2009-01-05, 09:41
Medlem
klybans avatar
x2 post :/
Citera
2009-01-05, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Helt nygjort så har säkert inte CB hunnit komma ur denna förpackning, men det gör det rätt snart.
Och då kommer hunden lukta kaffe "ne kaffe skiter jag i", sen känner han axe "ne axe skiter jag i" och till sist känner han CB och då markerar han.

Om det nu skulle vara så att någon lukt stör honom och hans lukt sinne så kommer en erfaren hundförare märka detta och av den anledning kolla extra.

Du borde kolla en film som handlar om en gammal K9 hundförare/polis som berättar om detta och hur man med små metoder kan göra saker och ting svårare för hund och polis.
Tyvärr så kan jag faan inte komma på vad filmen heter, men det gör säkert någon annan.

Jo om de är så bra på att separera dofter, är egentligen inte alls insatt i ämnet
Citera
2009-01-05, 11:40
Medlem
Nudiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban

Du borde kolla en film som handlar om en gammal K9 hundförare/polis som berättar om detta och hur man med små metoder kan göra saker och ting svårare för hund och polis.
Tyvärr så kan jag faan inte komma på vad filmen heter, men det gör säkert någon annan.

http://nevergetbusted.com/v2/ - Hemsida av personen som har gjort filmen. Filmen heter ochså Never Get Busted och rekommenderas varmt
Citera
2009-01-05, 15:50
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nudies
http://nevergetbusted.com/v2/ - Hemsida av personen som har gjort filmen. Filmen heter ochså Never Get Busted och rekommenderas varmt
HeHe, så var den hette, finns på torrent så bara att söka.
Den var riktigt bra den filmen man fick lite insikt över hur det fungerar.
Citera
2009-01-05, 16:59
Medlem
n155es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erry

normalt sü slänger ja in skiten bakom cd spelarn.. men finns det bättre ställen?

De kanske bara är jag, men jag tror att de luktar mer om de är varmt.

Är de kanske smart att kyla ner det?

Jag har inte läst hela tråden så jag vet inte om nån har sagt nått om de tidigare
Citera
2009-01-05, 17:10
Medlem
Vore det inte bra att gömma stashet säkert tillsammans med en luftrenare/ozongenerator?

Länk till en sida med ytterligare information: http://www.nyfikenvital.org/?q=node/1758
Citera
2009-01-05, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganjaz
Kan man typ inte lägga gräs inlindat i 3 kondomer och sen i en flaska med vatten? Tränger lukten verkligen igenom det?

Smart jävla idé alltså! Gärna en sten i också så det sjunker till botten. Jag har lite svårt att tro att lukten tar sig ut när det ligger i vatten. Vet inte varför, får den känslan bara. Ska försöka kolla upp detta.

Vad säger ni andra?
Citera
2009-01-05, 23:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av coozie
Smart jävla idé alltså! Gärna en sten i också så det sjunker till botten. Jag har lite svårt att tro att lukten tar sig ut när det ligger i vatten. Vet inte varför, får den känslan bara. Ska försöka kolla upp detta.

Vad säger ni andra?

Gräslukten tar sig så småningom genom ALLT, men idén att kyla ner det är ju ganska smart, molekylerna rör sig långsammare och det tar längre tid för lukten att tränga ut.
Citera
2009-01-05, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jiffutz
Gräslukten tar sig så småningom genom ALLT, men idén att kyla ner det är ju ganska smart, molekylerna rör sig långsammare och det tar längre tid för lukten att tränga ut.

Okej såhär då. Några lager av kondomer med gräs och en sten i så det sjunker. Trycker ner det i en flaska med vatten och massor av is i?

Där har vi det!
Citera
2009-01-06, 00:20
Medlem
EDDY#s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coozie
...Trycker ner det i en flaska med vatten och massor av is i?...

Tryck ner de i en flaska med vatten och frys den till is
Citera
2009-01-06, 00:26
Medlem
un_Hanness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EDDY#

Det låter ju perfekt, dock i en termos så kylan håller
Citera
2009-01-06, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EDDY#

Haha, det går sakta framåt. Då återstår väl bara ett tillägg.. ha flaskan i en kylväska
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in