10
Medlem
toMishs avatar
Gammal OT raderat. //Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem