Flashback bygger pepparkakshus!
2006-11-15, 17:55
Medlem
RaoulDukes avatar
Om jag hade smugglat något i en kondom så hade jag tryckt upp i anus, duschat, smugglat, dragit ut den. Vad är nyttan med att den ska åka genom hela tarmsystemet?
Citera
2006-11-15, 18:00
Citat:
Ursprungligen postat av RaoulDuke
Om jag hade smugglat något i en kondom så hade jag tryckt upp i anus, duschat, smugglat, dragit ut den. Vad är nyttan med att den ska åka genom hela tarmsystemet?

Aldrig hört talas om goldfinger?
Citera
2006-11-15, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rokas
Klarar man sig så här:
Lägger in röka i kondom o sen äter man kondomen?
Kommer inte kondomen få håll?
Kan man bajsa ut det sen?
Är det bra smugglings sätt?
Kommer hundarna känna lukten?

http://www.cannabisculture.com/forums/showflat.php?Cat=&Number=1303230&page=0&view=colla psed&sb=5&o=&fpart=1&vc=1
Citera
2006-11-15, 18:27
Bannlyst
Så!

Citat:
Ursprungligen postat av Limited Edition
http://www.cannabisculture.com/forums/showflat.php?Cat=&Number=1303230&page=0&view=colla psed&sb=5&o=&fpart=1&vc=1

Så det går att göra som jag sa, hehe.
Citera
2006-11-15, 18:54
Bannlyst
Citat:
whatever happened to the peanut butter trick? just stick the hash in a jar of peanut butter and put it in your luggage. (unless you are really looking for the thrill)

hmm kan det funka tro?
verkar ju vara det enklaste i alla fall.

så slipper man "asshash" också
Citera
2006-11-15, 19:11
Medlem
Korneliuss avatar
för att det ska vara värt det ekonomiskt bör du väl smuggla ett/par hekto up yours?
Citera
2006-11-15, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kornelius
för att det ska vara värt det ekonomiskt bör du väl smuggla ett/par hekto up yours?

Man smugglar inte hasch i kroppsöppningar för att tjäna pengar, man gör det för personligt bruk. Man kan säkert få plats med ett hekto om man verkligen vill, men om du räknar med en värdeökning på 30 kr/g för smuggling (bara ett exempel) så tjänar du enbart 3000 kr för besväret att svälja ~12 kondomer med totalt 100g hasch och sedan smuggla den genom tullen, få igenom dem genom ditt tarmsystem, och sedan sälja det. Dessutom tar man risken att kondomerna spricker, eller att du blir tagen i tullen.

Ganska riskabelt sätt att tjäna några tusen kronor på om du frågar mig.

Ska man tjäna pengar på att smuggla hasch måste man transportera större mängder.

Däremot går det att tjäna en hel del pengar på att smuggla heroin/kokain med kondomer, vilket också är ganska vanligt (eller relativt sätt mot hasch i kondomer iaf).
Citera
2006-11-15, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toast
Den absolut dummaste frågan jag någonsin hört på ett drogforum. Och jag har hört många dumma frågor.

Varför var det dumt? Själv tycker jag det vore osannolikt, men sen hör man folk prata om hur dom känner lukten av vakuminpackat på havets botten etc..
Hur bra luktsinne har hundarna _egentligen_? Hänvisa gärna till källa någon.
Citera
2006-11-15, 20:23
Medlem
Bone Collectors avatar
Knyt fast ett snöre i kondomen, knyt fast den andra änden i en tand. Sen är det väl bara att låta skiten "hänga" i matstrupen, sen är det väl bara att dra upp den?
Citera
2006-11-15, 20:41
Medlem
Nagaxs avatar
man ska ha en jävla självkontroll för att låta nånting hänga i din matstrupe. ^^
Citera
2006-11-15, 20:47
Medlem
Toasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrJones
Varför var det dumt? Själv tycker jag det vore osannolikt, men sen hör man folk prata om hur dom känner lukten av vakuminpackat på havets botten etc..
Hur bra luktsinne har hundarna _egentligen_? Hänvisa gärna till källa någon.
Om det inte ens vore luktsäker skulle det väl inte vara någon mening med att göra sig besväred att äta eller trycka upp i anus.
Citera
2006-11-15, 21:25
Medlem
PrettyPrettyPrincesss avatar
Steve-o har det här på film, vilket han gör i "out on bail". Då han smugglar till norge, sverige och schweiz.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in