2025-04-03, 23:09
Medlem
Gretathugbergs avatar
Det är väl onödigt att riskera för några fjuttiga gram.. Jag skulle säga att det är enklare att ta med dig några gram personligen, dvs i munnen eller kalsongerna såvida det är brunt. Är det grönt kan det vara värre. Ett alternativ är att posta till någon kompis, äldre släkting eller en postbox kanske?
Citera
2025-04-03, 23:15
Medlem
knark-kungens avatar
Helt klart säkrare att gömma det i arslet.
Citera
2025-04-03, 23:19
Medlem
Lägg det i typ 50 zip-påsar och tejpa det och köp sen en begagnad bil och lägg knarket någonstans där det inte är uppenbart, typ hängandes från ett snöre i tanklocket. Sen kör bilen hem och sälj den dyrare. Om du glömmer drogerna och bilköparen golar så måste du beröva honom livet för din egen säkerhet, du kan heller inte veta med säkerhet ifall dom vet vad du sysslar med så döda den första personen som dyker upp och kollar på.bilen
Citera
2025-04-04, 01:05
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volotea
Hej!

Låt säga att man skulle köpa ett par gram cannabis från Amsterdam och skickar hem till Sverige, hur skulle man då gå tillväga?

Man vill ju inte skriva sitt riktiga namn/adress, så hur gör folk nu för tiden?
Varför inte?
Har beställt tjack från holland ett flertal gånger som fastnat i tullen titt som tätt. Får ett brev av dom där det står att jag ska ringa ett nummer, annars kommer dom åberopa någonting i smugglingslagen osv. Ringer dit och säger att det inte är första gången någon försökt beställa knark i mitt namn till min brevlåda, tvi faan alltså dessa jävla pundare.. Sen är det inget mer med det, inget som fastnar i något register som allmänheten kan ta del av osv.

Annat är det om det fastnar hekto efter hekto, det kan sluta med husis i tråkiga fall..
Citera
2025-04-04, 01:28
Medlem
En 5a under läppen när man flyger är väl ganska standard? Jävligt mycket säkrare än att skicka med post iallafall, bara svälja skiten om något skulle hända
Citera
2025-04-04, 01:45
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volotea
Hej!

Låt säga att man skulle köpa ett par gram cannabis från Amsterdam och skickar hem till Sverige, hur skulle man då gå tillväga?

Man vill ju inte skriva sitt riktiga namn/adress, så hur gör folk nu för tiden?

Är väl bara att posta till en adress som har en brevlåda som ingen tömmer.
Typ sommarstuga och hämta paketet där när du kommer hem.
Citera
2025-04-04, 02:26
Medlem
Hagis124s avatar
Flyger med röka i kalsongerna varje gång. Aldrig blivit knas. Helst hasch då det luktar mindre. Sätt de så de klibbar fast i pungen.
Citera
2025-04-04, 03:06
Medlem
Lär dig när posten delar ut inom ett visst område. Kanske om de delar ut medan bostadsinnehavaren är på jobbet. Sedan kan du egentligen skriva vilken adress som helst och bevaka postlådan när du tror posten brukar komma. Funkar optimalt i glesbygd där det inte finns några grannar som har tråkiga liv och spionerar från köksfönstret.
Citera
2025-04-04, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagis124
Flyger med röka i kalsongerna varje gång. Aldrig blivit knas. Helst hasch då det luktar mindre. Sätt de så de klibbar fast i pungen.

Den dagen tullen står med hundar i kontrollen så är du cooked.
Citera
2025-04-04, 03:12
Medlem
Hagis124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man.down
Den dagen tullen står med hundar i kontrollen så är du cooked.

Bryr mig inte om jag skulle torska heller. Lite böter .
Har flugit väldigt många gånger och aldrig blivit stoppad. Tar alltid med mig röka.
Värre saker kan hända i livet tänker jag.

Till TS punga de eller lägg i röven så jävla liten chans att du torskar.
Citera
2025-04-04, 06:05
Medlem
Hur stora rövhål har ni egentligen? 1g hasch kan jag tänka mig gränsen går vid homo. Smugglar man mer så är man garanterat homo?
Citera
2025-04-04, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleKrok
Lägg det i typ 50 zip-påsar och tejpa det och köp sen en begagnad bil och lägg knarket någonstans där det inte är uppenbart, typ hängandes från ett snöre i tanklocket. Sen kör bilen hem och sälj den dyrare. Om du glömmer drogerna och bilköparen golar så måste du beröva honom livet för din egen säkerhet, du kan heller inte veta med säkerhet ifall dom vet vad du sysslar med så döda den första personen som dyker upp och kollar på.bilen
risken att torska är rätt stor då dom har Hundar vid tullverket
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in