2009-01-12, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av black.wicca
Då måste ju fågelhundar ha det ett helvete eller?
Har sagt det tidigare í det här pundade forum att det inte går och lura en hund, lägg skiten i bensin, gjut in det i järn, stoppa det i pruppen,,,
hunden känner det, de som tror sig lyckats lura en hund har gått förbi en hund som inte är tränad för att känna det som man bär på sig,

skyddshund=skyddar/tar fast
Herion hund=hittar heroin
bomb hund= hittar bomber
Jakt hund = Jagar visst villebråd
brand hund =hittar vart det brinner/börjat brinna
Lavin hund = hittar folk under snön,,,,
mm, mm hund

Vad lär vi oss av det här? jo smarta tips av folk som knappt kan stava till hund! dvs inget att tro på!

Vad fan menar du med det?
Citera
2009-01-12, 21:57
Bannlyst
mjau

Citat:
Ursprungligen postat av zatacc
Vad fan menar du med det?

Läs vad jag tidigare har skrivit på detta bluff forum!
Citera
2009-01-12, 22:13
Medlem
Citat:
Har sagt det tidigare í det här pundade forum att det inte går och lura en hund, lägg skiten i bensin, gjut in det i järn, stoppa det i pruppen,,,
hunden känner det, de som tror sig lyckats lura en hund har gått förbi en hund som inte är tränad för att känna det som man bär på sig,

bomb hund= hittar bomber
mm, mm hund

Vad lär vi oss av det här? jo smarta tips av folk som knappt kan stava till hund! dvs inget att tro på!

Jag har lurat en hund. Samma hund som inte hittade mitt cannabis på hatthyllan gick igenom bagaget i bussen och hittade lite smått och gott. Så myten att hundar har svårt att lukta uppåt är spräckt av mig.
Senast redigerad av simpan123 2009-01-12 kl. 22:29.
Citera
2009-01-12, 22:51
Medlem
grodögas avatar
Citat:

bomb hund= hittar bomber
mm, mm hund

hahah du verkar inte veta så mycket om jakt va?

Fågelhunden springer inte efter fågellukt som finns i luften?! Hur fan skulle dom ens kunna göra det? Fåglarna är ju nere på marken och hunden luktar ju då var fåglarna befinner sig. Sedan springer hunden till fåglarna och skrämmer dom eller något och jägaren puffar ner fåglarna med sin puffra
Citera
2009-01-12, 22:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av simpan123
Jag har lurat en hund. Samma hund som inte hittade mitt cannabis på hatthyllan gick igenom bagaget i bussen och hittade lite smått och gott. Så myten att hundar har svårt att lukta uppåt är spräckt av mig.
yeeh! vad hitta hundarna då???
Citera
2009-01-12, 22:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av grodöga
hahah du verkar inte veta så mycket om jakt va?

Fågelhunden springer inte efter fågellukt som finns i luften?! Hur fan skulle dom ens kunna göra det? Fåglarna är ju nere på marken och hunden luktar ju då var fåglarna befinner sig. Sedan springer hunden till fåglarna och skrämmer dom eller något och jägaren puffar ner fåglarna med sin puffra
vad springer en fågel hund efter då? (idiot)!!
Citera
2009-01-12, 23:44
Medlem
Citat:
vad springer en fågel hund efter då? (idiot)!!
Den springer efter lukten som fåglarna lämnar efter sig, såklart, men bara när de är på marken. Inte i luften.
Citera
2009-01-13, 01:29
Medlem
Frittframs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daddy_Ice
Den springer efter lukten som fåglarna lämnar efter sig, såklart, men bara när de är på marken. Inte i luften.

Så hur hittar trädskällande hundar (Finnspets) fåglarna då?
För dom sitter ju i... HEPP!... ETT Träd!
Citera
2009-01-13, 02:29
Medlem
stipkovics avatar
Varför inte skapa ett sfäriskt elektromagnetiskt fält med en våglängd på 10(upphöjt till)-11 meter, lägga allt dödsknark i den, för att sedan omsluta den med något vattentätt och sätta den i bensintanken.
Citera
2009-01-13, 02:59
Medlem
Ta en fet hit innan du sätter dig på planet, håll andan, andas ut när du kommer förbi tullen.
Citera
2009-01-13, 03:44
Medlem
GallaN666s avatar
eller så får man helt enkelt bara hålla tummarna på att hundarna har rast...
Citera
2009-01-13, 04:33
Medlem
Ipwns avatar
Jag tycker att det verkar vara hur lätt som helst att kunnna smuggla över något till Sverige. Bilade genom halva europa i somras blev inte stoppad i en enda tull. Var en snut som frågade var vi hade varit och om vi hade köpt något när vi kom hem till Sverige igen. Berättade lite kort om vart vi varit och att vi inte köpt med oss något. Han sa inte så mycket mer än ok, ha en trevlig dag. Frankrike, nederländerna, dnamark, italien med flera var de länder som vi åkte till. Har även åkt över öresundabron ett par gånger inte en jävel som kollar någon. Vet inte om det är jag som har tur men men.. Nej smugglade inte över något, förutom lite godis kanske
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in