Citat:
Ursprungligen postat av BattleSmurf
Om du inte är påverkad eller har några mätbara mängder på dig kan du nog inte bli straffad.
Men de lär ju söka igenom dig och rota i dina väskor, förhöra dig mm. Alltså allmänt göra dina närmaste timmar ganska jobbiga, men mer än så kan de nog inte göra.
Det där stämmer inte riktigt! Jag och en polare hade varit Chriss och rökt ned oss totalt och tog sista blossen precis innan vi hoppade på tåget till Malmö.
Det kom in poliser med doggysar efter Kastrup (jag hade slocknat och vaknade av att en doggy nafsade mig i pungen mer eller mindre) och det hände inget även om poliskvinnan tittade ganska snett på mig.
Vi hade inget på oss (jag har ett för bra jobb för att ta risken) men jag måste luktat extremt mycket. Jag blev inte ens genomsökt men de tömde papperskorgen vid mitt säte och rotade genom skräpet och hittade ett tom rör där. Min teori är att doggysarna är så sjukt disciplinerade att de på något sätt markerade att jag var ren..?
Jag har varit med om poliser med hundar 3ggr av ca 25 hemresor så ca 12% av gångerna.
Kanske en blessing in disguise att man bor på andra sidan sundet, annars skulle man smoka dagligen