2011-04-22, 15:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blobben!!!
Vad tror ni om att ta en båt (alltså en segelbåt eller mindre motorbåt) över till Christiania och sedan åka tillbaka till Sverige? Polisen tar väl knappast och tullar någon som åker över gränsen i en optimistjolle (passande namn)?

Det går aboslut inte högsta grad olämpligt.
Citera
2011-04-22, 18:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Havoxx
TILL amsterdam?
Haha jaa... Jag tog med eget MDMA till Amsterdam på ett trance event!
Citera
2011-04-25, 17:22
Medlem
Var i CPH o köpte lite från chris, tänkte att jag skulle posta hem lite.
Eftersom jag skulle ta flyget hem så åkte jag över med det till Malmö och skickade det som paket hos Posten.
Finns det NÅGON risk med att det kan beslagtas?
Citera
2011-04-25, 17:35
Medlem
Laughing-Buddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juNi0r
Var i CPH o köpte lite från chris, tänkte att jag skulle posta hem lite.
Eftersom jag skulle ta flyget hem så åkte jag över med det till Malmö och skickade det som paket hos Posten.
Finns det NÅGON risk med att det kan beslagtas?
Vänta lite nu, du åkte över till Chris och hämtade lite röka, du tog dig över till Sverige igen MED sakerna du inhandlat och tänkte posta skiten inom Sveriges gränser. Har jag förstått dig rätt då?

Finns det hundkoll på flyglinjerna INOM Sverige?

Jag är rätt säker på att post inom rikets gränser EJ kontrolleras med knarkhund. Jag har skickat en del genom åren till polare runt om i Sverige och det har aldrig knasat.
Citera
2011-04-25, 17:51
Medlem
.
Senast redigerad av juNi0r 2011-04-25 kl. 18:23.
Citera
2011-04-25, 18:26
Medlem
Laughing-Buddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juNi0r
Ja, det var exakt så jag gjorde
Tack för svaret.
Varsågod kompis. Men jag måste säga att jag tycker det var lite märkligt gjort. Du vågar smuggla det från Danmark in i Sverige, men du vågar inte ta med det på inrikesflyget?

Ja ja, jag ska inte klandra dig, det var väldigt länge sedan jag åkte flyg inrikes och jag vet inte hur det ser ut med hundar inrikes faktiskt, fast det känns ju inte som om det skulle vara standard i alla fall.

Hoppas allt går bra för dig i alla fall.
Citera
2011-04-28, 00:06
Medlem
dennihsus avatar
OKEJ, PONERA! ATT jag har 1-2 g brajj i plastfolie i munnen. Ska flyga utomlands men inom EU. Om det börjar knasa och jag ser knark hundar osv. Kan jag bara svälja det då och allt är lugnt? SNABBA SVAR UPPPSKATTAS SKIT MYCKET. tjockt tack.
Citera
2011-04-28, 00:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dennihsu
OKEJ, PONERA! ATT jag har 1-2 g brajj i plastfolie i munnen. Ska flyga utomlands men inom EU. Om det börjar knasa och jag ser knark hundar osv. Kan jag bara svälja det då och allt är lugnt? SNABBA SVAR UPPPSKATTAS SKIT MYCKET. tjockt tack.
Beror la på hur stor i käften du är + om du kan svälja så stora bitar?
Om du svarar ja på båda ovanstående frågor kan du nog räkna ut svaret själv.
Citera
2011-05-03, 03:21
Medlem
Har en fråga, hoppas jag skriver den i rätt forum!

Har nyss bott i Kanada i 4 månader men bor nu i Sverige men funderar på att fixa en kontakt med weed i BC i kanada. Har någon nått tips på hur jag lättast smugglar de till Sverige? De är mycket pengar och weed som står på spel om man åker fast..

Tack på förhand!
Citera
2011-05-03, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laughing-Buddha
Vänta lite nu, du åkte över till Chris och hämtade lite röka, du tog dig över till Sverige igen MED sakerna du inhandlat och tänkte posta skiten inom Sveriges gränser. Har jag förstått dig rätt då?

Finns det hundkoll på flyglinjerna INOM Sverige?

Jag är rätt säker på att post inom rikets gränser EJ kontrolleras med knarkhund. Jag har skickat en del genom åren till polare runt om i Sverige och det har aldrig knasat.

Har en polare som skickar hekto inom Sverige nästan varje dag, tror knappast de är någon knarkhund är han har aldrig blivit tagen.
Citera
2011-05-08, 22:43
Avstängd
Illuzionzs avatar
Någon som vet om aluminiumfolie ger utslag på flygplatserna när man ska gå igenom den där jävla grejen då man måste lämna typ bälte, börs, mobil osv? Eller är det bara andra metaller?
Citera
2011-05-09, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Någon som vet om aluminiumfolie ger utslag på flygplatserna när man ska gå igenom den där jävla grejen då man måste lämna typ bälte, börs, mobil osv? Eller är det bara andra metaller?

Jag skulle rekommendera plastfolie, samtliga metaller ger utslag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in