2015-09-11, 17:33
Medlem
4yoonlys avatar
Bangkok Hilton, kika lite där...

Se om det är värt det eller ej...
Citera
2015-09-11, 17:42
Medlem
Cuzco1s avatar
Träffade några fransmän i bk som hade tagit med sig sitt i kallingarna. De brukade alltid göra så.
Ärligt talat så tror jag att risken är mindre att som europé bli stannad i tullen med en tia väl gömd än att torska vid köp där nere.
Citera
2015-09-11, 18:16
Bannlyst
Var inte korkad, det är hårda straff, du kan få sitta flera år för minsta lilla. Jag har blivit drogtester på flygplats och jag hade bare druckit. De släppte mig givetvis men man var inte kaxig.
Citera
2015-09-11, 18:49
Medlem
Var smart och köp inte i thailand heller. Tänk på vad du riskerar mot vad du "vinner". Härligt att sitta i ett thaifängelse? Skulle inte tro det...
Citera
2015-09-11, 19:07
Medlem
PrettySneakys avatar
Jag hängde i en rastabar när jag var i bangkok sist. De frågade direkt om jag ville köpa cannabis, men jag var där med min familj och skulle flyga om ett par timmar. Tro fan att polisen stoppade mig direkt efter att jag lämnat stället. Haha, så löjligt. Helt utan anledning började de fråga mig om jag hade "guns" eller "bombs" på mig.

Grisarna är mao jävligt korrupta och vill inget annat än att sätta dit dig.
Citera
2015-09-11, 19:12
Medlem
Röker inte cannabis men du måste vara dum i huvudet om du försöker smuggla IN knark till Thailand. Dels pga straffen och dels pga att allt du vill ha finns redan där.
Citera
2015-09-11, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrettySneaky
Grisarna är mao jävligt korrupta och vill inget annat än att sätta dit dig.
Första delen av meningen är korrekt men knappast det andra, att sätta dit en är deras jobb och således inte korrupt. Vad de vill är att få muta i sin ficka.
Citera
2015-09-11, 19:49
Medlem
cacas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuzco1
Träffade några fransmän i bk som hade tagit med sig sitt i kallingarna. De brukade alltid göra så.
Ärligt talat så tror jag att risken är mindre att som europé bli stannad i tullen med en tia väl gömd än att torska vid köp där nere.
Håller nog med här, de ggr man vart till Thailand har jag aldrig sett någon nykommen yr blekvit turist från Sverige som blivit inplockad och visiterad, minns inte att jag sett en enda hund heller vid inresa, däremot när man åker hem har hundar stått vid incheckning å tom sett när en vart plockad av deras polis, så in i landet troligen lättare än försöka ta med hem!
Sverige till Thailand ingen vidare hotspot jaga drogsmugglare på skulle jag tro,,,
Citera
2015-09-11, 19:55
Medlem
infamousbombs avatar
Skit i det vafan!!!!

Känner folk som har torskat för cb där, ingen fin upplevelse
Citera
2015-09-11, 20:11
Medlem
Temporarias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 411
Jättetacksam för all info!

Ja, det blir nog så att jag köper där nere
Ha en riktigt god helg!

Om du har tillräckligt med pengar så skulle jag föreslå att du hittar en advokat där nere som kan sköta alla mutor, ifall du skulle bli tagen. En lokal kontakt vet nog hur man hanterar myndigheterna.
Citera
2015-09-12, 21:19
Medlem
Att använda droger i thailand förutom alkohol kan jag inte rekommendera. Lätt att det slutar fel och då kan det bli tufft...
Citera
2015-09-13, 13:15
Medlem
IncinerableWastes avatar
Helsike, i Thailand vill jag inte använda några droger alls!
Det är ju paradiset juh! Varför försöka göra paradiset ännu bättre?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in