2025-04-04, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av higherlife
risken att torska är rätt stor då dom har Hundar vid tullverket
Skjut hundarna med luftgevär precis innan ni korsar gränsen
Citera
2025-04-04, 09:33
Medlem
Stark-Senaps avatar
Skicka till någon granne. Kolla vem i kvarteret som inte tar in posten förrän de kommer hem från jobbet på kvällen. Sedan vittjar du hens brevlåda på dagen.
Citera
2025-04-04, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleKrok
Hur stora rövhål har ni egentligen? 1g hasch kan jag tänka mig gränsen går vid homo. Smugglar man mer så är man garanterat homo?

Haha, ja ibland låter det som folk kan köra upp så sjukt mycket. En gammal polare gjorde en volta med nån kille och den här killen skulle smuggla in massa tänkte han så han la allt i en termos och tryckte upp den i sig innan han åkte tillbaka. Enligt polaren kom han igenom helt kallsvettig och la kommentaren: ”nu måste jag fan gå å föda”
Citera
2025-04-04, 22:47
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av higherlife
risken att torska är rätt stor då dom har Hundar vid tullverket

Han måste jobba för tullverket. Snackar om att gömma det på ett inte uppenbart sätt och kommer med ett gammalt hippieknep som är ett av de första ställena de kollar på.
Citera
2025-04-05, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
Han måste jobba för tullverket. Snackar om att gömma det på ett inte uppenbart sätt och kommer med ett gammalt hippieknep som är ett av de första ställena de kollar på.
folk är påverkad och kommer på dåliga ställen att gömma på såklart. ofta redan hittade och de finns inget som är riskfritt inte ens en drönare
Citera
2025-04-05, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleKrok
Hur stora rövhål har ni egentligen? 1g hasch kan jag tänka mig gränsen går vid homo. Smugglar man mer så är man garanterat homo?

Säg det till alla som suttit i fängelse, vissa kör till och med upp knivar och små pistoler i tex USA.

Visst det är inte så trevligt att köra upp men det är inte bögigt, bara plasta in bra i gladplast och sen dubbel kondom eller gladplast + kinderägg + kondom. Har kört upp stx under 100g en kort sträcka men 20-30g kan man gå som vanligt och du känner det knappt när du är i rörelse.

Bäst är att göra som innan analsex att tömma tarmen och sen skölja med duschslangen så kommer det bli mindre lukt och lite mindre äckligt men jag förstår att detta låter extremt för personer som inte suttit eller varit i länder med extrema hårda straff.

Att svälja sådana där 10g ägg är mycket läskigare tycker jag, skulle noja för att kvävas men jag känner ett par som varit i Marocko och svalt runt 1kg per person, det såldes för 100kr/g här hemma för 25 år sedan när vanligt kostade 50kr/g och Skunk och "Ryger" kostade 70-80kr/g, det var det bästa jag hade fått på den tiden men då hade dom köpt det bästa i Marocko..finns ju idioter som sväljer vanlig semi kvalitet.
Citera
2025-04-06, 15:14
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Svälja ett kilo? Låter inge vidare troligt.
Citera
2025-04-06, 15:45
Medlem
Elikos avatar
Krångla inte till det. Lägg det i fickan eller svälj.
Citera
2025-04-07, 00:08
Moderator
Mr.Woodss avatar
Tråd infogad.

/Moderator
Citera
2025-04-07, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Svälja ett kilo? Låter inge vidare troligt.

Jag kommer inte ihåg exakt det kanske var att dom svalde 1kg tillsammans men erfarna smugglare kan svälja runt 200st 10g ägg, alltså runt 2kg.

https://en.hespress.com/105738-moroc...r-stomach.html
Citera
2025-04-07, 09:27
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Jag kommer inte ihåg exakt det kanske var att dom svalde 1kg tillsammans men erfarna smugglare kan svälja runt 200st 10g ägg, alltså runt 2kg.

https://en.hespress.com/105738-moroc...r-stomach.html

Gick ju inte så jätte bra, inlagd på sjukhus och spendera 3 dagar med att få ut allt, fy fan vilken slask röv man borde få efter det.
Citera
2025-04-08, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Gick ju inte så jätte bra, inlagd på sjukhus och spendera 3 dagar med att få ut allt, fy fan vilken slask röv man borde få efter det.

Det var ju bara ett exempel som var det första jag hittade när jag sökte, du tyckte ju att det inte lät troligt att svälja 1kg så jag bara länkade första jag hittade. Men hade personen behövt lägga in sig på sjukhuset om personen inte hade åkt fast? Åker man fast med droger i magen så åker man nog alltid till sjukhuset.

200 ägg är lite mycket men 100 (1kg) är inga problem för marockanerna som åker med färjan till Spanien. Vet inte hur det känns att skita ut dom äggen men det borde väl inte vara värre än att vara lite hård i magen.

Men att svälja heroin eller kokain är en helt annan sak.
Senast redigerad av CubanLinks 2025-04-08 kl. 07:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in