2015-10-14, 15:27
Medlem
Fick alla brev idag! Tydligen funkade det!!!! Dock ska jag ut och gräva ner det direkt ifall polisen knackar på. Kan dock inte rekomendera att smuggla från christiania. Skaffa deepweb och köp från silkroad eller liknande.
Citera
2015-10-16, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefcool
Fick alla brev idag! Tydligen funkade det!!!! Dock ska jag ut och gräva ner det direkt ifall polisen knackar på. Kan dock inte rekomendera att smuggla från christiania. Skaffa deepweb och köp från silkroad eller liknande.
Silkroad existerar inte längre, väl?
Citera
2015-11-01, 15:49
Medlem
anubis avatar
Hur är det att få ca 100g av något, på posten från deepweb(inte inrikes), någon som har någon aning om risken eller hur dom paketerar det? Eller piller i större mängd?

Mycket tacksam för svar!
Citera
2015-11-01, 18:21
Bannlyst
Citat:
Hehe grattis! Blev lite orolig när jag läste att du tripplade risken att åka dit genom att skicka det i tre brev!
Citera
2015-11-01, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Absurd-suprnovA
Silkroad existerar inte längre, väl?

Jodå, silkroad 3.0 är uppe, dock nu säljer dem bara droger.
Citera
2015-11-01, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wailer321
Hehe grattis! Blev lite orolig när jag läste att du tripplade risken att åka dit genom att skicka det i tre brev!

Tack! Aa så sjukt ogenomtänkt... Dock nu är det bara komiskt och ett gott minne
Citera
2015-11-01, 22:51
Medlem
Hur är det att handla från köpare utomlands genom t.ex. deepweb? Köper för närvarande endast från FS vilket är inrikes. Hur stor är risken ungefär för tullen att ta den?
Citera
2015-11-02, 02:47
Medlem
MDMAfags avatar
Citat:
Jodå, silkroad 3.0 är uppe, dock nu säljer dem bara droger.

Är dom lika pålitliga som Silkroad 2?
Citera
2015-11-02, 11:38
Medlem
Sorry vill inte skriva mer, vill helst ta bort allt jag skrivit då jag tänker att polisen enkelt kan kolla igenom flashback, och sedan spåra...
Senast redigerad av Josefcool 2015-11-02 kl. 11:57.
Citera
2015-11-02, 15:29
Medlem
Cannamupps avatar
Citat:
Sorry vill inte skriva mer, vill helst ta bort allt jag skrivit då jag tänker att polisen enkelt kan kolla igenom flashback, och sedan spåra...

Flashback är anonymt och ger inte ut IP adresser, ens till polisen.
Det är omöjligt för polis/tull att spåra din försändelse genom dina inlägg här.
Dom kan heller inte använda dina inlägg som bevis eftersom inget binder dig till detta konto.
Även om du så skulle vara inloggad vid en eventuell husis så ska det också bevisas att du och inte andra skrivit inläggen.

Det är för mycket jobb att försöka använda flashback för span/bevis för ett ringa brott.
Däremot kan dom sätta dit dig på andra sätt så fokusera på dom sakerna och inte vad du skrivit på flashback.

My 2 cents iallafall.
Någon får gärna rätta, lägga till något.
Citera
2015-11-06, 15:33
Medlem
Nihennas avatar
Kopierar min text från tråden jag skapade och lägger här istället då:

Citat:
Nu kommer det låta som att jag vill smuggla droger, det är inte alls på det sättet

Det är snarare en fråga om säkerhet och lindring/frigivning.

Jag har då börjat se en serie som heter Locked/Banged up abroad.
Folk från olika länder som av någon anledning blir arresterade för något brott i ett annat land.

De flesta av dessa är då folk som övertalas att smuggla droger och blir tagna på flygplatset.

Det jag sitter och tänker på är att dessa personer ofta ångrar sig så fort de kommer till flygplatset, men beslutar sig ändå för att gå igenom säkerhetskontrollen, där de blir tagna och får spendera flera år i finkan.

Min fråga lyder då; om de fortfarande ångrar sig men beslutar att ISTÄLLET för att gå igenom kontrollen, så springer de till närmsta vakt/polis och förklarar läget (en person har tvingat mig att smuggla droger, snälla hjälp mig, jag vill inte), kommer polisen att ha överseende med det istället för att fängsla en?

Om man aktivt söker upp auktoriteten istället för att försöka smuggla så måste det väl ses som VÄLDIGT förmildrande omständigheter för den som ombetts smuggla?

Nu lär det aldrig hända mig för jag umgås inte med sånt slödder, men OM så hade jag definitvt försökt göra så i alla fall, för då visar jag, iaf moraliskt, att jag verkligen inte vill och hoppas då att polisen i länder som Thailand, Colombia, Mexiko osv. hjälper mig istället.
Citera
2015-11-06, 15:42
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Kopierar min text från tråden jag skapade och lägger här istället då:
"Okej, det låter ju illa. Vem är det som tvingar dig?"
"Eh, ja alltså.. Det var en.. Ja, han såg ut att tillhöra lokalbefolkningen och sa att han hette Paul."
"Kan du beskriva honom?"
"Eh... uhm.. alltså.. Näe, inte riktigt.. han har rakad skalle och en tatuering på ena armen..."

Du kanske ser var jag är på väg med det här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in