2008-10-21, 21:30
Citat:
Ursprungligen postat av BlackFarmer
Luktar knarkhundar på väskor som checkas in vid flyg i inrikesflygningar?
Typ GBG - sthlm?

Nej, inte inrikes.
Citera
2008-10-21, 23:50
Medlem
SilverPressens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snasi
Som sagt tre miljoner gånger så finns det inget att täcka över gräslukten med om det är en hund som letar efter det.

skrev tidigare att jag var i köpenhamn med min klass, en tjej tog med sig cb på bussen, nu tror jag det var brunt iofs, men hunden märkte inget.
Citera
2008-10-22, 00:32
Medlem
Jag har beställt 10g gräs från utlandet och det har antagligen fastnat i tullen eftersom det var 2 veckor sen brevet skickades. Vad tror ni är sannolikt kommer hända nu? Husrannsakan vore ju det värsta eftersom jag har en odling på gång.
Citera
2008-10-22, 00:32
Medlem
SilverPressens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minimalt_Psykad
Jag har beställt 10g gräs från utlandet och det har antagligen fastnat i tullen eftersom det var 2 veckor sen brevet skickades. Vad tror ni är sannolikt kommer hända nu? Husrannsakan vore ju det värsta eftersom jag har en odling på gång.

du borde väl flytta grejerna ändå, för säkerhets skull?
Citera
2008-10-22, 00:59
Medlem
OutOfCountrys avatar
Pff... Ni Har Inte En Chans...

Har några nära vänner som alltid brukar försöka bräcka varran genom att smuggla mest o bäst osv.. Iaf så gjorde min gode vän så här, tog sin skruttiga Saab o körde den till danmark och fyllde dörrar, golv, tak med hash, totalt va det 175kg! Krossade rutor, tjuvkopplade bilen och ringde sen till den svenska polisen och anmälde bilen stulen...
Ett par veckor senare hade polisen fört över bilen från Danmark till Sverige med alla 175kg ready to smoke...

Slå den om ni kan...
Senast redigerad av OutOfCountry 2008-10-22 kl. 01:02.
Citera
2008-10-22, 01:13
Medlem
OutOfCountrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Fast nu är straffskalan på ringa fängelse upp till sex månader också. Så om dom hittar 30 gram packade i 5 grams förpackningar och dom misstänker försäljning så lär man åka på någon månad fängelse.

DOM MÅSTE FÖRST FÅ DIG ERKÄNNA FÖRSÄLJNING...
MAN SÄGER JU BARA ATT MAN FÅR DET I MASSA BAGGIES NÄR MAN KÖPER DET SÅKLART
Citera
2008-10-22, 14:33
Medlem
Citat:

Hur stor tror ni chansen för en husrannsakan är?
Citera
2008-10-22, 14:45
Medlem
Ducken11s avatar
Citat:

Finns ju en risk, svårt att säga hur stor risken är men det är väll onödigt att chansa?
Citera
2008-10-23, 02:34
Medlem
OutOfCountrys avatar
Citat:

runt 30% chans att dom inom loppet av en månad kollar upp dig på något sett...

Chilla O Grilla ett tag...
Citera
2008-10-23, 02:36
Medlem
OutOfCountrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilverPressen
skrev tidigare att jag var i köpenhamn med min klass, en tjej tog med sig cb på bussen, nu tror jag det var brunt iofs, men hunden märkte inget.

säker på att dom leta narkotika? Såg hunden riktig ut?
Citera
2008-10-23, 03:02
Medlem
Soul Patrols avatar
Citat:

Tullen snodde några gram svart som en polare skickade från Indien. Var en 5:a kanske. Det som hände var att tullen ringde och frågade om jag känner nån som är i Indien och skulle kunna tänka sej skicka droger till mej..
Inte en aning sa jag,känner så mycke folk. Ok sa dom. Thats it.
Tror inte du behöver oroa dej för för rannsakan för 10g grönt. Chilla.
Citera
2008-10-23, 08:39
Medlem
Danmark

ska åka till danmark nu till helgen så jag tänkte posta hem lite bra hasch (cirka 70-80g) till brevlådan där hemma.

skulle gärna vilja ha lite tips om hur jag gör det här på bästa sätt samt hur högt straff man kan få om man blir tagen för en sånn här kvantitet

Funderar på om man kan ta bussen till malmö och posta det därifrån.. Borde väll vara liten risk att åka fast då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in