2008-10-26, 23:18
Citat:
Ursprungligen postat av Runkbullen
Frågade nyss i n00b-tråden, men kan fråga här också, man kan väl skicka cannabis inrikes utan någon större risk.

Ja, det är nästan helt riskfritt.
Citera
2008-10-26, 23:22
Medlem
Weedmastas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Runkbullen
Frågade nyss i n00b-tråden, men kan fråga här också, man kan väl skicka cannabis inrikes utan någon större risk.

ja inga problem fast när jag skicka så fick min vän aldrig sit paket o ingen
brev av polisen heller ???
Citera
2008-10-26, 23:24
Citat:
Ursprungligen postat av Weedmasta
ja inga problem fast när jag skicka så fick min vän aldrig sit paket o ingen
brev av polisen heller ???

Kanske var någon brevsorterare som kände doften och behöll brevet för sig själv? Jag hade gjort det
Tror jag ska söka jobb på posten!
Citera
2008-10-29, 11:18
Medlem
gettogethers avatar
Ska åka till lund med braj

hej
Nu är det så här att jag ska åka till lund med flyg från Arlanda stockholm.
Tänkte överraska mitt polare med lite grönt....Hur är det på flygplatsen?? Är det knarkhundar lr??? Är det säkert att ta med sig på planet??

Skulle verkligen behöva svart så snabbt som möjligt med tanke på att jag åker imorgon...
Tack
Citera
2008-10-29, 11:31
Medlem
Ducken11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gettogether
hej
Tänkte överraska mitt polare med lite grönt....Hur är det på flygplatsen?? Är det knarkhundar lr??? Är det säkert att ta med sig på planet??

Skulle verkligen behöva svart så snabbt som möjligt med tanke på att jag åker imorgon...
Tack

Skulle tro att det är mycket möjligt att de har knarkhundar där. dock inte alltid eftersom de hundarna bara får jobba ett fåtal timmar i stöten för att inte förstöra sina luktsinnen. De har knappast hundar där 24/7 utan de har troligtvis stickprov med hundar där.

Vet inte riktigt hur stor risken är att åka dit. Antagligen är det rätt stor chans att du får igenom det eftersom det är inrikes, men är det värt risken ?
Citera
2008-10-29, 11:40
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
hej

Tack

Kan ju vara lite dumt att berätta precis vilken dag och avrese- och ankomstort, här på detta forum.
Citera
2008-10-29, 11:44
Bannlyst
Citat:
hej

Tack
Varför inte köpa brajet i lund? Och flyg måste ju vara det sämsta sättet att åka om du ändå ska ha me dig braj..
Citera
2008-10-29, 13:09
Bannlyst
Jag har då aldrig blivit tullad när jag flyger inrikes..
Citera
2008-10-30, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fissafittor
Jag har då aldrig blivit tullad när jag flyger inrikes..

Inte jag heller. -.- känns ganska ovärt det men jag tror att jag kommer ta med mig lite braj till Norge i vinter. Dock så landar jag någonstanns i norra Sverige..

Jag menar, risken att åka dit är övervägande liten om man jämför det med risken att bli utan röka i Norge, vilket skulle vara förödande
Citera
2008-10-30, 14:25
Medlem
Kanske off-topic men jag har sätt att vissa verkar undra om coffeshops och diversesaker.

Har flera polare jag spelar diverse spel med som bor i holland. Två av dem är riktiga storrökare och ja har vid flera tillfällen frågat om vilka regler som gäller. En av dem förklarade såhär "The europe union is fucking us up man, now you are not allowed to smoke it on public, and not even in the coffeshops anymore"

Dock är dem inte så hårda (poliserna), För min polare hade samma dag rökt utanför polisstation( om man kan kalla det smart?). Polisen hade gått förbi, Enda dem hade gjort var att "förstöra" jointen som jag hade uppfattat det när han hade förklarat.

Hur mycket som är sant i mitt inlägg kan jag inte veta för båda var höga som höghus vid tillfället
Citera
2008-10-31, 00:11
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lokans
text
Fast det är väl ett generellt rökförbud, alltså att man inte ens får röka tobak?
Citera
2008-11-03, 20:40
Medlem
Är det någon här som har ungefärlig statistik på hur många procent av breven från Holland som fastnar i tullen? Tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in